MuscleMeat

Iemand hier weleens Salvia gerookt?

Ik word al para van weed dus laat maar hangen :)

2x gedaan. Geen ruk van gemerkt.

Je moet het inderdaad verhitten, ik heb het een vaak met een waterpijp gerookt. Diep inhaleren en lang vasthouden, ik heb hier en daar gelezen dat de werkzame stof pas na 20 of 30seconden inhaleren werkt, of iets dergelijks. Wat daar van waar is, weet ik niet.

Mijn ervaring: Extreem. Na die 20-30seconden glijdt de waterpijp uit mn handen, ik zak als verlamd op de bank, grond, bed of wat dan ook en verzink in een extreem visuele, bizarre trip met waanideen, tastbare muziek en uittredingen. Naar mijn idee duurt dit uren, in praktijk een minuut of 10-15. Daarna begin ik langzaam bij te komen, probeer ik mn trips allemaal te vertellen, maar kom totaal niet uit mijn woorden. In het begin stoot ik alleen klanken uit en kwijl (...) ik. Daarna is het een aaneenschakeling van ogenschijnlijk willekeurig gekozen woorden. Als ik ik nog verder bij kom, kom ik in een krankzinnige lachkick terecht, ik heb oprecht veel plezier om dingen, maar ik lach mn buikspieren kapot. Tijdens het bijkomen in de verschillende stadia val ik nog regelmatig terug, dit duurt bij elkaar ook wel een half uur, maar ook voor mijn idee veel en veel langer.

Samenvatting: Topshit, waanzinnig indrukwekkend maar je moet sterk in je schoenen staan. Ik heb ook vrienden die NIKS merkten, terwijl ze het mega lang vasthielden, veel tegelijk rookten etcera, maar nauwelijks effect. Heel bizar.

Tips: Zorg voor een nuchter persoon die je ff in de gaten houdt en zorgt dat je lekker kunt chillen als dat nodig is. Een ontspannen ruimte met rustige muziek en wat spacy kaarslicht ofzo werkt altijd wel stimulerend.

Perfect verwoord, D..

Heftige shit met heerlijke fases, die echt onophoudelijk doorgaan voor je gevoel.

Hmm, trekt me niet echt heel erg eigenlijk. Maar wie weet probeer ik het een keertje.

Tips: Zorg voor een nuchter persoon die je ff in de gaten houdt en zorgt dat je lekker kunt chillen als dat nodig is. Een ontspannen ruimte met rustige muziek en wat spacy kaarslicht ofzo werkt altijd wel stimulerend.

is sowieso met alle tripmiddelen aangeraden zeker bij beginners ;)

by the way, good post, kon het zelf zeker niet beter verwoorden

maar een dbb-salvia meet houden dan?:D

salvia is dat niet gewoon salie, (officinalis)
ruikt naar wiet maar is het niet?

Heb veel trips meegemaakt in mijn leven, maar na salvia te gebruikt te hebben was deze trip toch het leipste. Echt zwaar gaaf spul.
Heb het een paar keer gebruikt eerste 2 keer voelde ik geen ****. Heb het de eerste keer ook gewoon in een joint gerookt. Daarna in een pijpje. Maar het werkte geen van beide. En de derde keer ook in een pijpje, maar dit keer de rook zo lang mogelijk proberen in te houden. Deze keer werkte het, en goed ook.
Ik ging zitten op de bank, het leek gewoon dat ik samensmolt met de bank. Ik werd de bank zelf. Toen smolt ik als het ware door de bank en keek zo vanaf vloer hoogte naar vage strepen wat op mensen leek, het was net een fido dido reclame van vroeger. Ook ging het licht als het ware aan en uit. Zwaar vaag. Was denk mijn vaagste 15 min uit mijn leven.

Zeker een aanrader!

Terug
Naar boven