IRV80
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Iemand enig idee of Noxipro überhaupt nog te krijgen is??...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx!
---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------
Ze versturen niet naar Nederland
Dat is niet ons probleem. Je vraag is beantwoord: Het is nog verkrijgbaar.
Dat is niet ons probleem. Je vraag is beantwoord: Het is nog verkrijgbaar.

Een crash is altijd wisselend he, voor iedereen is dit anders. De een heeft er bij een hogere dosering meer last van, dan de ander. NoxiPro ging ik superhard op, Unstoppable ook, maar ben blij dat het uit de handel is. Ik had zelf niet van gezondheidsbijwerkingen, natuurlijk werd ik wel eens zwetend wakker hiervan (soms ook nare dromen) maar op langer lijkt me het beter voor het lichaam. Het is tenslotte een hobby. Ik zou als ik jou was iets van een simpelere pre-workout geven, wat wel energie geeft, maar je wel lekker op kan slapen en alsnog kan trainen. Dat is mijn mening.Die heb ik gehad
Ik ging er aardig op... alleen was ik aan het einde helemaal gesloopt, grote crash niet normaal! ff dacht ik dat ik paar nachten door was gegaan (Xtc etc..)
Maar die noxipro lijkt er dus veel op? Jij heb ze allebei dus gebruikt neem ik aan?
Het was geen lekker gevoel zeg maar...
Die heb ik gehad
Ik ging er aardig op... alleen was ik aan het einde helemaal gesloopt, grote crash niet normaal! ff dacht ik dat ik paar nachten door was gegaan (Xtc etc..)
Maar die noxipro lijkt er dus veel op? Jij heb ze allebei dus gebruikt neem ik aan?
Het was geen lekker gevoel zeg maar...