martie zei:Ik wil niet onbeschoft zijn, maar als je aandacht nodig hebt, kan je me altijd pmengeen punt.
ga maar in de rij staan...............of TREK een NUMMERTJE !!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
martie zei:Ik wil niet onbeschoft zijn, maar als je aandacht nodig hebt, kan je me altijd pmengeen punt.

klusmier zei:ga maar in de rij staan...............of TREK een NUMMERTJE !!![]()
![]()
![]()

martie zei:

klusmier zei:ik dacht dat je welterusten had gezegd.....ga nou eerst maar slapen!![]()
naja, misschien dat de rij morgen minder lang is.martie zei:Wou dbb net wegklikkennaja, misschien dat de rij morgen minder lang is.

eduardjanssen zei:Dat kun je wel doen purple, Martie doet namelijk toch niet.

martie zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je eduardjanssen opnieuw punten kan geveneduardjanssen zei:

martie zei:

Whahahahaklusmier zei:zeker bijna elke dag........?
maandag bijna
dinsdag bijna
woensdag bijna
..........![]()
![]()
![]()

Jonko zei:Whahahaha
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je klusmier opnieuw punten kan geven.
Elke keer als hij geld op mijn rekening storteduardjanssen zei:

eduardjanssen zei:

gay van eduardklusmier zei:Citaat:
Origineel gepost door Jonko
Whahahaha
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je klusmier opnieuw punten kan geven.
...........maar dat doe jij toch ook al?![]()