moet je igf1 perse in spier injecteren of kan het ook gewoon in de buik zoals bij hgh?.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zou jij IGF willen in je buik zetten??Plaatselijke vetverbranding??wat IGF niet doet,gemakzucht??
Lijkt mij dat je de nodige basics van deze pep niet beschikt,wat je meer dan nodig hebt eender je er mee begint imo.

Is een lastige vraag. Ik heb ook geen goed antwoord kunnen vinden of subcutaan ook prima is. Aangezien de lange versie langer in je lichaam rondzwerft is het misschien aan te raden kleinere dosis te doen en minder vaak. Als je meer zet ook al is het intramusculair dan wordt het alsnog door je ingewanden opgenomen.
Jij gaat toch ineens ontopick met je subutaan zetten.
Ja ik was ontopic, lijkt me dat de topicstarter met in de buik subcutaan bedoelt. Als jij zegt dat het altijd intramusculair moet dan wil ik wel eens weten waar je die wijsheid vandaan hebt want als ik google vind ik geen eenduidig antwoord dat intramusculair beter zou zijn dan subcutaan.

Jezus man.. Basic knowledge dit wat betreft igf.. Je wilt geen groei van je ingewanden neem ik aan? In je darmen zitten de meeste receptoren.. Dus moet je in de getrainde spier injecterde spier.. Zodat et hopelijk daar blijft.. Zoals dimos ook zegt..