AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met DXM gebruik?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik vroeg me af of hier mensen wel s DXM hebben gebruikt om high te worden.

Voor diegenen die niet weten wat het is:

DXM = Dextromethorfan
Dit middel wordt in hoestcapsules verwerkt. Afhankelijk van de dosis die je neemt heeft het een mild bewustzijnsveranderende tot hallucinerende werking.

Ik heb begin dit jr s n doosje gekocht en het ligt er nog steeds....aangezien de meningen hierover erg verdeeld zijn (de 1 vindt het gevoel maar niks, de ander ervaart het als prettig) zou ik wel s wat willen horen van evt gebruikerservaringen.

Yep heb een aantal jaren geleden een keer een doosje Darolan ingenomen. Zeer vervreemdende trip is het, ook al ben je met 1 doosje nog maar op niveau 2. Hogere niveaus zijn indringender maar ook stukken gevaarlijker.

De trip zelf duurde zo'n 5 uur met ongeveer een rush van 2 uur waarin je je echt een robot voelt. Alle bewegingen voelen mechanisch aan en ook je spraak is vertraagd.

Kijk wel uit met het middel, in sommige combi's is het dodelijk en bij sommige mensen slaat het gelijk een gat in de hersenen. Dat is op zich maar een kleine groep, maar goed de risico's zijn aanwezig.

Ik raad je in ieder geval aan om dit artikel te lezen over dissociatieve drugs :

http://leda.lycaeum.org/?ID=9299

1 van de redenen dat ik het bij eenmalig gebruik heb gelaten. Had het artikel trouwens wel gelezen voor gebruik en eventueel risico voor lief genomen.

Trouwens, DXM zit toch in vicks vapo.

Echt troep... ik zou het niet nog een keer doen.

Nog nooit gedaan. Laatst wel een reportage over gezien. Schijnbaar is veel jeugd in amerika 'hooked' aan die shizzle. Laat ons weten of het relaxed was zou ik zeggen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ericr zei:
Yep heb een aantal jaren geleden een keer een doosje Darolan ingenomen. Zeer vervreemdende trip is het, ook al ben je met 1 doosje nog maar op niveau 2. Hogere niveaus zijn indringender maar ook stukken gevaarlijker.

De trip zelf duurde zo'n 5 uur met ongeveer een rush van 2 uur waarin je je echt een robot voelt. Alle bewegingen voelen mechanisch aan en ook je spraak is vertraagd.

Kijk wel uit met het middel, in sommige combi's is het dodelijk en bij sommige mensen slaat het gelijk een gat in de hersenen. Dat is op zich maar een kleine groep, maar goed de risico's zijn aanwezig.

Thnxs bro...ik heb een doosje Daro r*tard (r*tard :D ). 29,5 mg dxm/capsule.
Ik had er ook al eea over gelezen, over de verschillende plateau's e.d.
En de gevaren die erin schuilen.

Ik ga het binnenkort s proberen en zal zeker laten weten hoe ik t ervaren heb.

Succes ! Zou gelet op de vreemde bewegingen die je misschien gaat maken het wel thuis doen. Ik had zelf de neiging om ook echt te testen hoe het nou voelde om een robot te zijn. DXM wordt ook wel Robo genoemd.

Ericr zei:
Succes ! Zou gelet op de vreemde bewegingen die je misschien gaat maken het wel thuis doen. Ik had zelf de neiging om ook echt te testen hoe het nou voelde om een robot te zijn. DXM wordt ook wel Robo genoemd.

Dergelijke 'experimentjes' zou ik nooit ergens anders behalve thuis uitvoeren. God weet hoe ik erop reageer.

Whaha, die gebruikerservaringen zijn wel bizar man!!! Maaruh, zijn die hoesttabletten waarin dxm zit niet verboden? Of kun je die in NL ook nog gewoon kopen...?

Rob G zei:
Whaha, die gebruikerservaringen zijn wel bizar man!!! Maaruh, zijn die hoesttabletten waarin dxm zit niet verboden? Of kun je die in NL ook nog gewoon kopen...?

In vicks vapo zit ook DXM... 30 stuks moet je er pakken... :rolleyes:

EDIT: met deze dosering ze zijn gewoon legaal

Laatst bewerkt:
Ja want die Darolan ligt gewoon bij de drogist.
Ik had in mijn experimenteer-fase wat jaartjes geleden ook `n doosje gehaald maar `t is er nooit van gekomen.
Was erachter gekomen via zo`n geitewollesokkedrugsboekje daar stonde nog wel meer van die dingen in. Zoals doornappel en "Jimson-weed".
Ben benieuwd Leviathan...

Rob G zei:

Ik heb ze gewoon bij apotheek gekocht.

DXM wordt zo nu en dan ook als zijnde 'xtc' verkocht. Uiteraard is dit gewoon een gore scam want wil je dan van 1 zon pilletje raar worden , mag er wel 400 mg inzitten.

hier een hele grote thread over het gebruik van DXM.
[Link niet meer beschikbaar]

KaLe zei:
hier een hele grote thread over het gebruik van DXM.
[Link niet meer beschikbaar]

De pagina kan niet worden weergegeven...?

Maaruh, die DXM ervaringen lijken ook wel een beetje op DMT ervaringen. Iemand dat ooit gebruikt? Lijkt me ook een flinke ervaring!

Rob G zei:

Maaruh, die DXM ervaringen lijken ook wel een beetje op DMT ervaringen. Iemand dat ooit gebruikt? Lijkt me ook een flinke ervaring!

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Wat ook wel leuk is en gewoon in de smartshop verkrijgbaar is:

Salvia Divinorum

Dit is als plantenextract verkrijgbaar en je kunt het roken en opvreten. Ik heb t wel s in een puurpijpje gerookt. Je krijgt een korte, maar enorm intense high waarin je echt even compleet van de wereld bent. Dit gevoel houdt zon 30-60 seconden aan maar het gaat kei en keihard. Ikzelf heb nog nooit een ander middel gehad dat zon heftige reactie veroorzaakt.

Rob G zei:

Doet het gewoon hier hoor..

Wauw, wat een grappige verhalen allemaal man!
Klinkt wel interessant! :)

Ericr zei:

Niet mijn ding dus.

Terug
Naar boven