AndroidHealthClinic

"I want to look like that guy"

heb geen verstand van torrents
ik gebruik namelijk nieuwsgroepen :p
moet ik bittorrent dan downloaden ofzo

ja, heel eenvoudig.
- http://www.bitcomet.com/
- "free download now"
- dan installeren (moet snel gaan)
- klik op dat linkje uit mijn vorige post (de torrent)
- downloaden (kies optie "openen met bitcomet)
- het begint
- klik op het karma knopje beneden onder mijn avatar :p

als je nu bvb films wilt downloaden ga je naar bvb www.isohunt.com
Daar typ je dan de film in (kijk altijd even de comments na om te kijken of het een goede rip is of niet.)
Enjoy ;)

okey ty :-)

Wat vonden jullie ervan dat die bodybuilder (Jeff volgens mij) zo weinig at. Lijkt een beetje in strijd te zijn met wat er hier op DBB allemaal gezegd wordt en de algemene regels van BB-ing.

Ik denk dat het meer over cutten ging dan echt over spiermassa winnen. Omdat er een strikte deadline was, was het enige mogelijke om er ripped uit te zien i.p.v. puur voor hypertrofie te gaan.

na de 1e minuten waarbij er gezegd wordt dat die instructeur (ifbb pro) anaboolvrij is ben ik al meteen gestopt met kijken...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lork
thnx voor de torrent !! lekker snel 2,7 mb/s :cool:

Linkje gevonden om in 1 keer binnen te halen:
[Link niet meer beschikbaar]

thanks! bij mij schakelt die automatisch over met downloaden in limewire, normaal?

Download uTorrent, dan kan je die torrent downloaden via dat programma, als de torrent klaar is speel je die vervolgens af met VLC player of bijv. Media player classic

Download uTorrent, dan kan je die torrent downloaden via dat programma, als de torrent klaar is speel je die vervolgens af met VLC player of bijv. Media player classic
Als die het ook gewoon doet via limewire vind ik het prima.
Hij staat nog op 0% maar hij doet zo nu en dan wat verwerken.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

hoelang duurt het ongeveer voordat een film klaar is met downloaden?

vind het wel vreemd zo weinig kcals en toch ripped

Terug
Naar boven