MuscleMeat

Iemand hier ervaring met het gebruiken van Sustanon icm Nadrolone

Leatherface81 zei:
Was namelijk van plan om het binnenkort te gaan gebruiken..

Zal dan m'n eerste kuurtje worden...

Als het je eerste kuurtje is , heb je nog helemaal geen sustanon nodig jongen. Hou het eerst op d-boll of deca of een combi hiervan. Je zult hier meer dan voldoende resultaten mee halen. Wees verstandig en bewaar zaken als sustanon voor later.

Succes

Idd, wat men ook mag zeggen over dbol only kuurtjes. Ik heb er als 1e kuur goeie resultaten mee gehaald, zit nu al ruim 2 wkn in de nakuur en ik heb nog steeds 7 kg vast weten te houden.Pas in de volgende kuur vergrijp ik me ook aan tests.

• Topic Starter Topic Starter
Koolhoven zei:
Als het je eerste kuurtje is , heb je nog helemaal geen sustanon nodig jongen. Hou het eerst op d-boll of deca of een combi hiervan. Je zult hier meer dan voldoende resultaten mee halen. Wees verstandig en bewaar zaken als sustanon voor later.

Succes

Waarom moet ik Sustanon voor later gebruiken..
Wat maakt Dboll beter dan Sustanon..
Kom met argumenten..

Ik ben 1 en al oor

Dboll is niet zo gezegd 'beter'als sustanon, maar als 1e kuur kun je er n hoop mee halen, en mocht je slecht op as reageren is het snel weer uit je lichaam, sustanon bevat middellange en lange test. esters die n paar wkn blijven werken. Verder is sustanon geen ideaal middel aangezien de doseringen van de verschillende tests niet al te hoog zijn en daardoor al snel de bloedwaarden te laag zullen zijn om voor goede resultaten te zorgen, tenzij je 2 a 3 X p. week injecteert.

• Topic Starter Topic Starter
Dboll zei:
Dboll is niet zo gezegd 'beter'als sustanon, maar als 1e kuur kun je er n hoop mee halen, en mocht je slecht op as reageren is het snel weer uit je lichaam, sustanon bevat middellange en lange test. esters die n paar wkn blijven werken. Verder is sustanon geen ideaal middel aangezien de doseringen van de verschillende tests niet al te hoog zijn en daardoor al snel de bloedwaarden te laag zullen zijn om voor goede resultaten te zorgen, tenzij je 2 a 3 X p. week injecteert.

Ok...Tnx voor de info...
Weet jij trouwens een goeie kuur voor beginners..wil namelijk een kuur nemen
van bv 8 weken een pauze ertussen en dan weer 8 weken dan gewoon klaar..

Wil ook niet al te hoge doseringen nemen, neem niet graag risico's
Ben ongeveer 2 jaar bezig met bodybuilding..

Lengte :1.80
Gewicht: 80 kg
vetpercentage: Al sla je me dood..( heb veel massa)

16 weken-kuur voor n beginner is wel erg lang. Ik zou 8-10wkn oncycle doen en dan n aantal maanden offcycle.Maar met orals moet je zeker niet langer dan 6 wkn kuren want dat is funest voor je lever.

8 wkn kuurtje dbol-deca kan zijn:

week 1-4 (of 6): 30mg/dbol/dag
week 1-8 : 200 - 400mg/deca/week.
week 9-12: nakuur met clomid en/of HCG.

Ik heb zelf alleen nog maar met dbol gekuurd, maar mocht ik n combo nemen van deca/dbol, zou ikzelf voor bovenstaande doseringen gaan.

Laatst bewerkt:
deca bedoel je hoop ik :D

Ben het helemaal niet eens dat sustanon voor later en dbol/deca voor beginners is. Zou eerder zeggen omgekeerd!!!

Men moet echt eindelijk eens van het idee af dat deca en dianabol zacht en onschadelijk zijn en test zwaar en schadelijk.

Het is nl net andersom. Verder zijn alle steroiden slecht voor je axis maar deca steekt met kop en schouders eruit.

Wat de vraag aangaat: ik zou de deca verwisselen voor eq @ 300 mg ew en de sust met enth 300 mg ew
Nandrolone/deca icm test houd je beter voor latere kuurtjes

lol dacht al. Sinds wanneer kan je een nieuwe lever in de super halen :D

Big T zei:
Ben het helemaal niet eens dat sustanon voor later en dbol/deca voor beginners is. Zou eerder zeggen omgekeerd!!!

Men moet echt eindelijk eens van het idee af dat deca en dianabol zacht en onschadelijk zijn en test zwaar en schadelijk.

Het is nl net andersom. Verder zijn alle steroiden slecht voor je axis maar deca steekt met kop en schouders eruit.

Wat de vraag aangaat: ik zou de deca verwisselen voor eq @ 300 mg ew en de sust met enth 300 mg ew

:stupid:
Yep, helemaal mee eens. Het is weliswaar zo dat dboll en deca goede resultaten kunnen geven, maar ga maar na......welke stof staat er nu het dichtst bij je eigen testosteronproductie? Dat is toch gewoon test, of niet dan? Deca natuurlijk ook wel, maar dat geeft te veel onderdrukking op je axis. Dboll zou ik zeker niet voor kiezen, alhoewel het goedkoop en makkelijk is.

En dat geouwehoer over dat de schadelijkheid van dboll wel mee zou vallen of juist niet, is niet echt ter discussie. Met orals heb je zowieso meer kans op problemen en het is lastiger om je spiegels op een continu hoog niveau te houden.

Probeer gewoon 10 weken 500mg. test enanthaat en doe je nakuur goed, dan hoef je waarschijnlijk geen eens meer een tweede kuur er zo kort achteraan te doen. Als je meer wilt weten over kuren kijk dan gewoon eens in de sticky want je zit hier nog niet echt lang. En vergeet niet dat voeding, training en rust de basis is.

Zucht ... twee jaar getrained 180 m en 80 kg en dan denken aan AS.???!!! Twee jaar trainen is niets sorry maar helaas......

Zorg eerst eens voor een goede basis, je kunt nog heel veel winnen door gewoon goed en hard te trainen en een beetje op je voeding te letten.

Vaak is het zo dat mensen van zichzelf al geen basiskennis van voeding hebben.
Ze trainen 2 jaar, houden geen dieet en hebben nog nooit proteine gezien.
Dan komen ze niet verder en denken dan meteen aan een kuurtje.
En het liefst droog en veel massa tegelijkertijd, het komt overal weer op.

Is de Deac/Sust in de aanbieding ofzow? :D:D
Die Deca/Sust-vraagjes schieten als paddestoelen uit de grond.

Maar goed, member Dboll weet al 7kg vast te houden van z'n dboll-only kuur maar we vragen ons allemaal af; 7kg van wat? 7kg spiermassa? Nee hoor. Hoogstens een hele hoop vocht en meegeleverd wat extra massa. Aangezien dit dboll's eerste kuur is kan ie nog niet het verschil 'voelen'met wat gewonnen spiermassa is en wat pure vochtretentie is. Hij heeft goed gegeten en ook daar ligt een deel van z'n winst!

Testosterone is de meest lichaamseigen stof. Nandrolone klinkt niet gevaarlijk, voelt het ook niet maar als je 10 maanden na je kuur es een bloedtest laat afnemen schrik je je meestal kapot. Het effect op je axis is nog steeds zichtbaar. En was dat het waard? Niet echt denk ik.

Verder ga ik nog maar es lekker doordrammen met het feit dat het al lang en breed bewezen is dat Deca-only maar 40% van de effectiviiteit geeft.
Mensen op dit forum kunnen me wel wurgen maar toch is het zo. Deca is een eiwitspaarder. Maar Deca reageert pas echt als er testosteron wordt toegevoegd.
Die twee vinden elkaar namelijk erg aantrekkelijk.
Met Deca alleen, bouw je eiwitten op die anders afgebroken zouden worden.
Met test én Deca bouw je meer massa op omdat Deca reageert op de verhoogde testosteron-spiegel in je bloed. Je kunt harder trainen waardoor je behoefte aan eiwit omhoog gaat en die extra eiwitten houdt Deca dankbaar vast.

Je lichaam verpest als je begint met testosteron als onderdeel van je kuur?
Onzin! Kom maar met bewijzen. Iemand herstelt sneller van test dan van Nandrolone.
En dat hoeft niet uitgelegd te worden.

Dboll is een oraal medicament. Het passeert je lever twee keer en ramt zichzelf een weg naar de rest van je lichaam. Ik ben een ervaren gebruiker en als je mij vraagt wat mij de meeste nevenwerkingen gaf, dan was het dboll. Niet verwonderlijk ook, het is d goedkoopst te vervaardigen drug, de oudst bekende, toen AAS nog in de kinderschoenen stond. Vlak voordat de uitvinder van de Amerikaanse dboll aan z'n eigen product overleed, drukte ie de sportwereld nog even op het hart hoe smerig zijn creatie voor de organen is.
Er is mij geen AAS bekend die je zo voor de gek houdt als dboll. Denk je na je eerste kuur dat je eindelijk massa en kracht hebt gewonnen en een maatje méér hebt...zegt je omgeving dat je een vette harses hebt en zodra je bent gestopt met de pillen mag je je gewonnen kracht inleveren en verdwijnt je 'massa' als sneeuw voor de zon...het was namelijk grotendeels vocht dat je vasthield. Dat vocht zorgde ervoor dat je gewrichten beter beschermd werden tijdens het harde trainen.

Tenslotte geef ik je dit mee; maak een weloverwogen keuze en denk vooral aan wat je er uiteindelijk van wilt overhouden. En of je een kuur wilt doen met plezier of met een hoop bijwerkingen.

groetjes,

DBC01

Laatst bewerkt:
Big T zei:

d8t al dat het aan mij ligt ... kunt toch beter met een simpele lage gedoserde testeron kuur beginnen dan met deca en of dianabol...

Yopz bro,

Ik zou zelf eerst een d-boll en een deca pakken maar goed ieders zijn eigen keuze.keep us posted!!

Suc6!!

Terug
Naar boven