AndroidHealthClinic

IGF-vragen

Knappe vent

Dutch Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Ik ben me aan het verdiepen in IGF en alles er om heen (zonder concrete gebruikneigingen)

De beste en meest informatieve topics die ik kon vinden over dit onderwerp zijn al weer wat jaren oud en heb daarom dit topic aangemaakt. (Heb namelijk nog wat vragen maar sommige van de info voorzieners toen zijn nu niet actief meer hier)

Heb je het gebruikt?

Zoja, tijdens je AAS kuur? tijdens je nakuur? Tussen 2 kuren in?

Welke methode? ED of EOD?

Welke dosering? En zette je dit in 1 keer of 2 keer, wanneer zette je dit?

Onderhuids of IM?

Direct merkbare gevolgen? Indirect merkbare gevolgen, dus bv tijdens een AAS kuur een tijd later?

Laatst bewerkt:
heb het zelf 4 weken gebruikt tijdens m'n nakuur omdat nolvadex je igfwaardes zou verlagen. 2x20mcg PWO dus alleen op trainingsdagen. Geen idee of het heeft geholpen..

Ik ben me aan het verdiepen in IGF en alles er om heen (zonder concrete gebruikneigingen)

De beste en meest informatieve topics die ik kon vinden over dit onderwerp zijn al weer wat jaren oud en heb daarom dit topic aangemaakt. (Heb namelijk nog wat vragen maar sommige van de info voorzieners toen zijn nu niet actief meer hier)

Heb je het gebruikt?

nee

Zoja, tijdens je AAS kuur? tijdens je nakuur? Tussen 2 kuren in?

imo zou je het kunnen doen in de bridge naar de volgende kuur om je gewonnen massa langer vast te houden zonder aas en dan weer beginnen met een cycle

Welke methode? ED of EOD?
zou het doen na de work out.

Welke dosering? En zette je dit in 1 keer of 2 keer, wanneer zette je dit?

zou 40 mcg gebruiken net na de work out

Onderhuids of IM?
onder

Direct merkbare gevolgen? Indirect merkbare gevolgen, dus bv tijdens een AAS kuur een tijd later?
de ene is er positief over de andere niet, ligt aan je eigen ervaring.

heb er heel veel research naar gedaan met de intentie om het te gebruiken uiteindelijk nooit gedaan, de ene is er positief bij en de andere niet.

wat ik ervan begreep is het goed icm met hgh, zonder hgh zou deze goedje weinig doen als stand alone of het moet in de nakuur wezen of als bridge om de gewonnen massa niet te verliezen, igf heeft een protocol van 4 weken op 4 weken af en alleen op trainingsdagen dit om de gevoeligheid te stimuleren anders reageer je er helemaal niet meer op.

heb er heel veel research naar gedaan met de intentie om het te gebruiken uiteindelijk nooit gedaan, de ene is er positief bij en de andere niet.

wat ik ervan begreep is het goed icm met hgh, zonder hgh zou deze goedje weinig doen als stand alone of het moet in de nakuur wezen of als bridge om de gewonnen massa niet te verliezen, igf heeft een protocol van 4 weken op 4 weken af en alleen op trainingsdagen dit om de gevoeligheid te stimuleren anders reageer je er helemaal niet meer op.

En dan raad je aan om subc te zetten i.p.v. IM

• Topic Starter Topic Starter

Thanks voor je bijdrage maar wat jij verkondigd weet ik natuurlijk allemaal al, heb me er al in verdiept maar wil juist van mensen horen hoe het in de praktijk gegaan is of van mensen beargumenteerd horen waarom voor het 1 of ander te kiezen.

Als je bv EOD zet zit je naar mijn weten ook niet vast aan die maand on maand of.

En ik dacht dat IM ook erg gangbaar was, zelfs aantal mensen die het Post work out IM zetten in de spier die ze dan net getraind hebben.

Verder kun je wel 40mcg zetten maar gezien het hechten aan ongewenste hechtingsplaatsen zou een 2x20mcg me ook een optie lijken.

Ik heb toentertijd tot 120mcg/dag gebruikt... Niet echt een dosering die je tegenwoordig nog vaak hoort...

Ik vond het de eerste weken altijd wel een leuk goedje, maar het is niks in vergelijk met HGH na 3 maanden - mijns inziens.

Ik heb toentertijd tot 120mcg/dag gebruikt... Niet echt een dosering die je tegenwoordig nog vaak hoort...

Ik vond het de eerste weken altijd wel een leuk goedje, maar het is niks in vergelijk met HGH na 3 maanden - mijns inziens.

Nee ik zag dat jij ontzettend goed gaat op die HGH, juist zulke ervaringen brengen HGH weer in het licht bij mij.

Maar waarom vond je igf altijd de eerste weken wel een leuk goedje?

Nee ik zag dat jij ontzettend goed gaat op die HGH, juist zulke ervaringen brengen HGH weer in het licht bij mij.

Maar waarom vond je igf altijd de eerste weken wel een leuk goedje?

Goede pomp tijdens het trainen (soms te goed, als je begrijpt wat ik bedoel), droger en vasculairder worden...

Ik had vaak het idee dat dat na een paar weken stagneerde, vraag me niet waarom.

Ik kreeg verder een erg vreemde side-effect tijdens mijn laatste igf-1 gebruik: ik kreeg een aantal pigmentloze haren op mijn slapen:eek:. Echt pigmentloos en niet grijs ofzo. Niet leuk op je 22tigste!

Zijn nooit meer weggegaan, maar het is nadien ook niet erger geworden.

1 maand igf-1 op 120mcg staat kwa kosten gelijk aan 3 maanden HGH; de keuze voor mij is dus HGH!

Laatst bewerkt:
Goede pomp tijdens het trainen (soms te goed, als je begrijpt wat ik bedoel), droger en vasculairder worden...

Ik had vaak het idee dat dat na een paar weken stagneerde, vraag me niet waarom.

Ik kreeg verder een erg vreemde side-effect tijdens mijn laatste igf-1 gebruik: ik kreeg een aantal pigmentloze haren op mijn slapen:eek:. Echt pigmentloos en niet grijs ofzo. Niet leuk op je 22tigste!

Zijn nooit meer weggegaan, maar het is nadien ook niet erger geworden.

1 maand igf-1 op 120mcg staat kwa kosten gelijk aan 3 maanden HGH; de keuze voor mij is dus HGH!

Ja maar 1 maand igf op 40 is een stuk goedkoper dan HGH en HGH moet je perse langere tijd gebruiken en IGF juist in kortere periodes.
Wel een aparte side trouwens :)

Op 50 merkte ik geen reet, dus welke van de twee is dan duur;).

Of ik wat ga merken op 50mcg kan ik nog niet zeggen natuurlijk maar ja. Als je pech hebt met je hgh is het ook duurkoop he maat.

Hgh klinkt erg aanlokkelijk (als ik uit ga van gebruikerservaringen zoals die van jou) maar voorlopig zit dat er voor mij niet in. 1. omdat ik pas 1 kuurtje heb gedaan en net met 2de ben gestart, wil er eerst nog paar meer doen. En plus wil ik eerst mijn studie afmaken, kan t nu ook wel betalen maar moet nu een grotere buffer aanhouden als student.;)

Dus ben zeker voor hgh als je moet kiezen, echter voorlopig is hgh geen optie voor mij en dus verdiep ik me in igf om te kijken of daar voordelen aanzitten.

Laatst bewerkt:
Of ik wat ga merken op 50mcg kan ik nog niet zeggen natuurlijk maar ja. Als je pech hebt met je hgh is het ook duurkoop he maat.

Hgh klinkt erg aanlokkelijk (als ik uit ga van gebruikerservaringen zoals die van jou) maar voorlopig zit dat er voor mij niet in. 1. omdat ik pas 1 kuurtje heb gedaan en net met 2de ben gestart, wil er eerst nog paar meer doen. En plus wil ik eerst mijn studie afmaken, kan t nu ook wel betalen maar moet nu een grotere buffer aanhouden als student.;)

Dus ben zeker voor hgh als je moet kiezen, echter voorlopig is hgh geen optie voor mij en dus verdiep ik me in igf om te kijken of daar voordelen aanzitten.

Ben zelf ook student, dus ik begrijp je argument mbt de kosten van HGH jammer genoeg...:(

Als ik op papier zou kunnen krijgen dat ik er dezelfde resultaten mee behaal voor hetzelfde geld als jij (dus ook zelfde periode en dosering) zou ik er morgen aan beginnen.

Maar zie ook veel mensen waar het niet zoveel mee doet, en aangezien ik ook rekening moet houden met dat risico vind ik het nu nog niet de tijd.

Als ik op papier zou kunnen krijgen dat ik er dezelfde resultaten mee behaal voor hetzelfde geld als jij (dus ook zelfde periode en dosering) zou ik er morgen aan beginnen.

Maar zie ook veel mensen waar het niet zoveel mee doet, en aangezien ik ook rekening moet houden met dat risico vind ik het nu nog niet de tijd.

Gezien jouw kuurverleden, had ik het ook niet gedaan hoor! Ook geen IGF-1 trouwens... Gewoon nog even wachten. Sommige dingen hebben tijd nodig en geduld is soms een schone zaak;):p.

Ik vind het wel betaalbaar op 3 iu 5/2 ON en 2 iu 5/2 OFF als student zijnde. Bij wie doet het niet zoveel dan? Lijkt me stug dat mits juist gebruikt hGH + AAS niet zoveel doet :).

Gezien jouw kuurverleden, had ik het ook niet gedaan hoor! Ook geen IGF-1 trouwens... Gewoon nog even wachten. Sommige dingen hebben tijd nodig en geduld is soms een schone zaak;):p.

IGF staat ook cker niet voor deze kuur op de planning hoor, maar ik ben wel van mening dat het soms beter is om aftewijken van de mainstream gedachten, ook bv op zon board als deze, de mainstream is ook niet groot.

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Ik vind het wel betaalbaar op 3 iu 5/2 ON en 2 iu 5/2 OFF als student zijnde. Bij wie doet het niet zoveel dan? Lijkt me stug dat mits juist gebruikt hGH + AAS niet zoveel doet :).

Waar het aan ligt weet je nooit zeker, mss was de HGH wel niet goed gedoseerd of wat dan ook, maar ook die risicos wil ik kunnen verkroppen.
Een goede kennis, om een actueel voorbeeld te noemen merkte behalve milde bijwerkingen in het begin op 3iu (handen blabla) verder niet echt veel. na 4 maanden is hij naar 6iu gegaan en toen hij daarbij na 2maanden ging kuren had hij soort gelijk resultaat als seeker, plus 8kg bf-3%

Jij was met blue tops bezig toch? Ben benieuwd wat het met je gaat doen komende maanden. We mogen niet over prijzen praten maar ik denk dat we ongeveer hetzelfde kwijt zouden zijn. in combi met AAS zijn dat toch dure maanden voor een gemiddelde student, ik verdien meer dan de gemiddelde student maar ook ik vind het best veel, neemt niet weg dat ik het wel kan betalen.

Terug
Naar boven