MuscleMeat

Iemand al spinnenman 3 gezien?

viel best mee moet ik zeggen. Had wel beter verwacht. Spiderman 2 vond ik beter. Derde deel was meer drama dan actie hehe. Sommige dingen vond ik ook lame uitgewerkt. Zoals bijv met sandman. Dat die gast over een of ander weiland rent en opeens valt die ergens binnen waar ze in middle of nowhere een experiment aan het doen zijn ??? Beetje flauw. En dat die zwarte spul een pak werd dat die kon aantrekken en uit trekken was ook echt stom. Hij moet het gewoon kunnen oproepen zoals die andere gast die het later krijgt. Verder had goblin jr gewoon dezelfde pak en board als zijn pa in de tekenfilm en niet een ander....

voor de rest was het ****ing duuur. 10 euro....met ov korting 8.5 maar als nog

viel best mee moet ik zeggen. Had wel beter verwacht. Spiderman 2 vond ik beter. Derde deel was meer drama dan actie hehe. Sommige dingen vond ik ook lame uitgewerkt. Zoals bijv met sandman. Dat die gast over een of ander weiland rent en opeens valt die ergens binnen waar ze in middle of nowhere een experiment aan het doen zijn ??? Beetje flauw. En dat die zwarte spul een pak werd dat die kon aantrekken en uit trekken was ook echt stom. Hij moet het gewoon kunnen oproepen zoals die andere gast die het later krijgt. Verder had goblin jr gewoon dezelfde pak en board als zijn pa in de tekenfilm en niet een ander....

voor de rest was het ****ing duuur. 10 euro....met ov korting 8.5 maar als nog

Mee eens, sandman hadden ze eruit moeten gooien en het hele verhaal had om venom moeten draaien!

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
In deventer hebben ze de boel afgebroken, dus ik ben maar naar apeldoorn geweest in tivoli. Was iig echt een k*t bioscoop. Klein scherm, k*t stoel\bank whatev, de grootste dude in de zaal zat recht voor mij, ik moest op rij 5 zitten wat opzich ook dicht bij het scherm was, arm leuning had ik ook niet, geen been ruimte, ongelovelijke k*t sound wat ze daar hebben, iedereen had zijn ****ing telefoon aan, het was daar erg benauwd.......jeez moet ik nog door gaan ???

met andere woorden it wasn't worth the money....

ow ja en nog paar andere lame stuff:
die ****ing meteoriet valt 10 meter naast hun. Maakt een superkleine gat en ze horen hem niet eens ??? vooral spider man met zijn spider sence ???

die spider sence van hem deed het ook echt voor geen meter. Hij werd zo vaak van achteren aangevallen en hij had niets door.

Laatst bewerkt:
misschien deed ie dat express "koekieboetje" ;)

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Ik vond het toch niet een verkeerde film, maar zoals al gezegd hadden er veel dingen anders gemogen.
Hoop ook zeker dat ze een keer een film wijden aan het verhaal om captain america en die duitser.
Dat is een zeer relaxed verhaal uit de spiderman reeks.

Ach ja hij is tenminste niet zo verdoet als x-men, gebruiken ze voor Juggernaut Vinnie Jones
had dan iemand gebruikt die ook ****ing big van zichzelf is, acteer kunsten hoefde hij niet eens te hebben.

Ja, ik heb hem ook maar gekeken. Een compleet drama. De huilscenes van Tobey McGuire waren meer lachwekkend dan daadwerkelijke drama. De special effects waren gelukkig wel een stuk beter dan in de vorige films. Eddie Brock vond ik ook helemaal verkeerd gecast. Dat moest juist een stoere kerel zijn, zonder zo'n schijnheilige That 70s Show lach. Ook was de film veel te langdradig. Na de film was ik eigenlijk blij dat het afgelopen was. Van mij krijgt de film niet meer dan een 6,0 voor de special effects.

Ik mis nog steeds 1 persoon voor de grootste rol uit de hele Spiderman reeks en dat is Kingpin.
Zonder Kingpin geen echte Spiderman alleen de persoon die geknipt was voor de rol van Kingpin leeft al jaren niet meer John Candy.

Ik mis nog steeds 1 persoon voor de grootste rol uit de hele Spiderman reeks en dat is Kingpin.
Zonder Kingpin geen echte Spiderman alleen de persoon die geknipt was voor de rol van Kingpin leeft al jaren niet meer John Candy.
john candy als kingpin :hahaha:

jim carrey als carnage woooooooot

Kan jij acteren Roxxe?
Jij lijkt mij ook wel geschikt :D

jij speelt toch mee in honey i shrunk my balls? :D

:)

in DareDevil speelt tog ook die gozer uit The Green Mile de Kingpin?

*edit* Michael Clark Duncan speelt Wilson Fisk/The Kingpin

Duncan is zwart en kingpin is blank en in het wit gekleed.
Goeie keuze om Michael Clark Duncan te nemen???

47.jpg - 107465

Ik ken Michael Clark Duncan wel hoor ik geloof al voordat hij in films speelde al ;)

Terug
Naar boven