XXL Nutrition

Iemand ervaring met boldenone undecylenate kuur only??

yep was een top kuurtje maar iig langer doen zoiezo 12 tot 16 weken, ik was toen erg onervaren met AAS dus had een bold only kuur gedaan , tenminste was wel met kickstart dboll maar goed verder 12 weken wat toen der tijd normaal was.
Ik zat toen maar op 400 mg pw maar was wel mijn eerste kuur, dus dan reageer je altijd op elk hormoon product in de AAS categorie erg goed.
Verder weet ik dat ik zeer sterk was en veel conditie had, maar dit was aan het begin !!!!
De kuurtjes erna ga je merken dat bold opzich weinig doet en niet veel gains geeft (dit is trouwens afhankelijk van je eet patroon.
Maar daarentegen de gains die je behaald zijn zeer goed van kwaliteit, en imo en mijn ervaring blijf ik het gross van de gains ook daadwerkelijk behouden.
Maar ik stack het nog steeds bij een kuur, vanwege de lean gains, conditie , eet lust verhogend, weinig sides, vasculair als de t*ring etc

dus de grote vraag heb je al eerder gekuurd?
En post toch even je voeding schema, misschien kan je dat ook verbeteren. Zeker tijdens AAS gebruik is dit zeer verstandig om doordacht met een dieet om te gaan.

Ditgeen vraag ik vanwege je gewicht, en voordat iemand je gaat bashen die kan uiteraard ook stofwisselings- afhankelijk zijn en kwa bouw heb ik namelijk ook ;)

Laatst bewerkt:
Vanaf week 8 in mijn kuur ga ik op bold met maar 125mg test zitten. Niet helemaal only maar toch. Voor mij geen eerste kuur daarom 900mg bold per week. Jij zou wellicht volstaan met 600mg. Lang gedacht over wel/niet test en besloten een beetje te nemen omdat je eigen productie stil komt te liggen. Die vervang ik (dat is 50-70 mg en ik pak ietsje meer)

10 weken is wel erg kort. Ik ga 20 weken maar pak zeker 14+ weken

Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met bold only. Maar waarom deze keuze?

• Topic Starter Topic Starter
Martinezz thanks for the reaction! ik zal eigenlijk mijn stats moeten aanpasen :D

Dat is nog van vorig jaar ! Ik ga 1 dezer dagen mijnvoedingsschema posten!

ik zit nu aan de 86 kg tegenover vorig jaar! toen heb ik een test-only kuurtje gedaan en die is mij zeer goed bevallen.

Het zit zo waarom ik Bold. only wil nemen-> het mag niet te sterk opvallen dat ik bijkom aangezien ik op een hoger niveau sport en wil graag als ik dan 2-4 kg aankom het puur spier is en zo weinig mogelijk vocht.

Heb me bij verschillende mensen geïnformeerd en veel vertelden me dat ik het best combineerde met een test p. of kickstart, maar ga toch voor de Bold. only gaan van 10-14 weken ( ben ik nog niet uit ) met 600 mg per week. of denken jullie dat ik er beter een paar weekjes bij doe? moest de bold niet echt het gewenste effect geven na 8-10 weken ga ik er ook een beetje test bijzetten.

Thanks for the reactions!

Grts

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 16:17 ----------

Ja nog even een andere vraag waar ik geen expleciet antwoord op vind.

Ik heb een scheur in mijn ligament van enkel ... is dit een probleem tijdens mijn kuur?

Grts

Of het opvalt dat je bijkomt van de anabolen ligt niet aan de anabolen maar of je je voeding al dan niet flink omhoog gooit.

Yep wel op 1600 ew ofzo is al even geleden samen met 50 mg provi ed.Niet slecht maar je kunt het beter stacken met test dan hoef je ook zo hoog niet te gaan met je bold.Zou wel iets langer nemen dan 10 weken 14 of 16 lijkt mij beter.Maar dat het pas na 5 of 6 weken inkickt is bs in de 2e of 3e week voel je het en zie je al veranderingen.

ik zou simpel :

week 1 tot 16 bold 600 mg
week 1 tot 16 test 125mg
proviron week 6 toepassen
HCG kan je eventueel ook laten lopen tijdens je kuur, als je ballen kleiner worden starten.

Lekker suppersetten en HIT traingen tussendoor om droger te worden.
Verwissel je schema kwa trainen en knallen als een mofo.

Laatst bewerkt:
Vanaf week 8 in mijn kuur ga ik op bold met maar 125mg test zitten. Niet helemaal only maar toch. Voor mij geen eerste kuur daarom 900mg bold per week. Jij zou wellicht volstaan met 600mg. Lang gedacht over wel/niet test en besloten een beetje te nemen omdat je eigen productie stil komt te liggen. Die vervang ik (dat is 50-70 mg en ik pak ietsje meer)

10 weken is wel erg kort. Ik ga 20 weken maar pak zeker 14+ weken

Waarom vanaf wk8?

Als je maar minimaal wil bijkomen lijkt dit me een goede kuur ja. Wel beetje testo ernaast voor de boost en wanneer je eigen test onderdrukt is je om nog omhoog krijgt

• Topic Starter Topic Starter
Even een update geven aan iedereen die wil volgen :)

Ben nu 3 weken bezig met boldenone 600 mg per week.
Ben vanaf maandag Mdrol ( http://supplementreviews.com/competitive-edge-labs/m-drol ) beginnen toevoegen om een snellere ( visuele ) vooruitgang te zien.
Ook drink in 1 à 2 shakes van MUTANT MASS per dag.

Ik ben op deze 3 weken reeds 4 kg aangekomen maar que kracht blijft het nog even afwachten...

Mijn eetschema heb ik ook aangepast en ziet er als volgend uit;

1e 12u) 4 eiren waarvan enkel eiwit met 300gr bacon en protein shake
2e 14u) pasta penne met spinazie roomsaus en 250 gr zelfgemaakte tonijnsalade
3e 16u) kip met aardappelen en zomergroentjes gemixt

krachttraining om 17u30 waarvoor ik 2 bananen en 2 proteinbars heb binnen gespeeld
vlak na training mutant mass shake

4e 19u30) paardesteak met broccoli en aardappele
5e 21u30) 200 gr cashewnoten met platte kaas en nog een mutant mass shake

Als er iemand nog opmerkingen heeft hoor ik ze graag! SHOOT!

Grts

Terug
Naar boven