is dit echt zo goed als sommige leden doen over komen ,iemand meer info over merken... merci 

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het werkt als je goed spul hebt. Ik ben zeer geinteresseerd maar als je door de schreeuwerige jubelverhalen op de (Amerikaanse) boards heen prikt ontdek je dat er ook keerzijdes aan zitten (verrassend).rikkie zei:is dit echt zo goed als sommige leden doen over komen ,iemand meer info over merken... merci![]()
Doe dat dan want zo schiet het ook niet op.JFS zei:Het werkt als je goed spul hebt. Ik was zeer geinteresseerd maar als je door de schreeuwerige jubelverhalen op de (Amerikaanse) boards heen prikt ontdek je dat er ook keerzijdes aan zitten (verrassend).
Vind dat het zelf niet waard. Is me ook nog afgeraden door iemand die er meer inzicht in heeft.
Als je wilt kan ik wel wat stukken en studies plaatsen waarna je wat minder enthousiast bent.
adrbeest zei:Doe dat dan want zo schiet het ook niet op.
Groetjes
IKKE zei:Ik ben nu bezig met de IGF
Word je droger ?? : JA
Heb ik celdeling in mijn spieren?? : DUNNO, hoop het wel
Is de Pomp echt soms te erg?? : Ja, ik moet gewoon minder setje doen, of minder herhalingen per setjes. Als ik nu bel, moet ik gewoon elke 15 sec hand veranderen, omdat anders alles vol loopt.
Merk je veel van het tintelen van je lichaam ?? : In mijn geval wel, vooral 's avonds na injectie en loopt bij mijn door tot begin van de morgen. Maar het is een lekkere tinteling, niet vervelend.
Krijg je hoofdpijn?? : Het kan denk makkelijk, ik had 1 dag niet aan mijn voedingsschema gehouden(1e smokkeldag in 4 weken) en had gelijk hoofdpijn (licht) na koolhydraten te nemen verdwijnt het. Dus met een goed schema kan je het voorkomen.
Nog meer te weten??
Vraag hier of in mijn Log.

eddycaminos zei:kijk op zo'n antwoorden zitten we te wachten ... van mensen die er vestand van hebben![]()
Je kan inderdaad de igf gebruiken naar je kuur want het onderdrukt niet je herstel.IKKE zei:Waar ik wel blij mee ben, is dat mijn erwtjes van ballen, die ik kreeg van de Test, nu weer volledig normaal zijn geworden door de IGF-1. Die zal zeker de nakuur goed helpen.
Daarom doe ik mijn 2e serie IGF ook aan het einde van de kuur+ nawerking weken van de Test.
eddycaminos zei:kijk op zo'n antwoorden zitten we te wachten ... van mensen die er vestand van hebben![]()
IKKE zei:Ik bedoel ook niet tussen, maar aan het einde van de kuur, om mijn herstel op weg te helpen al
IKKE zei:Ik zei ook niet dat ik verstand van heb, ik sharede alleen mijn ervaringen.