MuscleMeat

igf dosering?

Vermeld je stats er dan effe bij,Rooie....;)

Maar je zou kunnen kijken of je op 2x 30mcg al goed reageert....zo niet dan up je naar 2x 40mcg p dag,bro.

ik zou beginnen met alleen PWO IM te zetten met 40mcg evt naar 50mcg.

IM? ik zette altijd subcutaan.. alleen spot injects gedaan in de biceps.. waar zet jij ouwe reus?

ik zet altijd subcutaan...

was begonnen met dosering 40mcg p.d... volgens vele was 60mcg p.d de begin dosering maar ik las op het net dat sommig op 40mcg al goed reageerde.... ik niet en vanaf de 60mcg merkte ik pas echt iets..

maargoed zou het voor je zelf wel even uitzoeken .... gewoon 40mcg zetten merk je naar paar dagen niets 60mcg zetten...

grt eddy

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Vermeld je stats er dan effe bij,Rooie....;)
Maar je zou kunnen kijken of je op 2x 30mcg al goed reageert....zo niet dan up je naar 2x 40mcg p dag,bro.

Die weet je toch al lievurd;) en waarom krijg ik op jouw board geen antwoord op deze vraag:mad:

Wat ik er van gelezen heb is het toch beter im te zetten in de spier die je gaat trainen.... begin iid geval wel op 40 mcg en kijk het wel aan hoe het loopt

Ik ging als een tiet op 50mcg (Igtropin), 25mcg s'ochtens voor het ontbijt in biceps/triceps en 25mcg s'avonds na de training in de getrainde spier.

red zei:
Die weet je toch al lievurd;) en waarom krijg ik op jouw board geen antwoord op deze vraag:mad:

Huh....ik heb niks gezien maar ik zit in internetcafe en vlieg snel door alle topics heen,post wat en ben weer weg,bro.

Zal vanaf morgen weer ff de tijd nemen voor alle vragen daar,komt goed,gab.;)

Zit je nou weer in oesbekistan?:D

tja testo is overal he ;) ouwe geilnek!

Roy heeft mijns inziens de beste methode gepost. In de getrainde spier voor lokale boost spiergroei. De IGF-1 die niet in een getrainde spier wordt ingebracht (heet systematische IGF-1) zal een op insuline lijkende werking gaan vertonen. Dus een een soms hevige pomp en beter herstel door versnelde toevoer van voedingstoffen in de spiercellen

Terug
Naar boven