MuscleMeat

Iemand tips (epo)

Wees aub voorzichtig, niet om lullig te doen maar je komt vrij lichtzinnig over.
Als je aan dit werk wilt beginnen verdiep je eerst goed. Een foutje kan je je leven kosten.
Mocht je dit echt willen doen laat eerst HCT bepalen of doe dit zelf, en let op ijzer en foliumzuur inname, extra supplementie met b12 is ook aan te raden. Ga niet prutsen als je niet de mogelijkheid hebt om je hct minimaal 2x in de week te controleren! Ik wil je best meer info geven, maar kijk zelf even of je dit nodig bent.

Wees aub voorzichtig, niet om lullig te doen maar je komt vrij lichtzinnig over.
Als je aan dit werk wilt beginnen verdiep je eerst goed. Een foutje kan je je leven kosten.
Mocht je dit echt willen doen laat eerst HCT bepalen of doe dit zelf, en let op ijzer en foliumzuur inname, extra supplementie met b12 is ook aan te raden. Ga niet prutsen als je niet de mogelijkheid hebt om je hct minimaal 2x in de week te controleren! Ik wil je best meer info geven, maar kijk zelf even of je dit nodig bent.

Welkom! En mooie first post!

Eerst je bloed klaten controleren hoe het zit met je HCT en RBC daarna beslissen hoe hoog je wil gaan(tussen 52 en 55 is het top en kan je brommertje spelen).

2 weken voor de eerste shot moet je al extra ijzer en B-complex nemen en nog eens extra Foliumzuur tijdens je kuur(min. 1,2 mg ed) .

Laden doe je meestal met 12000ui EW verdeeld over 2 of 3 spuiten.Na 2 en 3 weken controleren hoe hoog je zit(meestal na 3 weken hoog genoeg) dan ga je op onderhoudsdosis wat meestal 4000ui EW is maar dat moet je zelf uitmaken door bloedonderzoek.

Oja vanaf 50 HCT je dagelijkse aspirine niet vergeten.

15uur trainen in de week is trouwens peanuts.

Gezien je vorige aangemaakte topics zou ik het gebruik van EPO sterk afraden.

Idd, zoals gezegd eerste je hema laten checken en daar vanaf je aantal syrings bepalen... Epo blijft epo en opspoorbaar, er zijn andere middelen

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
ik heb gelezen dat epo binnen 3 tot 5 dagen uit je bloed is en zelfs op 1 website staat
6-12 uur
en zeg eerlijk met epo fiets je het hardst lijkt mij?

je wilt dit nemen voor wedstrijd plannen?
het is opspoorbaar, en blijft langer in je bloed zitten, het gaat wat verder hedendaags met de opsporings mogelijkheden.

je moet eens google naar chorella ofzo, dat iets van en alg, en dat maakt ook meer rode bloedcellen aan....

Pak een vit B12??

of ga eens naar een fatsoenlijke sport arts en laat hem je begeleiden kwa conditie

..

Laatst bewerkt:
en wanneer is het volgends julie uit het bloed??
heb nog niet zulke grote testen
alleen urine!
heel af en toe bloed
en volgends mij was het ook van 3 dagen uit je urine?

verdiep je je er eerst eens in, alvorens hier gebruik van te maken.
hoe oud ben je?
ga eerst maar eens fatsoenlijk trainen, als je de tour gaat fietsen kom dan maar terug.
dit is iets anders dan AAS bro, AAS is gevaarlijk, dit is LEVENSGEVAARLIJK!

...

Laatst bewerkt:
ziet er wel goed uit.

hey

ik zou cardo asperine of kinder asperine nemen savonds voor het slapen ipv paracetamol

en zien da je geen vocht tekort hebt , je urine moet bijna wit zijn

en je ijzer waarden laten controleren voor je begint met epo

en op ebay kan je een zipocrit of microhematocriet centrifuge kopen voor paar honderde dollars ...

mvg

..

Laatst bewerkt:
Als je controle krijgt dan hang je als je niet oplet met een HCT vanaf 50 ben je automatisch uitgesloten voor de wedstrijd tenzij je via medische testen en bewijzen kan voorleggen dat je van nature zo hoog zit.
Opspoorbaarheid : normaal moet je bij een dosis van 4000iu minstens 6dagen gestopt zijn en IV gezet want bij SQ is de detectietijd veel langer.Dus steeds direct na een wedstrijd(en natuurlijk controle:D) zetten als je enkel controle krijgt op wedstrijden...ben je een prof en krijg je controle buiten competitie dan is het moeilijker en moet je elke dag net voor het slapen gaan een dosis zetten van max. 500iu IV en dit is tot 12uur dedecteerbaar dus dat is gokke maar om veilig te zijn niet meer dan 250iu ED en zo hou je je HCT min of meer onder controle maar ga je geen hoge waarden bereiken.

Mensen zoals jij maken de sport kapot.

Terug
Naar boven