AndroidHealthClinic

I love Rippetoe SS

Murrray

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
72kg
Wilde ik gewoon even kwijt..
Wat een fijn trainingschema zeg, paar oefeningen en je traint je hele
lichaam!

Nu nog meer eten jij en dan is het helemaal goed.

SS en SL zijn inderdaad de shit!

Nu bezig met mijn eerste 2 weken (hou van elke training een log bij, zal binnenkort op deze site de log starten waarin ik meteen de eerste saaie paar weken in verwerk). Vraag me alleen wel af wat iedereen heel de tijd bedoelt op deze site met SS. Is dat gewoon de volledige naam van de Rippetoe workout?

Nu bezig met mijn eerste 2 weken (hou van elke training een log bij, zal binnenkort op deze site de log starten waarin ik meteen de eerste saaie paar weken in verwerk). Vraag me alleen wel af wat iedereen heel de tijd bedoelt op deze site met SS. Is dat gewoon de volledige naam van de Rippetoe workout?

SS = Starting Strength. :google:

rippetoe starting strength

Ah natuurlijk, bedankt. Had alleen nergens de link gelegd tussen Starting Strength en SS ;)

Terug
Naar boven