- Waardering
- 447
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge-ni-aal!

****in onzin.
Zo'n beetje alle studenten hebben tegenwoordig hyves.
Hoeveel leden heeft hyves wel niet? 5 miljoen ofzo?
Beetje debiel om te zeggen dat het dan voor nerds of wanhopige lui is.

Hyves is kansloos, dat zegt alleen niets over de mensen die lid zijn. De site is gewoon hopeloos slecht gemaakt.
Huh, wat ik er van gezien heb is het behoorlijk goed en netjes geprogrammeerd, heb tot nu toe ook maar 1 keer gehoord dat er een beveiligingsbug inzat(xss dacht ik).. dus neem aan dat de mensen goed weten waar ze mee bezig zijn.Hyves is kansloos, dat zegt alleen niets over de mensen die lid zijn. De site is gewoon hopeloos slecht gemaakt.
Huh, wat ik er van gezien heb is het behoorlijk goed en netjes geprogrammeerd, heb tot nu toe ook maar 1 keer gehoord dat er een beveiligingsbug inzat(xss dacht ik).. dus neem aan dat de mensen goed weten waar ze mee bezig zijn.
Bovendien hebben de makers goed op de markt ingespeeld met zo'n grote en populaire community wat ze als beloning aan het harde werk hebben overgehouden.
Ben dan ook erg benieuwd aan wat jij slecht aan de site vindt.
Huh, wat ik er van gezien heb is het behoorlijk goed en netjes geprogrammeerd, heb tot nu toe ook maar 1 keer gehoord dat er een beveiligingsbug inzat(xss dacht ik).. dus neem aan dat de mensen goed weten waar ze mee bezig zijn.
Bovendien hebben de makers goed op de markt ingespeeld met zo'n grote en populaire community wat ze als beloning aan het harde werk hebben overgehouden.
Ben dan ook erg benieuwd aan wat jij slecht aan de site vindt.