- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Ik zou het graag proberen maar eerst mijn kuur test + bold.
Met mijn libido zit ik niet in, mijn vrouw heeft toch nooit zin, dan zijn we met 2![]()
Spannend huwelijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het graag proberen maar eerst mijn kuur test + bold.
Met mijn libido zit ik niet in, mijn vrouw heeft toch nooit zin, dan zijn we met 2![]()
heerlijk is dat he dat is je klaar bent jij gruwelijk impotent zal zijn met dit kuurtje.... een minimale dosis test is hierbij wel vereist.. zelf weten...Ik zou het graag proberen maar eerst mijn kuur test + bold.

heerlijk is dat he dat is je klaar bent jij gruwelijk impotent zal zijn met dit kuurtje.... een minimale dosis test is hierbij wel vereist.. zelf weten...
Wat ik wel hoop als je dit gaat doen dan A.U.B niet komen lopen klagen hier op t forum vannuh... en nu ****ing hoog prolactine hehalte zwaar verlies van massa door t langdurig herstel van deze middelen en zoiets van shit man ik krijg m echt niet meer omhoog... pffff Je gaat je gang lekker.. maar breng a.u.b. hieer GEEN newbees mee op het spoor!!!![]()

moest je eens weten wat ik allemaal mag uitsteken van mijn vrouwke ter compenstie van haar laag libido![]()
Geloof mij, elke maat van mij wilt een vrouw zoals de mijne![]()
![]()

moest je eens weten wat ik allemaal mag uitsteken van mijn vrouwke ter compenstie van haar laag libido![]()
Geloof mij, elke maat van mij wilt een vrouw zoals de mijne![]()
![]()
Ieder zn ding dan maar.
Just my 2centsZeker kerel, word dit jaar nog, maar liever niet in de zomer![]()
Voor mij niet voor te stellen. Wil het vrouwtje niet dan zijn er nog genoeg lijkt me zo...Ik bedoel het niet verkeerd ouwe maar wat is een huwelijk/relatie zonder coïtusVoor mij niet voor te stellen. Wil het vrouwtje niet dan zijn er nog genoeg lijkt me zo...
Maar ok een ieder is anders. Heb alleen nog nooit een kerel zo'n uitspraak horen doen!!!

Ken kerels die niks anders doen dan deca combineren met een trenbolone. En een voor een hebben ze heel goede resultaten. Al die comment dat het niet ok is die te combineren is gewoonweg bullshit. Voila.
Grtz
kerel, als hij er test naast zet wordt zijn herstel echt niet versneld hoor...
je beantwoord je eigen vraag...laat ons zeggen dat ze hem heeeeel,maar dan ook heeeeeeel los laat![]()

kerel, als hij er test naast zet wordt zijn herstel echt niet versneld hoor...
test houd je enkel tijdens de kuur in de waan dat alles goed gaat, alleen zou ik een lage dosis testo ernaast zetten enkel al voor de gezondheidsaspecten, 150-250mg testo per week, verder oestrogenen en prolactine al tijdens de kuur goed onder controle houden met arimidex en een prolactine blokker zoals cabergoline bijvoorbeeld, dan zal het libidoverlies meevallen en het herstel ook.
Dat klopt gab maar ik zou hetzelf wel doen om tijdens de kuur ook nog coïtus te kunnen hebben snap je. Ik had het niet over het herstel!!!