koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
kijk ik wil al tijden wat bestellen van een amerikaans webschop .na lang twijfelen spoorde dbc mij toch aan om het te doen omdat hun prijzen stukken lager liggen . gisteren stuurde ik een emailtje naar het webshop . ik zag het al dadelijk , voor het toestel dat ik wilde had ik een europese adaptor nodig maar die kostte 30$ extra . nu vertelde die man mij dat ik hier in europa beter een power conventor kon kopen , zo een tussenstuk waar je de amerikaanse stekker op kan aansluiten . zo gezegd zo gedaan , wil ik gisteren de bestelling doen . ik vul alles in , crap
ik heb geen fukkin visa of mastercard
terug bij af . iemand een oplossing voor dit ?
en als extra vraagje voor de belgen :IMPORTANT NOTE: International shipments may be delayed in the Customs' Department of your country. A "Duty Fee" may also be applied by your Custom's Department.
geldt dit ook in belgie ? en hoeveel belasting is dat dan
ik heb geen fukkin visa of mastercard
terug bij af . iemand een oplossing voor dit ?en als extra vraagje voor de belgen :IMPORTANT NOTE: International shipments may be delayed in the Customs' Department of your country. A "Duty Fee" may also be applied by your Custom's Department.
geldt dit ook in belgie ? en hoeveel belasting is dat dan