MuscleMeat

Iemand ervaring met generieke hgh?

Hahahaha bah bah Rene.

OT: Pharma grade word gewoon te veel gefaked. En is heel lastig te zien. Ik zit al tijden op hyges en ben daar heel erg tevreden over. Wel de echte .cn

Enige die massaal gefaked wordt zijn de nordi's. De sides die je op generieke krijgt zegt ook genoeg als je het mij vraagt. Prijs/kwaliteit zit je zoizo beter met pharma, afhankelijk van je supplier natuurlijk.

Teveel fakes van Pharma. Ik neem het niet meer. Genotropin word nu net zo massaal aangeboden als die nordi's recentelijk.

Teveel fakes van Pharma. Ik neem het niet meer. Genotropin word nu net zo massaal aangeboden als die nordi's recentelijk.

Waar haal je dat vandaan ? Prijsverschil van norditropin en genotropin is immens. Geno zijn geen fakes van bekend + als je echte pharma neemt merk je het echt wel. Dat was met nordi niet het geval.
Nordi zat ik een tijdje op 7iu zonder problemen. Geno zat ik op 5iu en was heel de dag helemaal lam.

Waar haal je dat vandaan ? Prijsverschil van norditropin en genotropin is immens. Geno zijn geen fakes van bekend + als je echte pharma neemt merk je het echt wel. Dat was met nordi niet het geval.
Nordi zat ik een tijdje op 7iu zonder problemen. Geno zat ik op 5iu en was heel de dag helemaal lam.

Let maar op. Hier loopt altijd beetje achter, was met de nordi ook zo. Heb al van verschillende leveranciers gehoord dat ze van diverse kanten Genotropin aangeboden krijgen, voor prijzen die te mooi om zijn om waar te zijn. Prijsverschil zegt niks, ja dat de verkopers meer winst maken misschien.

Let maar op. Hier loopt altijd beetje achter, was met de nordi ook zo. Heb al van verschillende leveranciers gehoord dat ze van diverse kanten Genotropin aangeboden krijgen, voor prijzen die te mooi om zijn om waar te zijn. Prijsverschil zegt niks, ja dat de verkopers meer winst maken misschien.

Nee klopt niet, norditropin is er altijd al geweest aan 50 euro per cartridge net zoals omnitrope, geno ligt toch echt een pak hoger. Ik ben het met je eens dat een een kwestie van tijd is voor er ook fakes van zijn maar het land van herkomst zegt ook al veel.

BESTE TIP DIE ER IS : PHARMA MOET ALTIJD EEN STERKE CHEMISCHE GEUR HEBBEN. Zelfde categorie als insuline. Hele sterke geur. Zwakke geur = generieke hgh of weet ik veel wat er dan inzit.

Dan klopt het niet..

Terug
Naar boven