MuscleMeat

Iemand ervaring met generieke hgh?

Alexxxxx

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
8%
Ik wil binnenkort beginnen met hgh, geen zin om een hoop geld te verspillen aan neppe shit.

Dus heeft iemand ervaringen hiermee?

Bedankt alvast

Laatst bewerkt door een moderator:
Afblijven, als je dan toch chinese hgh wil neem dan een gekend merk.

ik zou voor de hyges gaan als je het toch wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Geld is geen probleem als het echt is, zo simpel is het.

Welke gebruiken julie?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan ga je voor pharma, heel simpel. Generieke is russische roulette.

Iemand ervaring met hygetropin?

Zoals gixel zegt al zegt, Russisch roulette. Zijn nu wel goeie Hyges op de markt alleen zou ook voor pharma gaan als geld geen rol speelt. ;)

Spreekt voor zich dat iets waar veel geld in omgaat wordt gefaked. Daarom is het in sommige gevallen verstandiger om voor b?v Hyges te gaan als je het niet 100% vertrouwt.

fakes haal je er zo uit op gevoel, ergste wat kan gebeuren is dat je 1 pakje moet weg gooien, +- 100/120 euro.
Van goede pharma lig je meteen lam.

Nordi is in ieder geval wel afgeschreven. Alleen nemen als ze niet uit roemenie komen.

Ze hebben tegenwoordig allemaal kras codes die je op de officiele website kan checken.

Wat is de beste keus qua pharma? Nordi?saizen?

Pharma is allemaal hetzelfde, nordi nooit nemen met engels/roemeens opschrift. Die roemeense worden ook verkocht als deense.

Saizen/genotropin/flexpro nordi zit je wel goed. Saizen alleen nemen als het de volledige pen is.

De gewone generieke bluetops zijn Rommel
Hygetropin vind ik top. Ben er nu mee bezig :D

Iemand ervaring met hygetropin?

Ja, die van hygetropin.cn gebruik ik nu al een tijdje en die zijn echt het beste.
Is alleen gezeik met importeren en ze leveren 2 maanden nadat je koopt, maar genoeg in NL die het verkopen.

Je moet er alleen wel bedacht op zijn dat het een anti counterfeit sticker bevat waarvan de code op de website daadwerkelijk werkt. Je hebt ook wat kitjes in omloop waar gewoon geeneens een sticker op zit of dat er een sticker op zit die niet werkt.

Ja, die van hygetropin.cn gebruik ik nu al een tijdje en die zijn echt het beste.
Is alleen gezeik met importeren en ze leveren 2 maanden nadat je koopt, maar genoeg in NL die het verkopen.

Je moet er alleen wel bedacht op zijn dat het een anti counterfeit sticker bevat waarvan de code op de website daadwerkelijk werkt. Je hebt ook wat kitjes in omloop waar gewoon geeneens een sticker op zit of dat er een sticker op zit die niet werkt.

Op hoeveel IU per dag zit jij?

ik zit nu op de hyge com.cn, ook deze zijn super.

Terug
Naar boven