AndroidHealthClinic

i love techno

Laundray day, Tomorrowland, I love techno, Groove City, Happy 7 (Antwerpen met oudjaar), Ibiza, Pukkelpop, Dour.. Dat zijn zowat de vaste feestjes waar ik altijd te vinden ben :D

de rest nr gewone discotheken, houdt m'n meisje content en ik kan even goed feesten op House, Drum 'n Bass, Electro,... alst moet
no problemo ;)

Ah, zo bedoel je ! Ja, ik ook ! Het meeste naar café d'Anvers (vrijdag vooral ), La Rocca, illusion, Club Two, Creamm, Dimanche !!!

Elk weekend zou ik niet kunnen ... Dat is het goede aan ILT ! 't Zou toch wel 2 x mogen zijn ! :D

Ik ben bezig met ze te downloaden...
Aan een 12-tal kan ik geraken...
Waaronder:

Miss Kittin & the Hacker
Simian Mobile Disco
Cosy Mozzy
Len Faki
Monica Electronica
Dave Clarke
Marco Bailey part 1
Marco Bailey part 2
Redshape
Adam Beyer
Erol Alkan
MSTRKRFT & Felix Da Housecat

;)

Tomorrowland was inderdaad ook ontzettend af é !! :cool:

Q-Base was top hé :bow2::nanner:

You'll certainly see me there next year ;)

Q-base was gewoon AF !!!!!

Een vriend van me heeft zonet een huis gekocht in die straat van het recreatiedomein " DeSchorre" , daar waar Tomorrow land doorgaat !!
Dus zij maar gerust dat ik volgend jaar terug van de party zal zijn !! Wat moeten we nog meer hebben !! 500 m stappen en ben al 'thuis' !! :D
Regen of geen regen (zoals dit jaar !! :mad:)
Mr heeft ook zijn charme hé ! :p

Blij dat er hier toch nog wel wat mannen véél weten over de techno-scene !

Q-base was gewoon AF !!!!!

Een vriend van me heeft zonet een huis gekocht in die straat van het recreatiedomein " DeSchorre" , daar waar Tomorrow land doorgaat !!
Dus zij maar gerust dat ik volgend jaar terug van de party zal zijn !! Wat moeten we nog meer hebben !! 500 m stappen en ben al 'thuis' !! :D
Regen of geen regen (zoals dit jaar !! :mad:)
Mr heeft ook zijn charme hé ! :p

Blij dat er hier toch nog wel wat mannen véél weten over de techno-scene !

You lucky bastard

Ik ben bezig met ze te downloaden...
Aan een 12-tal kan ik geraken...
Waaronder:

Miss Kittin & the Hacker
Simian Mobile Disco
Cosy Mozzy
Len Faki
Monica Electronica
Dave Clarke
Marco Bailey part 1
Marco Bailey part 2
Redshape
Adam Beyer
Erol Alkan
MSTRKRFT & Felix Da Housecat

;)

Vet, dank je, als je trentemoller live ook nog kan regelen ben je mijn held! :D

Over 3 weekjes naar Fabulous in de Brabant Hallen! Gelukkig maar een half uurtje rijden ipv 4 uur naar ILT ;)

Namen waar ik voor ga: Lektroluv, Chris Liebing (samen met Speedy J) en DJ Hell :)

:sd::stfu: ;)

Man, jij begrijpt precies niets van Techno... Op I :heart: Techno heb je echt wereldtoppers samen. 5 zalen met een ander soort techno. En oh boy, stel je voor dat je in totaal 1.5 euro zou moeten betaald hebben om te gaan zeiken :eek: Met dat geld had je tonnen andere dingen kunnen doen. :rolleyes:

Als je je er niet amuseert is het omdat techno je genre niet is, want anders amuseer je je er zowiezo te pletter! En als je het nuchter niet kunt: zuip je lam, slik xtc, mdma, coke, ghb... weet ik veel :dunno: Opvallen zul je er op die manier niet doen iig en je laat je er extra hard door gaan op de muziek!

P.S.: dit is niet als een persoonlijke aanval bedoeld ofzo hoor man, maar als technofan moét je toch gewoon naar I :heart: Techno! Anders blijf je maar thuis.
Ik ben toch een aardig uitgesproken technofan.

En naar mijn idee is ILT zo populair puur door de dikke line-up. Maar dat wil niet zeggen dat je de rest maar voor lief moet nemen, het is gewoon k*t georganiseerd.

- Te ****ing heet (zeker rond 1/2u) ik heb die ehbo-gasten constant af en aan zien rijden.
- De muziek stond echt te zacht.
- En je kan wel zeggen "boeie 50 cent" maar ik vind het gewoon krom om telkens 50 cent te vragen voor zo'n ranzige overbezette k*tplee
- En die hekken zijn ook gewoon idioot. Zelfs bij de ingang van het gebouw stonden ze, wel relax als 1500 man allemaal voor die drang hekken staan waar er 5 tegelijk doorkunnen. Vooral voor de vrouwen is dit heel fijn...hetzelfde geld voor de ingang van de verschillende zalen.

Begrijp me niet verkeerd want ik vond ILT een leuk feestje en het was ook echt super gezellig. Maar de organisatie laat zeker te wensen over en ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.

Ik ga liever naar Awakenings, dikke line-up EN super georganiseerd! :cool:

hoe zat het eigenlijk met de politie-controles ?

niemand afgetast ? of na het event tegengehouden ?

hoe zat het eigenlijk met de politie-controles ?

niemand afgetast ? of na het event tegengehouden ?
Haha de controles waren voor zover ik weet 0,0!

Ik heb zelf gevraagd aan iemand van de security of hij mij wilde fouilleren anders had ik gewoon door kunnen lopen zonder uberhaubt aangeraakt te zijn. Verder alleen bij de ingang een 5tal agenten gezien en verder helemaal niets, geen hondje of niks.

Ik heb gisteren gezien dat ik mijn ticket nog heb :scratch: :D

Begrijp me niet verkeerd want ik vond ILT een leuk feestje en het was ook echt super gezellig. Maar de organisatie laat zeker te wensen over en ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.

Ben dit jaar niet geweest, het jaar ervoor en nog een ander paar keer ook. Maar telkens de lichtinstallaties ontgoochelen mij toch ook wat, zouden beter en spectaculairder mogen zijn.

Als je ergens achteraan in een zaal staat valt dit enorm op.

Ik heb zelf gevraagd aan iemand van de security of hij mij wilde fouilleren anders had ik gewoon door kunnen lopen zonder uberhaubt aangeraakt te zijn. Verder alleen bij de ingang een 5tal agenten gezien en verder helemaal niets, geen hondje of niks.

vreemd, op het nieuws kreeg ik een heel ander beeld te zien.

op alle toegangswegen controles, verschillende dealers opgepakt en chauffeurs onder invloed tegengehouden en meer dan 800 pillen in beslag genomen.

zal allicht weer wat overdreven in beeld gebracht zijn zo te horen :)

misschien moet ik volgend jaar dan toch maar eens gaan, die controles zijn zowat het enige die me wat tegenhouden.
misschien mijn wagen achterlaten aan station Gent en vandaar verder met de flipbus :nut: :D

op alle toegangswegen controles, verschillende dealers opgepakt en chauffeurs onder invloed tegengehouden en meer dan 800 pillen in beslag genomen.

misschien moet ik volgend jaar dan toch maar eens gaan, die controles zijn zowat het enige die me wat tegenhouden.
misschien mijn wagen achterlaten aan station Gent en vandaar verder met de flipbus :nut: :D
Ik heb er echt helemaal niets van gemerkt. Zoiezo stellen controles nooit wat voor eigenlijk, ik zou daar iniedergeval niet voor thuisblijven!

let music be your drug smurf ;)

btw 800 pille gevange op 35000 partybeeste :lol:

Waarom vraag jij iemand om je te laten fouilleren? :gay: :p

Terug
Naar boven