erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
moa man toch!
nooit de strip of de tekenfilms gezien zeker?
dat was voor mijn tijd. ik ben de computergeneratie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moa man toch!
nooit de strip of de tekenfilms gezien zeker?

Beetje flauw. En dat die zwarte spul een pak werd dat die kon aantrekken en uit trekken was ook echt stom. Hij moet het gewoon kunnen oproepen zoals die andere gast die het later krijgt. Verder had goblin jr gewoon dezelfde pak en board als zijn pa in de tekenfilm en niet een ander....viel best mee moet ik zeggen. Had wel beter verwacht. Spiderman 2 vond ik beter. Derde deel was meer drama dan actie hehe. Sommige dingen vond ik ook lame uitgewerkt. Zoals bijv met sandman. Dat die gast over een of ander weiland rent en opeens valt die ergens binnen waar ze in middle of nowhere een experiment aan het doen zijnBeetje flauw. En dat die zwarte spul een pak werd dat die kon aantrekken en uit trekken was ook echt stom. Hij moet het gewoon kunnen oproepen zoals die andere gast die het later krijgt. Verder had goblin jr gewoon dezelfde pak en board als zijn pa in de tekenfilm en niet een ander....
voor de rest was het ****ing duuur. 10 euro....met ov korting 8.5 maar als nog

vooral spider man met zijn spider sence 
john candy als kingpinIk mis nog steeds 1 persoon voor de grootste rol uit de hele Spiderman reeks en dat is Kingpin.
Zonder Kingpin geen echte Spiderman alleen de persoon die geknipt was voor de rol van Kingpin leeft al jaren niet meer John Candy.

in DareDevil speelt tog ook die gozer uit The Green Mile de Kingpin?
*edit* Michael Clark Duncan speelt Wilson Fisk/The Kingpin