Fitness Seller

IE7 preview

ik heb em allang?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan, maar veel mensen nog niet omdat de meesten niet aan beta's beginnen. Toch is het leuk om dan een Tourrr te zien.

Laatst bewerkt:
cool! ik download em nu! thnx dbClet!

Ik gebruik hem zelf nog niet, maar heb hem wel een paar keer in werking gezien. Veel gejat van Firefox, maar wel een verbetering ten opzichte van IE6 imo. Heb hem zelf nog niet uitvoerig getest, dus weet niet hoe het zit ivm met gebruik van systeembronnen.

Shocking
- tabbed browsing
- internet searching
- RSS feeds.

Ik mis nog de add-blocker en de popup blocker, animated gif-stopper, simpele java-, javascript, flash-blokkers, disable sound, disable video, en misschien een fatsoenlijke password manager, maar afgezien daarvan begint het in de buurt van avant browser te komen (maar echt bleeding edge vind ik dit niet).

Popup blocker zit al in IE toch?

Vind het nou niet bepaald baanbrekend. Met die tabs werken is misschien wel handiger, maar verder is alleen de lay-out veranderd zo op het oog. Wel handig dat je de zoekfunctie kan instellen op je eigen favoriete zoekmachine.

De Security Status bar is echter wel een leuke feature, zeker voor de minder begaafde pc gebruikers.

En daar is dan alles mee gezegd. IE7 levert wat veel mensen ontbeerden: Tabbed browsing, gejat van FF, en verder zijn alle 100,000 securityholes nu in 1 uitgave gepatched :roflol:

Kortom dat is zo'n beetje IE7.

wazzup zei:
Shocking
- tabbed browsing
- internet searching
- RSS feeds.

Ik mis nog de add-blocker en de popup blocker, animated gif-stopper, simpele java-, javascript, flash-blokkers, disable sound, disable video, en misschien een fatsoenlijke password manager, maar afgezien daarvan begint het in de buurt van avant browser te komen (maar echt bleeding edge vind ik dit niet).

:roflol:

De systeembronnen van IE zullen wel wat hoger zijn dan de 12000kb die Max trekt...:cool:

Edit Net even Avant geprobeerd: Ligt in de buurt van Max qua mogelijkheden alleen verbruikt ongeveer 8 keer zoveel geheugen.

Laatst bewerkt:
Maxthon 4 King!!!

DBC01 zei:
En daar is dan alles mee gezegd. IE7 levert wat veel mensen ontbeerden: Tabbed browsing, gejat van FF, en verder zijn alle 100,000 securityholes nu in 1 uitgave gepatched :roflol:

Kortom dat is zo'n beetje IE7.

Dat is alleen wat een huis-tuin-en-keuken pc gebruiker ziet ja.

Ben je ook op de hoogte wat er aan de engine allemaal veranderd is? :)

Ja er zit een 3.4L in deze keer met ultrapfiew-inspuiting die ervoor zorgt dat er sneller en vloeiender gehacked euh gesurft kan worden. ;)

Ben benieuwd. Zou 't echt zo link zijn om IE7 nu al eriop te gooien?

Er is geen browser die minder verbruikt. En Max laat werkelijk álles configgen met IE als engine dat dan weer wel. I stick to Max :D

Terug
Naar boven