AndroidHealthClinic

iemand ervaring met igf?

j100801

Novice
Waardering
0
hallo allen,

heeft er iemand hier ervaring met L3r-IGF? Ben 2,5 week geleden begonnen met een kuur 750mg sust, 400mg eq, 80mcg IGF, en 50mg dbol/day.
ik begin het goed te merken, ik vraag me af of er andere mensen zijn die IGF gebruikt hebben en wathun ervaringen ermee zijn? wat at je erbij? aantal gram prot, aantal kcal?

Als je ff de tijd had genomen om dbb te verkennen, had je kunnen zien dat je hier een searchknop hebt die je kunt gebruiken, aan de hand daarvan kon je genoeg gebruikerservaringen vinden van igf. :)

Stel jezelf ook ff voor als je wil, leeftijd, stat's, kuurverleden etc.

Welke igf-1 LR3 heb je het over? igtropin, Nutral?......

En ff een vriendelijke tip: Voordat je een vraag stelt, maak dus gebruik van de searchknop, vind je je antwoord niet, post het dan. Want velen members op dit board irriteren zich nogweleens aan de simpele vragen die men eigenlijk niet hoeft te stellen omdat het antwoord heel makkelijk te vinden is.

• Topic Starter Topic Starter
hi suat,

met de search knop krijg ik een hele zooi hits, maar bijna alles is informatie van mensen die het NIET ZELF hebben gebruikt. ik wilde graag een overzicht van mensen die echt weten waar ze over praten omdat ze het zelf hebben geprobeerd en niet mensen die anderen achterna praten.

mijn leeftijd is 35 jaar, ik heb ongeveer 2,5 jaar niet echt kunnen trainen, dus ook niet goed gegeten en niks gebruikt. voor dat ws ik 103kg, 7%vet, 1,77m lang, toen teruggevallen naar 85kg. nu ben ik sinds een maand of 3 weer goed bezig en ben van 85kg weer terug op de 95kg. sinds 3 weken ongeveer dus die kuur gestart en mijn doel is aan het einde van het jaar weer over de 100 te zitten. in het verleden heb ik behoorlijk wat gebruikt (sust, deca, eq, drol, dbol, arimidex, tren), 1 keer HGH met insuline.

de IGF die ik heb is rebottled in usa dus weet niet of het van Genci is of zo, betaal ongeveer een derde van de prijs die hier op het board wordt genoemd maar het is echt spul. ik gebruik er op trainingsdagen ook 2x10iu slin bij.

Heb wel wat problemen om voldoende kcal binnen te krijgen. zit op ongeveer 3500kcal en probeer echt de 4000kcal te halen maar is lastig aangezien ik niet te veel vet binnen wil krijgen. gebruik ongeveer 300gr eiwitten per dag, 400gr carbs, 100gr vet.

Iemand nog wat tips?

Laatst bewerkt:
Misschien is het een idee om volgende keer VOOR je kuur dit soort vragen uit te zoeken. Een beetje knullig op deze manier, vind je niet?

j100801 zei:
hallo allen,
heeft er iemand hier ervaring met L3r-IGF? Ben 2,5 week geleden begonnen met een kuur 750mg sust, 400mg eq, 80mcg IGF, en 50mg dbol/day.
ik begin het goed te merken, ik vraag me af of er andere mensen zijn die IGF gebruikt hebben en wathun ervaringen ermee zijn? wat at je erbij? aantal gram prot, aantal kcal?

Elmo luistert:
ik denk dat ik meer weet van AAS en wat er meer wordt gebruikt dan de meeste mensen hier bij elkaar (daar val jij dus ook onder)!!!! ik hou de meeste grote boards al jaren in de gaten, was alleen benieuwd naar Nederlandse ervaringen en die vind je niet op grote internationale boards of wel dan????
weet je wat knullig is dat jij voorbarige conclusies trekt. zeker teveel in de sportschool geweest en te weinig naar school :):)

suat: dank voor de links ik ga ze bestuderen.

ojee, dit gaat elmo niet leuk vinden......:P

wordt ie hard van :):):)

haha dat word lache dit met elmo als er 1 een theorie man is hij het wel..

Suat zei:
Als je ff de tijd had genomen om dbb te verkennen, had je kunnen zien dat je hier een searchknop hebt die je kunt gebruiken, aan de hand daarvan kon je genoeg gebruikerservaringen vinden van igf. :)
Stel jezelf ook ff voor als je wil, leeftijd, stat's, kuurverleden etc.
Welke igf-1 LR3 heb je het over? igtropin, Nutral?......
En ff een vriendelijke tip: Voordat je een vraag stelt, maak dus gebruik van de searchknop, vind je je antwoord niet, post het dan. Want velen members op dit board irriteren zich nogweleens aan de simpele vragen die men eigenlijk niet hoeft te stellen omdat het antwoord heel makkelijk te vinden is.

Dan moeten mensen die zich daaraan irriteren er niet op reageren.

martie zei:
Dan moeten mensen die zich daaraan irriteren er niet op reageren.

Die mensen moeten niks, ze mogen alles. Als iemand zich irriteert aan iets heeft ie juist wel de behoefte er iets van te zeggen. Dus om zomaar te zeggen, niet reageren gaat niet zomaar op ;)

En gebruik de volgende keer een smilie ofzo, dan weet ik gelijk hoe je je uit wanneer je post, ik weet nu nl niet of je met dit post mij aanspreekt (denkt dat ik me eraan irriteer) of dat je gewoon in het algemeen spreekt. ;)

j100801 zei:
Elmo luistert:
ik denk dat ik meer weet van AAS en wat er meer wordt gebruikt dan de meeste mensen hier bij elkaar (daar val jij dus ook onder)!!!! ik hou de meeste grote boards al jaren in de gaten, was alleen benieuwd naar Nederlandse ervaringen en die vind je niet op grote internationale boards of wel dan????
weet je wat knullig is dat jij voorbarige conclusies trekt. zeker teveel in de sportschool geweest en te weinig naar school :):)
tgg en je wist niet dat hgh niet in zelfde spuit met aas kan...

j100801 zei:
:gosh: ooooh oooh zeg dat nou niet.

Dit wordt weer een heftige discussie.

Elmo is hier de man van de studies en theorien over as, als iemand er veel verstand van heeft is hij het wel.

Suc6 verder met je kuur.

ja, dat van die hgh en AS in dezelfde spuit, dat was wel een goei. maar kwam die vraag niet van iemand anders?

punani zei:
Ik weet waar je op doelt testo. klinkt als hgh:p . persoonlijk hecht ik ook meer waarde aan praktijk maar theorie is ook belangrijk.grts

Nog beter is een combinatie van praktijk en theorie.

Dus vraag maar raak :cool:

Terug
Naar boven