Fitness Seller

iemand ervaring met online bestellen (karma te verdienen)

koetje

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
kijk ik wil al tijden wat bestellen van een amerikaans webschop .na lang twijfelen spoorde dbc mij toch aan om het te doen omdat hun prijzen stukken lager liggen . gisteren stuurde ik een emailtje naar het webshop . ik zag het al dadelijk , voor het toestel dat ik wilde had ik een europese adaptor nodig maar die kostte 30$ extra . nu vertelde die man mij dat ik hier in europa beter een power conventor kon kopen , zo een tussenstuk waar je de amerikaanse stekker op kan aansluiten . zo gezegd zo gedaan , wil ik gisteren de bestelling doen . ik vul alles in , crap :mad: ik heb geen fukkin visa of mastercard :( terug bij af . iemand een oplossing voor dit ?

en als extra vraagje voor de belgen :IMPORTANT NOTE: International shipments may be delayed in the Customs' Department of your country. A "Duty Fee" may also be applied by your Custom's Department.

geldt dit ook in belgie ? en hoeveel belasting is dat dan

Wat ben je een trut ook hè. Eerste vereiste bij online bestellen (in USA) is een c.r.e.d.i.t.c.a.r.d! :D

Volgens mij hebben we het daar mog over gehad.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat heb je tussendoor nog verteld :( was ik glad vergeten .
nu is het niet zo een groot probleem . maar ben even benieuwd of er belgen zijn die op hun pakket extre moeten betalen bij de duane in belgie

koetje zei:
geldt dit ook in belgie ? en hoeveel belasting is dat dan

In NL betaal je 6,5% invoerrechten over het aankoopbedrag. Dit geldt voor handelsvoorraden.

Over het aankoopbedrag + 6.5% invoerrechten moet je dan nog eens 19% BTW betalen.

Althans zo werkt het in NL.

Het is al gebeurd dat ik extra kosten heb moeten betalen voor douane. Maar dit gebeurt niet altijd. Misschien kan je met de verzender overeenkomen dat hij gift (kado) op het pakje zet. Volgens mijn weten kunnen ze daar dan geen taks op heffen.

Gast niet mekkeren, gewoon bestellen. Gaat vaker goed dan fout.

Leviathan zei:
In NL betaal je 6,5% invoerrechten over het aankoopbedrag. Dit geldt voor handelsvoorraden.

Over het aankoopbedrag + 6.5% invoerrechten moet je dan nog eens 19% BTW betalen.

Althans zo werkt het in NL.

als dat zo is , kan ik het beter laten want dan betaal ik bijna evenveel dan hier in belgie .(en ik heb niet een garantie )

Welk toestel gaat het om?

El Animali zei:
Het is al gebeurd dat ik extra kosten heb moeten betalen voor douane. Maar dit gebeurt niet altijd. Misschien kan je met de verzender overeenkomen dat hij gift (kado) op het pakje zet. Volgens mijn weten kunnen ze daar dan geen taks op heffen.

Hou je drugssmokkel methodes ff voor je wil je? :D

Die prutsers op partyflock lopen ook allemaal in topics te verkondigen hoe ze hun GHB/pillen etc op vakantie meesmokkelen naar het buitenland.

Niet erg verstandig lijkt me. :cool:

kijk het is een aankoop van 250€ .
als ik het in belgie koop betaal ik 340 €

Dan gewoon in Belgie aanschaffen, met de kans op btw en heffingen is dat niet interessant.

mijn vriendin was er ook al op tegen , omdat ze het uitgerekend had .
maar ik hield geen rekening met de extra kosten

Leviathan zei:
Hou je drugssmokkel methodes ff voor je wil je? :D

Die prutsers op partyflock lopen ook allemaal in topics te verkondigen hoe ze hun GHB/pillen etc op vakantie meesmokkelen naar het buitenland.

Niet erg verstandig lijkt me. :cool:

Ik koop geen illegale dingen, maar ik wil de staat nu ook niet rijker maken dan hij al is.;)

El Animali zei:
Ik koop geen illegale dingen, maar ik wil de staat nu ook niet rijker maken dan hij al is.;)

Dat snap ik, maar geef ze dan ook geen kennis mee......:p ;)

Dankzij jouw post wordt er , as we speak, 5000man extra bij de douane aangenomen die allemaal op pakjes gaan letten waar 'cadeau' of 'gift' opstaat :D

Voor die 90 euro zou ik het laten bro.

welke dingen zijn dan de moeite waard om online te bestellen ?

Terug
Naar boven