AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met DXM gebruik?

Darolan....genoteerd....apotheek.... here i come!!! :D

heb et wel eens gedaan tijd terug met een maatje van me, flesje kinkhoestdrank gezopen...

ging tot 'plateau 2' stoned/bezopen gevoel opzich wel relaxed als je er behoefte aan hebt...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb t doosje nog steeds liggen, nog niks mee gedaan. Moet ook zeggen dat ik het telkens vergeet.

Denk dat ik morgenavond ga nemen. :D

Ja en dan even op de chat komen vertellen hoe die gaat...

dudes, toch wel ff opletten als jullie nu allemaal aan de DXM gaan zitten

't is redelijk verslavend en heel slecht voor de gezondheid
zijn ook al verschillende doden gevallen erdoor

so watch out with that shit :)

byt3z zei:

:thumbs:

byt3z zei:

Ik weet t. Thnxs for the concerns bro.

Er zijn idd manieren om er dood aan te gaan, er zijn bep. hoestmiddelen op de markt waar een, in hogere doseringen, zeer toxische stof inzit (chlorpheniramine maleate of diphenhydramine ).

En een combinatie met magnesiumsupplementen zou een gebruiker ook mogelijk bijna om zeep geholpen hebben.

Nou ik zit as we speak op de DXM. Erg raar gevoel, typen gaat ook moeizaam. Kan wel helder denken alleen mn coordinatie is ver te zoeken.

Ik heb 295 mg dxm genomen (10 caps Daro).

Wanneer je gaat lopen/bewegen kun je het het best merken. Op zich wel grappig gevoel alleen brengt het ook een erg lam gevoel met zich mee.

Het is iig niet iets dat je moet onderschatten en dus niet 10 caps naarbinnen gooien en lekker de discotheek in, want dat zal je niet gaan bevallen. Kans zou groot zijn dat je al heavy trippend niet meer van je barkruk afkomt en wanneer je er afkomt, je op je muil pleurt, want het brengt wel een lam gevoel in de benen met zich mee.En zoals ik al zei is je coordinatievermogen naadje.

Het werkt behoorlijk heftig en het hallucinogene effect zit er zeker in nu.

Op zich de moeite wel n keer waard, maar zou het niet makkelijk weer doen.Zijn leukere middelen.....

De hoeveelheid die ik heb genomen is voldoende om het 2e plateau te bereiken (2,5-7.5 mg/kg lichaamsgewicht).

Las vanavond btw dat het ook in smartshops verkrijgbaar zou zijn als 'robo' ofzoiets. Anywayzz you figure it out.

Krijge we ook nog te horen hoe `t afgelopen is?

Martinus zei:
Krijge we ook nog te horen hoe `t afgelopen is?

Ben niet lang na dat ik dat bericht getypt heb naar bed gegaan, heb nog dvd gekeken. Maar ben wel ff goed raar geweest...heb nu eigenlijk verder weinig last van. Maar zoals ik al zei: ik zal het niet gauw weer doen....het schijnt niet echt gezond te zijn ;)

Edit: Het duurt erg lang voor het begint te werken....ik heb alle 10 caps om 21:30-21:45 ineens genomen en n half uur later voelde ik n lichte verandering.

Maar pas om 23:30 klapte het er ineens in en was ik van de planeet.

Dus mocht je het gaan proberen, geef het iig minstens 2 uur de tijd voor je besluit om nog n half doosje leeg te vreten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven