AndroidHealthClinic

Iedere Zondag cheatmeal MacDonald's

Ruig

Advanced Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Hey,

is het erg als ik op de zondagavond een Big Mac menu als cheatmeal pak? Heb het nu al 2 weken achter elkaar gedaan. Ik eet de hele week door clean...

???

Moet kunnen in de bulk en mocht je er last van ondervinden 3x per week 15-20 min cardio en het is je vergeven

tuurlijk, gewoon je schema daarop aanpassen. Maakt geen **** uit

Ja, je zult als je nog twee weken door gaat 20 kg op je squat verliezen..

Mooiste is als je het direct na je kracht-training doet. (ivm met insuline).

Gezond zal het waarschijnlijk niet zijn met al die bewaarmiddelen en zoveel zout. Maar goed, niemand beweert ook dat bodybuilding an sich gezond is.

Ik doe off season iets anders junken. Ik houd mezelf wel aan mijn dieet. Maar ik ga dan 1x per week uiteten. Naar een all you can eat restaurant is altijd dezelfde ;)

All you can eat deden de BB vroeger.
Gewoon kilo's kip kanen:) En meenemen in hun (amerikaanse) Doggie Bag.

ik eet gewoon wat ik will :trollface: maja een big mac is wel wat kcals, denk dat je later op de dag honger zult krijgen en meer zult vreten en zo meer eet boven je onderhoud en zo dikker zult worden

Als het goed is houd een junkdag in dat je 1 maaltijd vervangt met iets wat je lekker vind en niet de hele dag eet waar je zin in hebt.

Als het goed is houd een junkdag in dat je 1 maaltijd vervangt met iets wat je lekker vind en niet de hele dag eet waar je zin in hebt.
Ik probeer totaal iets nieuws, eet gewoon waar ik zin in heb ( maar geen junkfood) als ik maar op de 3300 kcals zit en 2x lichaamsgewicht in protein, werkt goed imo, heb 2.5 jaar lang kip , rijst en tonijn gegeten ben er beetje zat mee..

Ok ja als het voor je werkt is het natuurlijk te gek ;)

Als je imo goed kunt onderbouwen wat het verschil is tussen ''clean'' en ''junk'' voor je lichaam is wil ik het best weten bro aangezien ik overal lees dat je lichaam geen onderscheid tussen kan maken. Voordeel van clean eten is wel dat je meerdere maaltijden kunt nemen dan bijv junk

Speciaal dagschema voor jou ;)

Voedingsschema McDonald's.png

Suikers hebben in het lichaam alleen nut om de insuline spiegel op te krikken rest word opgeslagen als vet. Transvet dus gefrituurde zooi word standaard opgeslagen als vet. Je lichaam kan totaal niets met transvet dit moet je ten alle tijden vermijden. En suikers remmen de vetverbranding ;)

Suikers hebben in het lichaam alleen nut om de insuline spiegel op te krikken rest word opgeslagen als vet. Transvet dus gefrituurde zooi word standaard opgeslagen als vet. Je lichaam kan totaal niets met transvet dit moet je ten alle tijden vermijden. En suikers remmen de vetverbranding ;)
Heb je een studie wat dit aan toont? Als ik dus alleen maar vet en protein eet (keto) en nog steeds boven mijn onderhoud eet gain ik nog steeds vet hoor. En als je heel de dag niks heb gegeten en transvet eet ga je dat echt niet opslaan :roflol:

Toch wel transvet word door het lichaam niet afgebroken dus dat sla je gegarandeerd op ja

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet de zondag wel minder in kCal zodat ik de kCal van de Mac deels opvang...

Deze vraag kwam naar aanleiding van een discussie met een huisgenoot. We lopen nu stage in t buitenland en hij wilde met me mee eten en trainen. Ik ben in de veronderstelling dat, wanneer ik 48 maaltijden per week clean eet (7 per dag), eentje best wel flink ongezond mag zijn.. Of kan ik de mac toch beter vermijden?

Btw: Ik zit in de cleanbulk, 4000kcal per dag ongeveer.

Thx bro! Eindelijk gedaan met al die kip en rijst!

Toch wel transvet word door het lichaam niet afgebroken dus dat sla je gegarandeerd op ja

Interessant bro! (srs)

Als je op 4000 kcal/dag zit zou ik me er geen zorgen om maken. Ik ga er geregeld heen (in de bulk), neem altijd 2 big mac's en verder niets. Hoop eiwitten, ook een hoop crap, maar je verwijdt wel cola/patat.

Ik vind het trouwens knap dat je het volhoudt en er de tijd voor hebt, 7 maaltijden.. persoonlijk neem ik liever een kleiner aantal grote maaltijden. Maargoed, is maar net waar je voorkeur voor hebt.

Terug
Naar boven