Fitness Seller

Iemand ervaring met The Bodyfat Blueprint / Bio-Signature Modulation?

Ano_80_1

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
1.339
Plaatselijk vet verbranden kan niet, dat wil zeggen: ik geloof het niet (en velen met mij).
Nu kwam ik via-via een interessant stuk tegen (2 stuks eigenlijk), waarin wordt gesteld dat vet op bepaalde plaatsen op het lichaam een verschillende aanpak behoeven.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Bio-signature modulaten
[Link niet meer beschikbaar]

Reacties die lijken op 'onzin, geloof ik niet in', zit ik niet te wachten, aangezien ik zelf ook sceptisch ben óf het wel klopt / waar is / een kern van waarheid bevat.

Edit: links toegevoegd

Sorry... 'onzin, geloof ik niet in'

Ik weet dat je er niet op zit te wachten, maar als je alleen bevestiging wil dan kun je het beter aan een echo-put vragen.

Ik volg de publicaties van Lyle McDonald al een hele poos en als er enige vorm van waarde in "vet op bepaalde plaatsen op het lichaam een verschillende aanpak behoeven" zou steken dan zou hij het wel gemeld hebben.

Wel kan het zo zijn dat bepaalde smeerseltjes zouden kunnen helpen om vet beter te mobililseren (losmaken uit de opslag en in de bloedbaan dumpen. Zelfs iets als een betere doorbloeding "zou" daarbij kunnen helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik ben niet zo dat ik alleen op een bevestiging zit te wachten... Dan kan ik beter naar een echoput gaan, daar heb je helemaal gelijk in.
Het punt is dat ik geen 'bewijs' voor deze redenering kon vinden - terwijl ik zelf er naar neig om het onderuit te halen.

Lyle McDonald zei je? Laat ik daar maar eens op googlen - misschien kan ik nog wat van 'm leren ;)

Thnx voor de reactie in ieder geval!

mss een korte samenvatting? heb geen tijd dit helemaal te lezen..

Terug
Naar boven