MuscleMeat

Hyves passes?

Verdomme, lig hier dubbel :haha:

Ik snap dat hyves gedoe ook niet echt, er is 1 ding waarvoor ik het zou gebruiken en dat is om contact te houden met mensen die ik anders niet zo vaak kan spreken, maar daar heb je geen 300+ vrienden voor nodig waarvan je meer als de helft niet vaker als 1 keer gesproken of gezien hebt.

Het is inderdaad dus gewoon aandachttrekkerij, maar laat mensen maar lekker hun gang gaan, ik lig nog steeds dagelijks in een deuk als ik mensen hun profielen door spit :p

Hyves is kansloos, dat zegt alleen niets over de mensen die lid zijn. De site is gewoon hopeloos slecht gemaakt.
Huh, wat ik er van gezien heb is het behoorlijk goed en netjes geprogrammeerd, heb tot nu toe ook maar 1 keer gehoord dat er een beveiligingsbug inzat(xss dacht ik).. dus neem aan dat de mensen goed weten waar ze mee bezig zijn.

Bovendien hebben de makers goed op de markt ingespeeld met zo'n grote en populaire community wat ze als beloning aan het harde werk hebben overgehouden.

Ben dan ook erg benieuwd aan wat jij slecht aan de site vindt.

Huh, wat ik er van gezien heb is het behoorlijk goed en netjes geprogrammeerd, heb tot nu toe ook maar 1 keer gehoord dat er een beveiligingsbug inzat(xss dacht ik).. dus neem aan dat de mensen goed weten waar ze mee bezig zijn.

Bovendien hebben de makers goed op de markt ingespeeld met zo'n grote en populaire community wat ze als beloning aan het harde werk hebben overgehouden.

Inderdaad, hyves is geniaal, lijkt me ook een heerlijk om op zo'n manier rijk te worden, zeker omdat je het zo snel zal verwachten dat het een hit wordt.

Ik bedoel meer de kleine foutjes, voorbeeld:
Bij de sectie 'gespot' van de foto's staat het volgende:
"*** is gespot op deze foto's. Je ziet alleen de foto's uit albums die je mag zien. Spotten doe je op een foto zelf door rechts een van je vrienden aan te klikken uit je contactenlijst."
Vervolgens klik je op zo'n foto en kom je op een afgeschermd profiel terecht en kan je de foto toch niet zien.
Verder gaat het bladeren tussen foto's niet goed en de verwijder-knop bij reacties verschijnt niet binnen een handige regio. Zo zijn er nog veel meer kleine, ergerlijke dingetjes. Sinds ik Google Chrome gebruik is het wel snel genoeg, maar op IE was het vrij hopeloos IMO.

Terug
Naar boven