AndroidHealthClinic

iemand ervaring met xtreme drive

Ik zou er vanaf blijven als je 26 bent...

heb daar al de meest gruwelijke dingen van gehoord,
VREETKICKS , EN VOORAL MASSA MASSA MASSA

ikzelf blijf liever Lean, mager gespierd, in combinatie met mijn vechtsporten

First Class Nutrition Xtreme Drive Hardcore

Wel ik ben zelf al 34 jaar, train momenteel al 11 jaar en ik ben momenteel bezig met de Xtreme Drive van First Class. (Dit potje zie foto als het over dezelfde gaat? ).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben nu bijna ten einde mijn eerst potje (1e maand), mijn gewicht is momenteel met 3kg toegenomen, en mijn vetpercentage is hetzelfde gebleven.
Ik merk inderdaad wel opmerkelijk dat je gelijk hebt ivm die vreedkicks want ik kan de heledag goed eten, alsof mijn lichaam niet genoeg heeft.
ik merk wel dat ik wat korter sta,(sneller op men tenen getrapt en niet weten van opgeven zegt men trainingspartner) maarja, da zegt iedereen wel is die moet inboeten qua kracht en massa wanneer zen partner sneller vooruit gaat zeker ?

ik gebruik 3 capsules per dag ipv 1 capsule want bij 1tje voel het niet dat boostende effect tijdens de training.

Medicpro, ik begin binnenkort met mijn tweede potje en als dat zo doorgaat ben ik méér dan tevreden met het resultaat !
velen denken dat ik aan het kuren ben :) . Laat ze maar !
Maar heb jij ook ervaring met na de Xtreme Drive kuur ? blijft dat resultaat? en indien ja ... Hoe lang ? en wanneer mag ik terug met een kuur starten?
Want ik zou dit wel een paar keer per jaar zo willen doen ! zo n vooruitgang!

..

Laatst bewerkt:
gebruik extreme drive nu bijna 2 weken ,
(17 jaar , 80 kg , 1.88 m , 6-8% BF)

1.5 kg al terug mee gepakt (die ik was kwijtgeraakt door de examens)

laatste dagen nu enorm dikke pomp op training , en kan gewoon blijven eten; altijd honger .

ook wat opgefokter in de gym maar ook wat aggresiever en assertiever naar de omgeving toe.

tot nu toe tevreden over maar hoop op wat meer resultaat qua massa.

(wel wat puisten nu)

maar ben er over het algemeen tot nu toe heel tevreden van !

AAAACHHH Zijde gij da opgefokt kieke die met die halters staat te gooien bij ons in de zaal, zen halters nooit terug op zen plaats legt, en zen opwarming schouders doet met 22kg ??? (grapke hé ) van waar zijde erges?

Ivm Xtreme drive na de kuur, kan ik ni op antwoorden omdat die mannen die da bij ons in de zaal gebruikten daarna een opvolging doen met een ander product. Nu om eerlijk te zeggen... Ik zien die mannen nie afvallen, in tegendeel. dus ik denk wel dat hetgeen da ge aanmaakt da ge da behoud.

k zal men neus es uitsteken bij degeen het gepakt hemme.. k laat het hier nog wel weten !

..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven