Fitness Seller

Iemand NoxiPro CTD preworkout al genomen ?

Gutierrez

Cool Novice
Waardering
1
titel spreekt voor zich ,

ik ben van plan om een creatine te nemen en mischien ook een preworkout
maar ik twijfel nog . morgen bestel ik het dus ik hoor hier graag jullie meningen allemaal !

Zeker goed spul, vind hem nog harder knallen dan jac3d.
agressief, heel je lijf prik, zweten als een rund, goeie pomp, langer volhouden.
in hoge dosissen lijkt het voor buitenstaanders dat ik aan de drugs zit :p

Ik vind het echt geweldig spul, maar ik kan er snachts niet van slapen iemand een tip?

Laatst bewerkt:
titel spreekt voor zich ,

ik ben van plan om een creatine te nemen en mischien ook een preworkout
maar ik twijfel nog . morgen bestel ik het dus ik hoor hier graag jullie meningen allemaal !

er zit al creatine in noxipro

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

katsjoee;5539399 heel je lijf prik zei:
Dat is de werk van beta alanine.
Alleen jammer dat beta alanine voor de rest geen invloed heeft op sneller herstel/groei.

Hoeveel gram creatine zit er per serving in noxipro? Wil weten of het overbodig is om creatine daarnaast te nemen.

Hoeveel gram creatine zit er per serving in noxipro? Wil weten of het overbodig is om creatine daarnaast te nemen.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Ik gebruik nu total muscle solution. Zit ook creatine in, maar hoeveel (per serving)?!?

kan nooit veel zijn.
denk hoogstens 2 of 3 gram

sommige zijn echt scheel.... er bestaat toch een nieuwere reviewpagina van noxipro??

Hey, ik heb net mijn potje noxipro ontvangen, er staat bij aangeraden dosering 1-2 scheppen, graag zou ik van iemand die dit product al heeft gebruikt horen wat het beste is uitgebleken, 1 of 1.5 of 2 scheppen?
Alvast bedankt

Bom!
Maar in hooge doszis krijgde een ****ing Afkick van ala speed :D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

2-3 gram per serving is precies wat je nodig hebt. Zo'n 5 gram creatine per dag is genoeg.

Boeieeee

shit dan zit ik aan 15gram per dag

oeps!

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Hey, ik heb net mijn potje noxipro ontvangen, er staat bij aangeraden dosering 1-2 scheppen, graag zou ik van iemand die dit product al heeft gebruikt horen wat het beste is uitgebleken, 1 of 1.5 of 2 scheppen?
Alvast bedankt

je bent 17 man kunde niet lezen niet onder de 18!
even srs neem 1scoop en zie maar hoe je lichaam op reageerd ;)

Voelt als drugs voor mij. Vind hem iets beter dan Jack3d. Heb toenet de sample met 2 scoops genomen. Je staat super gefocust en wil gewoon enkel maar veel gewicht heffen. Echt een aanrader

Had vandaag een sample gekregen van noxipro bij mn bestelling. Vanavond gelijk uitgeprobeert.In het verleden had ik al een pot Noxplode en crack opgemaakt. NO Xplode werkte de eerste paar keren héél goed daarna nam het effect geleidelijk af. Van crack werd ik niet zo actief als noxplode maar was de zeer pomp goed. Vandaag noxipro gehad en merkte helaas niets tijdens de gehele training. Had heel de training lang last van tintelingen in mn gezicht. Toen ik thuis kwam voelde ik me helemaal down. Bij mij werkt dit product helaas niet. Van crack krijg ik ook tintelingen. Jammer genoeg werkt dit product niet bij mij.

Laatst bewerkt:
Werkt super! Echt een aanrader

Terug
Naar boven