1ellejellenS
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees aub voorzichtig, niet om lullig te doen maar je komt vrij lichtzinnig over.
Als je aan dit werk wilt beginnen verdiep je eerst goed. Een foutje kan je je leven kosten.
Mocht je dit echt willen doen laat eerst HCT bepalen of doe dit zelf, en let op ijzer en foliumzuur inname, extra supplementie met b12 is ook aan te raden. Ga niet prutsen als je niet de mogelijkheid hebt om je hct minimaal 2x in de week te controleren! Ik wil je best meer info geven, maar kijk zelf even of je dit nodig bent.
ik heb gelezen dat epo binnen 3 tot 5 dagen uit je bloed is en zelfs op 1 website staat
6-12 uur
en zeg eerlijk met epo fiets je het hardst lijkt mij?
en wanneer is het volgends julie uit het bloed??
heb nog niet zulke grote testen
alleen urine!
heel af en toe bloed
en volgends mij was het ook van 3 dagen uit je urine?
) zetten als je enkel controle krijgt op wedstrijden...ben je een prof en krijg je controle buiten competitie dan is het moeilijker en moet je elke dag net voor het slapen gaan een dosis zetten van max. 500iu IV en dit is tot 12uur dedecteerbaar dus dat is gokke maar om veilig te zijn niet meer dan 250iu ED en zo hou je je HCT min of meer onder controle maar ga je geen hoge waarden bereiken.