MuscleMeat

Iemand hier met Agnitum outpost firewall pro?

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Mijn pc is gecrashed en mn HD overleden ( r.i.p ) nu heb ik een nieuwe HD erin en na alles er opnieuw opgezet te hebben, moest er ook maar een firewall op ( you'll never know! )
Aangezien ik voorheen zonder problemen of veel geregel Agnitum heb gebruikt besloot ik om deze weer te nemen.
Via iemand op msn kreeg ik hem ( ik kan zelf niet downloaden via de nieuwsgroepen op dit moment ) en naar nu blijkt moet Agnitum handmatig ingeregeld worden???
Voor de nieuwsgroepen ben ik poort 119 nodig, maar nergens kan ik die vinden laat staan open zetten.
Hierdoor kan ftd niet connecten met de servers en zo liggen mijn downloads stil.
Iemand tips om dit op te lossen?
2x karma van mij

• Topic Starter Topic Starter
Niemand :eek:

ik wil wel karma maar wat moet ik dan doen jij geeft mij een site die ik dan moet downloaden en dan naar jou moet sturen via msn ofso???? ik wil je wel helpen gr maikel

Ik heb dit programma al.
Alleen ik moet een port openzetten zodat ik weer kan downloaden.
Maar ik wet niet hoe ik een port kan vrijgeven ik heb het programma al wel toegevoegd aan de lijst met vertrouwde programma's maar hij doet nog niks.

Heb je ook toestemming gegeven dat het programma met internet mag verbinden in internet weer met jou pc via die poort? inbound/outbound verhaal

Dat zou top wezen!

Terug
Naar boven