XXL Nutrition

Iemand hier weleens Salvia gerookt?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Dope topic #18765654, maar dit is toch een serieuzer middel dan het andere spul. Ik heb dit Zaterdag in een pijpje gerookt puur, aanvankelijk voelde ik enkel wat verdoving zoals met wiet of ketamine, maar daarna kwamen er toch lichte wanen in m'n kop die veel harder aankwamen dan met Paddo's of LSD. Visueel deed er zich weinig voor, maar mentaal is het veel moelijker in control te blijven. Vreemde gedachtes die nergens op sloegen en je bent letterlijk verdwaald. Alles is soms moelijk te vatten en ondanks ik er wel goed inzat is dit geen gewas om mee te ****en.

nog nooit in contact meegegekomen, hoe zit het met een dipje achteraf?

Zeer ****ed up shit
Vroeger een keer gedaan, duurt erg kort maar zo verschrikkelijk krankzinnig....
Kwam deels ook doordat ik 3 keer de normale dosis had gekregen waar ik me dan ook niet van bewust was

kameraad van me is er redelijk leip van. Heb em al een tijd niet gesproken, maar hij is een ervaren paddo gebruiker en salvea (divinorum geloof ik) liet em allemachtig hard stuiteren. Zware uittredingen had hij het van geloof ik.

Leip spul.

hoe zit het dan achteraf, tekenend voor karakter? aanleiding tot psychoses, depressietje achteraf?

als je gevoelig bent voor psychoses lijkt me dat niet te gek eigenlijk. Maar geen eigen ervaring. Ook niet zo'n behoefte aan voorlopig. :D

Als je er aanleg voor hebt, zeker wel
Vooral paranoia heb ik opgemerkt bij een vriend van waarmee ik het had gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Paranoia ja, ik had het goed onder controle, maar het gevoel niet meer normaal te kunnen denken soms is echt moelijk te plaatsen.

Met Acid, Paddo's en Keta ben ik toch nog wel redelijk helder.

Wazige ervaring, visueel deed het (bijna) niks met me. Maar zoals Marky al zegt; mentaal/geestelijk ben je echt de weg kwijt.
Het is telkens zoeken naar de werkelijkheid, en dat kost menig moment echt veel energie en inspanning.. Het moment dat je de realiteit hebt gevonden slaak je echt een diepe zucht van ontspanning :)

Geen last gehad van een dip, wat ik overigens nooit heb met hallucinerende/psycho dope..

Salvia vind ik niet echt boeiend :no:

Geef mij maar DMT of Mescaline :thumbs:

Heb het een keer geprobeerd met 2 maten van me. Helaas geen effect, beetje stoned-achtig gevoel maar verder niks. Misschien niet diep genoeg geinhaleerd... Het schijnt wel spul te zijn waar je enigzins mee moet uitkijken behoorlijk lijp trip middel.

Heb het een keer geprobeerd met 2 maten van me. Helaas geen effect, beetje stoned-achtig gevoel maar verder niks. Misschien niet diep genoeg geinhaleerd... Het schijnt wel spul te zijn waar je enigzins mee moet uitkijken behoorlijk lijp trip middel.

Salvia moet je op een hoge tempratuur roken. Joint werkt minder/niet goed. Beter een pijpje met een windaansteker. En lang inhouden!

hehehe..in de shop waar ik werk verkopen we het ook:D

merendeel van de mensen nemen het erbij als ze op het hoogtepunt vd paddotrip zitten...bon voyage!:hello:

Ik rook cohiba.

goeie shit maar je moet toch sterk in je schoenen staan...

Hmm, vroeger heb ik ooit eens geblowd, was niet echt prettig het leek net alsof ik in een droom zat en niks echt was.
Begeven moment was het steeds net als ik uit mij lichaam ging, en er weer in viel en dan was alles weer helder en voelde het niet meer als droom.

Had ook ernstige hartkloppingen.

Terug
Naar boven