Hey mannen,
Ik heb me inderdaad geplaatst voor het WK.
Het ging niet gemakkelijk maar dat wist ik vooraf.
We begonnen met de 92kg dumbbellpress.
Kreeg deze 2x uitgestoten maar kon hem helaas niet lang genoeg in balans houden.
Kwam er in mijn groep wel het dichtst bij.
Daarna Fingal Fingers met 250kh op hh. Deze was aan 1 kant nog nat en dat maakte het onderdeel best gevaarlijk want de natte zijde was spekglad.
Door dat ik tijdens het onderdeel opnieuw magnesium aan m'n handen moest doen kwam ik 1 seconde tekort om hem voor de 5e keer te kantelen. Had de finger rechtop staan zo gezegd

.
Daarna 50m shield walk met 182kg op snelheid, dit onderdeel won ik en was daarmee goed op weg om de kwalificatie te halen.
Tijdens de Boomstam op hh met 135 kg zette Ervin Katona een nieuw WR! neer.
10 hh drukte hij vlot weg, erg indrukwekkend!
Bij de 5e herhaling ging het voor mij mis. Ik kwam er niet goed onder en probeerde nog te corrigeren, helaas schoot het me daarbij flink in m'n rug en dacht ik dat het over was. Gelukkig was er een goed medisch team aanwezig die ervoor gezorgd hebben dat ik door kon.
het 5e onderdeel de deadlift zou met m'n pijnlijke rug geen makkie worden. Met de tanden op elkaar haalde ik 6 hh met 310kg(hoogte 35cm)
Daarmee was de kwalificatie gehaald.
Het laatste onderdeel was gelukkig niet belangrijk meer en ik heb de Farmerwalk van de medley ook maar een paar meter verplaatst om toch nog een puntje te krijgen.
De finale heb ik door de blessure aan me voorbij moeten laten gaan.
Was weinig eer voor mij te behalen op deze manier.
Het WK halen was ook het allerbelangrijkste tijdens deze wedstrijd en zoals gezegd daar ben ik bij