First Class Nutrition Xtreme Drive Hardcore
Wel ik ben zelf al 34 jaar, train momenteel al 11 jaar en ik ben momenteel bezig met de Xtreme Drive van First Class. (Dit potje zie foto als het over dezelfde gaat? ).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben nu bijna ten einde mijn eerst potje (1e maand), mijn gewicht is momenteel met 3kg toegenomen, en mijn vetpercentage is hetzelfde gebleven.
Ik merk inderdaad wel opmerkelijk dat je gelijk hebt ivm die vreedkicks want ik kan de heledag goed eten, alsof mijn lichaam niet genoeg heeft.
ik merk wel dat ik wat korter sta,(sneller op men tenen getrapt en niet weten van opgeven zegt men trainingspartner) maarja, da zegt iedereen wel is die moet inboeten qua kracht en massa wanneer zen partner sneller vooruit gaat zeker ?
ik gebruik 3 capsules per dag ipv 1 capsule want bij 1tje voel het niet dat boostende effect tijdens de training.
Medicpro, ik begin binnenkort met mijn tweede potje en als dat zo doorgaat ben ik méér dan tevreden met het resultaat !
velen denken dat ik aan het kuren ben

. Laat ze maar !
Maar heb jij ook ervaring met
na de Xtreme Drive kuur ? blijft dat resultaat? en indien ja ... Hoe lang ? en wanneer mag ik terug met een kuur starten?
Want ik zou dit wel een paar keer per jaar zo willen doen ! zo n vooruitgang!