AndroidHealthClinic

Iedere Zondag cheatmeal MacDonald's

Suikers hebben in het lichaam alleen nut om de insuline spiegel op te krikken rest word opgeslagen als vet. Transvet dus gefrituurde zooi word standaard opgeslagen als vet. Je lichaam kan totaal niets met transvet dit moet je ten alle tijden vermijden. En suikers remmen de vetverbranding ;)
Wut? Suikers verbrand je gewoon hoor.

IIFYM.

Maakt niks uit, zolang je het maar opvult met 'gezondere' voeding. Je lichaam onderscheidt geen gezonde en ongezonde voeding, het leest alleen de voedingswaarde die in de voeding zit. Veel fout kan je niet doen zolang je genoeg eiwitten binnenkrijgt en genoeg carbs/vetten.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 22:23 ----------

Suikers hebben in het lichaam alleen nut om de insuline spiegel op te krikken rest word opgeslagen als vet.Transvet dus gefrituurde zooi word standaard opgeslagen als vet. Je lichaam kan totaal niets met transvet dit moet je ten alle tijden vermijden. En suikers remmen de vetverbranding ;)

Dit is echt hapklare onzin.

Als je op 4000 kcal/dag zit zou ik me er geen zorgen om maken. Ik ga er geregeld heen (in de bulk), neem altijd 2 big mac's en verder niets. Hoop eiwitten, ook een hoop crap, maar je verwijdt wel cola/patat.

Ik vind het trouwens knap dat je het volhoudt en er de tijd voor hebt, 7 maaltijden.. persoonlijk neem ik liever een kleiner aantal grote maaltijden. Maargoed, is maar net waar je voorkeur voor hebt.
Bulk jij op 4 k kcal? ik ben 84 kg en ik bulk op 3300.. anders word ik dik

1 keer Mac in de week kan echt geen kwaad, ik heb vroeger tijdens een cut ook 1 maal per week fast food gegeten bleef mooi afvallen en jay cutler gaat ook met z'n vriendin naar de hamburger tent

Suikers hebben in het lichaam alleen nut om de insuline spiegel op te krikken rest word opgeslagen als vet. Transvet dus gefrituurde zooi word standaard opgeslagen als vet. Je lichaam kan totaal niets met transvet dit moet je ten alle tijden vermijden. En suikers remmen de vetverbranding ;)

Toch wel transvet word door het lichaam niet afgebroken dus dat sla je gegarandeerd op ja

Deze onzin mag er toch beginnen uitgaan hoor. Jij bent echt goede reclame voor bodyenfitshop. Je verklaart alleen maar broscience die al jaren achterhaald is, maar je klinkt wel als een hardcore bodybuilda!

• Topic Starter Topic Starter
Als je op 4000 kcal/dag zit zou ik me er geen zorgen om maken. Ik ga er geregeld heen (in de bulk), neem altijd 2 big mac's en verder niets. Hoop eiwitten, ook een hoop crap, maar je verwijdt wel cola/patat.

Ik vind het trouwens knap dat je het volhoudt en er de tijd voor hebt, 7 maaltijden.. persoonlijk neem ik liever een kleiner aantal grote maaltijden. Maargoed, is maar net waar je voorkeur voor hebt.

Ja, ik loop nu stage in Curaçao in een studentenhuis.. maar het gaat me goed af. Ben er nu 5 weken. Op het werk kan ik mijn eten lekker koel bewaren en dan 's avonds na het sporten kook ik. Zit pas om 9u 's avonds op m'n reet en sta om 6 uur op. But its worth it!

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 12:35 ----------

Snelle stofwisseling denk ik inderdaad .. zie er nog aardig lean uit na 5 weken en ben geneigd om nog meer te eten.

Een overschot aan energie wordt opgeslagen, ongeacht welke macronutrient.
Glucose heeft wel meer functies (de hersenen hebben bv. ook glucose nodig).
En onverzadigde vetzuren kunnen van structuur veranderen bij hoge temperaturen. Verzadigde vetzuren zijn veel 'stabieler' en geschikter om in te frituren.

+1, mensen die bakken in olijfolie en denken dat ze goe bezig zijn:rolleyes:

Transvet heeft in veel gevallen toch alleen temaken met het overschrijden van het oxitatiepunt?

ondermeer ja, zit ook in vele producten...door gebruik van goedkopere vetstoffen

Gewoon doen jonge, zie het als beloning voor het goede eten en trainen de hele week. Spreek met jezelf af dat als je een slechte week hebt dat het niet mag en als je een goede week hebt wel. Het zal je motivatie hooghouden en je lichaam is heus wel sterk zat om zo'n cheatmealtje te verwerken.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:34 ----------

Tja iedereen is anders, vriend van me (ong 1.87 geloof ik) bulkt op 4.5k kcal clean eten en hij blijft redelijk lean, snel metabolisme en is sportleraar dus hij sport de hele dag.

Terug
Naar boven