Fitness Seller

IGF in wedstrijvoorbereiding

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
zou het gaan om de laatste 3 weken voor een wedstrijd IGF te gebruiken.
Heeft er iemand ervaring mee in voorbereiding.
Zou je er bv vocht van kunnen vasthouden ofzo.
Met welke AS zou je het dan het beste doen, wss ben je de laatste 3 weken bezig met tren, winstrol, masteron en oxy.
Zou dit gaan

oxy hou je denk hoop vocht van vast

Igf-1 zou je heel goed kunnen gebruiken de laatste weken van je wedstrijdvoorbereiding.
Het houdt geen vocht vast zover ik weet want ik heb het zelf ook in cutkuur gebruikt,ging prima.Het zal je spieren nog wat voller en harder maken die laatste weken.
Denk goed om je dosis want je zult de laatste weken naar je wedstrijd toe al wat slapper en chaggerijniger worden en igf-1 gaat dat absoluut versterken.

Ik ken al mensen die zelfs een igf-1 alone gedaan hebben en daar al merkbare resultaten van zagen,al zou ik het zelf ten aller tijde stacken met a.s natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
dus met de as die in mijn voorstel staan zou het goed gaan.
De oxy houd inderdaad wel vocht vast, maar met vochtafdrijvers is dat goed weg te krijgen de dag voor de wedstrijd

igf in je voorbereiding is zeker een optie aangezien je door de lage kcal inname al een lage slin aanmaak hebt kan de igf deze mooi verhogen ik raad je echter wel aan om de oxy twee weken voor de wedstrijd er al uit te halen

Ik heb me latenvertellen dat er vele de laatste 3 weken voor de wedstrijd oxy nemen, dat het vocht wel meevalt, en dat je het makkelijk wegkrijgt met vochtafdrijver.
@ chemical kan de IGF net voor de wedstrijd, of toch een weekje eerder stoppen

en wat gebruik je als vochtafdrijver dan

Weet ik eigenlijk nog niet juist, wordt allemaal voor me geregeld, en het duurt nog even eer ik daar aan toe ben he

heeft er voor de rest nog iemand IGF gebruikt, ik vind er ook niet echt veel informatie over.
Kan daarmee mss iemand helpen

zou wel oppassen met die vochtafdrijvers is ook geen speelgoed.
maar een beetje lasix doet wonderen als je daar aan kan komen :D

ik heb ervaring met igf.

het zal je helpen voor een harde en droge look.
ik zou geen oxy pakken totaan de wedstrijd, beter 2 weken ervoor mee stoppen.

igf zou moeten kunnen totaan de wedstrijd.

Moet je bij gebruik van IGF LR3 ook snelle suikers nemen na het injecteren, of veranderd er niks aan je dieet.
Het moet ook in de frigo bewaard worden zeker.

Is er niemand die er een leerrijke site over kan vinden, ik alvast niet.

op de bodypage staat er nederlandse uitleg over ;)

dream warrior zei:
op de bodypage staat er nederlandse uitleg over ;)
bedankt voor de link, was duidelijk.
Er staat alleen niks in over dat je nu je koolhydraten ok moet aanpassen na het injecteren

niemand meer ????????

Terug
Naar boven