XXL Nutrition

Iemand ervaring met xxxx.COM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quist44

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Heb via xxx.com het een en ander besteld. Heb overigens nog niet betaald.

Heb wel een mail van ze ontvangen, dat het geld overgemaakt dient te worden naar Rusland ????? :eek: via Western Union.

Mijn vraag is of iemand hier goede ervaring mee heeft. Kortom: krijg je de spullen die je betaald.

Alvast bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dan krijg je niks, iedereen die betaling wil Western Union is er op uit om je op te lichten. Nooit betalen op die manier.

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk antwoord.

Ik heb gear van BD besteld en de supplier gecontroleerd op BD.com, daar kreeg ik wel de melding dat de supplier vallid was ???

Maar goed, ik neem je advies wel serieus

Het risico is voor je zelf, Western Union is niet traceerbaar.

Antwoord wederom duidelijk, zal me er over bezinnen

ken een paar mensen die al besteld hebben op een site, hebben good stuff gekregen tegen aanvraadbare prijs, ook met western union

bencher zei:
ken een paar mensen die al besteld hebben op een site, hebben good stuff gekregen tegen aanvraadbare prijs, ook met western union

Ja oke, maar hebben die mensen ook besteld via xxxx

Ken xxxxzelf niet en ben lid van meerdere "underground boards", maar als ze bij bd aangeven dat ze legit zijn...wil ook wel weer wat zeggen.
Heb even naar de site gekeken...prijzen zijn vrij hoog vind ik. Zou even doorzoeken naar een source :cool:

Sorry Eric, maar WU is de meest gangbare betalingswijze die alle sources gebruiken..

Volgens mij is de vraag die hierboven is gesteld verboden als ik de boardregels erop na lees..Wat betreft die Rus, deze jongen ken ik al 5 jaar en is een topgozer..

Bij deze gaat hij op slot...

D.W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven