XXL Nutrition

igf

rikkie

Cool Novice
Waardering
0
is dit echt zo goed als sommige leden doen over komen ,iemand meer info over merken... merci :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
rikkie zei:
is dit echt zo goed als sommige leden doen over komen ,iemand meer info over merken... merci :cool:
Het werkt als je goed spul hebt. Ik ben zeer geinteresseerd maar als je door de schreeuwerige jubelverhalen op de (Amerikaanse) boards heen prikt ontdek je dat er ook keerzijdes aan zitten (verrassend).

Laatst bewerkt:
JFS zei:
Het werkt als je goed spul hebt. Ik was zeer geinteresseerd maar als je door de schreeuwerige jubelverhalen op de (Amerikaanse) boards heen prikt ontdek je dat er ook keerzijdes aan zitten (verrassend).
Vind dat het zelf niet waard. Is me ook nog afgeraden door iemand die er meer inzicht in heeft.

Als je wilt kan ik wel wat stukken en studies plaatsen waarna je wat minder enthousiast bent.
Doe dat dan want zo schiet het ook niet op.

Groetjes

adrbeest zei:
Doe dat dan want zo schiet het ook niet op.

Groetjes

hehe :D

zal wel mee vallen.... die keerzijde...

ja het is duurder als a.s ... ja je komt er minder van bij als van a.s ... maargoed doorom heet het ook igf-1 en geen a.s

Ik ben nu bezig met de IGF

Word je droger ?? : JA

Heb ik celdeling in mijn spieren?? : DUNNO, hoop het wel

Is de Pomp echt soms te erg?? : Ja, ik moet gewoon minder setje doen, of minder herhalingen per setjes. Als ik nu bel, moet ik gewoon elke 15 sec hand veranderen, omdat anders alles vol loopt.

Merk je veel van het tintelen van je lichaam ?? : In mijn geval wel, vooral 's avonds na injectie en loopt bij mijn door tot begin van de morgen. Maar het is een lekkere tinteling, niet vervelend.

Krijg je hoofdpijn?? : Het kan denk makkelijk, ik had 1 dag niet aan mijn voedingsschema gehouden(1e smokkeldag in 4 weken) en had gelijk hoofdpijn (licht) na koolhydraten te nemen verdwijnt het. Dus met een goed schema kan je het voorkomen.

Nog meer te weten??
Vraag hier of in mijn Log.

IKKE zei:
Ik ben nu bezig met de IGF

Word je droger ?? : JA

Heb ik celdeling in mijn spieren?? : DUNNO, hoop het wel

Is de Pomp echt soms te erg?? : Ja, ik moet gewoon minder setje doen, of minder herhalingen per setjes. Als ik nu bel, moet ik gewoon elke 15 sec hand veranderen, omdat anders alles vol loopt.

Merk je veel van het tintelen van je lichaam ?? : In mijn geval wel, vooral 's avonds na injectie en loopt bij mijn door tot begin van de morgen. Maar het is een lekkere tinteling, niet vervelend.

Krijg je hoofdpijn?? : Het kan denk makkelijk, ik had 1 dag niet aan mijn voedingsschema gehouden(1e smokkeldag in 4 weken) en had gelijk hoofdpijn (licht) na koolhydraten te nemen verdwijnt het. Dus met een goed schema kan je het voorkomen.

Nog meer te weten??
Vraag hier of in mijn Log.

kijk op zo'n antwoorden zitten we te wachten ... van mensen die er vestand van hebben :cool:

Ervaring hebben betekent nog niet er ook verstand van hebben!
Een steekproef van 1 zegt nog niets over wat er zich werkelijk in een lichaam afspeelt. Het is fantastisch dat mensen als Ikke hun ervaringen delen. Maar bezint eer ge begint en lees ook de wetenschappelijke onderzoeken over de middelen die je wilt gaan gebruiken.

eddycaminos zei:
kijk op zo'n antwoorden zitten we te wachten ... van mensen die er vestand van hebben :cool:

Waar ik wel blij mee ben, is dat mijn erwtjes van ballen, die ik kreeg van de Test, nu weer volledig normaal zijn geworden door de IGF-1. Die zal zeker de nakuur goed helpen.
Daarom doe ik mijn 2e serie IGF ook aan het einde van de kuur+ nawerking weken van de Test.

IKKE zei:
Waar ik wel blij mee ben, is dat mijn erwtjes van ballen, die ik kreeg van de Test, nu weer volledig normaal zijn geworden door de IGF-1. Die zal zeker de nakuur goed helpen.
Daarom doe ik mijn 2e serie IGF ook aan het einde van de kuur+ nawerking weken van de Test.
Je kan inderdaad de igf gebruiken naar je kuur want het onderdrukt niet je herstel.
Maar om optimaal resultaat te halen uit je igf moet je het combineren met sth t3 insuline (voorzichtig gauw hypo) en zwaar adrogene middelen.

om het tussen de kuren in te nemen zal je denk ik idd niet veel resultaten opleveren. beter gewoon met aas toch?

Ik bedoel ook niet tussen, maar aan het einde van de kuur, om mijn herstel op weg te helpen al

eddycaminos zei:

Al deze dingen kan je met een beetje rondlezen op de boards oppikken. Dat hij zijn bevindingen met ons deelt is nuttig maar ik zie niet in waarom hij er dan meteen verstand van heeft.
Hij weet ook niet wat de stof voor de rest met z'n lichaam doet. Dat jij liever niets hoort over mogelijk bijwerkingen tja...
Ik kijk liever zoveel mogelijk naar beide kanten.

Kijk ik denk dat je ook niets ergs overhoudt aan af en toe igf mits de dosis, lengte goed zijn en je weet wat je doet. Maar het is een nogal onbekende stof voor waar wij het voor gebruiken. Over AAS is al veel gebruikservaring op langere termijn en al veel meer duidelijk.

Nogmaals ik vind het ook een interessante stof maar heb besloten het voorlopig nog niet te proberen. Ik twijfelde nadat ik veel studies en verhalen heb gelezen. Naast de positieve heb ik ook naar negatieve gezocht. Na advies van Big Cat heb ik besloten het (nog?) niet te doen.

Groeten, JFS.

PS. hier nog een goed artikel naar mijn mening over gebruik van sth/igf met AAS waarvan ik vind dat 'je' dat eigenlijk eens moet lezen. Is interessant. En ze hebben wel een punt vind ik.

[Link niet meer beschikbaar]

IKKE zei:
Ik bedoel ook niet tussen, maar aan het einde van de kuur, om mijn herstel op weg te helpen al

Idd, je kan bijv. aan het begin van je kuur 4 weken doen dan rust en dan de laatste 2 weken kuur en 1e 2 weken pct. Dan kun je pct zelfs nog vet verliezen en wat spier winnen.

Het blijkt dat personen die het tijdens kuur gebruikt hebben op de een of andere manier hun gains beter vast kunnen houden. Ook kan je je kapot bulken en zelfs vet verliezen. Verder hyperplasia, meer spiercellen. Reversal of testicular atrophy.
Upgrading van receptoren voor AAS, hoe androgener de AAS hoe beter en dan is er geen betere dan test. (je moet wel weten hoe je het moet behandelen en kwaliteit kopen bij een betrouwbaar persoon)

Dat zijn wat voordelen.

(mogelijke) nadelen: groei van het hart, hartwand die minder soepel is. Zo heb ik gelezen over mensen die het kregen toegediend om een ziekte te helpen genezen maar dat experiment werd gestaakt omdat de tussenwand in het hart minder goed kon samentrekken en doordat dat meer moeite kost gaat de levensverwachting naar beneden. Verder schept igf een ideaal klimaat voor niet alleen het bevorderen maar ook ontwikkelen van kanker.

Daarnaast hebben de ingewanden veel meer receptoren voor igf dan de spieren en kun je (wat je vooral bij meervoudig gebruik zal gaan zien) zo'n pens naar voren krijgen. Iig altijd IM injecteren dat scheelt al wat.

waarom Icm T3?? ik heb het wel thuis leggen maar heb het expres niet gebruikt.

Ik zei ook niet dat ik verstand van heb, ik sharede alleen mijn ervaringen.

IKKE zei:
Ik zei ook niet dat ik verstand van heb, ik sharede alleen mijn ervaringen.

Klopt, en die worden gewaardeerd. Maar zoals je kunt lezen waren de opmerkingen van mij en Elmo tegen Eddy gericht. :)

Terug
Naar boven