XXL Nutrition

iemand ervaring met 1000mg test E of C pw?

Portiertjuh

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB'ers

Zit erover na te denke om 1000mg test e of c te pakken binnenkort,voor 10 weekjes 2x 500mg inject. pw

Iemand ervaring met 1000mg?:D

Ben blij dat ik er klaar mee ben. Leek net op Sponge Bob met m'n dikke vochtkop.

Heerlijk! Ik kuurde 'af en toe' op 500 mg en had geen merkwaardige sides, en had zelfs het gevoel dat ik op 500 mg test ook niets meer gainde. Maar toen ik test op 1 gram zette.....mn beste kuur ooit! Libido ook ongekend!

Ik zou dr wel 2 x 250 IU HCG per week bijzetten!

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Ben blij dat ik er klaar mee ben. Leek net op Sponge Bob met m'n dikke vochtkop.

Peanut No bash, en gewoon even uit interesse. Ben je meso of endo van jezelf?? IK heb het idee dat 'mensen die wat sneller vet aanzetten' of hoger in vet zitten ook tijdens kuren meer vocht vasthouden.

Ik ben monster ecto.....met 'zon dikke vochtkop' zie ik er juist gezond tot normaal uit
Toen ik mn moeder 3 maanden niet gezien had en ik weer eens op visite ging kreeg ik te horen ' dat ik een supergezonde kop had'. haha:D

Als ik vocht vasthoud vragen mensen meteen of ik ziek ben of prednisolon slik. Vroeger boeide me dat niet, blijf nu liever iets droger.

Ot ervaring tot test 750 per week. Nooit 1000 gezet maar denk dat het erg persoons gebonden is.

Heerlijk! Ik kuurde 'af en toe' op 500 mg en had geen merkwaardige sides, en had zelfs het gevoel dat ik op 500 mg test ook niets meer gainde. Maar toen ik test op 1 gram zette.....mn beste kuur ooit! Libido ook ongekend! Ik zou dr wel 2 x 250 IU HCG per week bijzetten! ---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ---------- Peanut No bash, en gewoon even uit interesse. Ben je meso of endo van jezelf?? IK heb het idee dat 'mensen die wat sneller vet aanzetten' of hoger in vet zitten ook tijdens kuren meer vocht vasthouden. Ik ben monster ecto.....met 'zon dikke vochtkop' zie ik er juist gezond tot normaal uit Toen ik mn moeder 3 maanden niet gezien had en ik weer eens op visite ging kreeg ik te horen ' dat ik een supergezonde kop had'. haha:D
Iets ertussen. Vocht houd ik altijd best snel vast, valt me op. Cutten gaat ook niet altijd even rap.
Het is een spons, fuckface :s

FF zoeken ts vorige topics, zijn meerdere topics van te vinden met ervaringen... .

ik zit nu op 1250mg van merk ep.
Zit nu in week 5, bij mij valt vocht ook erg mee. (neem wel eod een half pilletje arimidex, tegen bloat en gyno)

1000mg tes-E per week al gepakt samen met 50mg proviron elke dag!!! Gains waren clean en gezicht werd wel vochtig maar lichaam was niet zo vochtig ondanks de hoge dosis... merkte ook dat ik supersnel bijkwam tot een bepaalde dode punt!!! eerste paar weken gain je gestoord veel en de laatste weken werd ik iets droger als in't begin...

Terug
Naar boven