MuscleMeat

igf1 zetten.

In de spier. Je wil niet dat je darmen die igf opnemen.

waarom zou jij IGF willen in je buik zetten??Plaatselijke vetverbranding??wat IGF niet doet,gemakzucht??

Lijkt mij dat je de nodige basics van deze pep niet beschikt,wat je meer dan nodig hebt eender je er mee begint imo.

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou jij IGF willen in je buik zetten??Plaatselijke vetverbranding??wat IGF niet doet,gemakzucht??

Lijkt mij dat je de nodige basics van deze pep niet beschikt,wat je meer dan nodig hebt eender je er mee begint imo.

het was gewoon een vraag, en als je in je spier zet blijft het ook niet alleen daar maar gaat het ook door je hele lichaam, dus waarom dan nie gelijk in je buik.

De hoeveelheid en de tijd tussen de injecties speelt een grote rol,omdat deze dan niet rechtstreeks naar de darmen kan waar de meeste receptoren zit waar igf zich met plezier aan hecht,als je bv. 50 mcg eod of e3d zet in de spier biceps of triceps is de weg en de kans veel kleiner dat het aan je darmen hecht,moest je de jodige info daarom trent hebben zou je dat weten maar vragen is vrij en antwoorden ook he:)

Liever in je getrainde spier.

Het licht er ook aan welke igf je hebt ,de kort werkende of de lang werkende.
De studie kort werkende brengt plaatselijke spiergroei op.
Ze zeggen de lang werkende ook maar daar zijn ze nog niet heelemaal uit.

Is een lastige vraag. Ik heb ook geen goed antwoord kunnen vinden of subcutaan ook prima is. Aangezien de lange versie langer in je lichaam rondzwerft is het misschien aan te raden kleinere dosis te doen en minder vaak. Als je meer zet ook al is het intramusculair dan wordt het alsnog door je ingewanden opgenomen.

Is een lastige vraag. Ik heb ook geen goed antwoord kunnen vinden of subcutaan ook prima is. Aangezien de lange versie langer in je lichaam rondzwerft is het misschien aan te raden kleinere dosis te doen en minder vaak. Als je meer zet ook al is het intramusculair dan wordt het alsnog door je ingewanden opgenomen.

Hoe kom je erbij om het sbcutaan te zetten>?
Dat al zoviezo nooit doen altijd intra

Want?

Ja ik was ontopic, lijkt me dat de topicstarter met in de buik subcutaan bedoelt. Als jij zegt dat het altijd intramusculair moet dan wil ik wel eens weten waar je die wijsheid vandaan hebt want als ik google vind ik geen eenduidig antwoord dat intramusculair beter zou zijn dan subcutaan.

Ja ik was ontopic, lijkt me dat de topicstarter met in de buik subcutaan bedoelt. Als jij zegt dat het altijd intramusculair moet dan wil ik wel eens weten waar je die wijsheid vandaan hebt want als ik google vind ik geen eenduidig antwoord dat intramusculair beter zou zijn dan subcutaan.

Kerel laten we gewoon zeggen ,eve afwachten wat unsere grosse maus of kriel hier op te zeggen hebben.
Het is en staat bekend igf altijd intra zetten.
En dan als je het het subutcan zet naar mijn wetenschap zou je ook je eigen hypofyse heel erg in verwaring kunnen brengen.
Dus de golden shot:(

Jezus man.. Basic knowledge dit wat betreft igf.. Je wilt geen groei van je ingewanden neem ik aan? In je darmen zitten de meeste receptoren.. Dus moet je in de getrainde spier injecterde spier.. Zodat et hopelijk daar blijft.. Zoals dimos ook zegt..

Laatst bewerkt:
Ik zet het altijd in een ader. Is nog sneller:cool:

:jk:

Ik zet het tussen die vliezen van mijn tenen, mama controleerd de binnekant van mijn ellebogen :(

In je lul schijnt ook te werken (geen grapje).

Jezus man.. Basic knowledge dit wat betreft igf.. Je wilt geen groei van je ingewanden neem ik aan? In je darmen zitten de meeste receptoren.. Dus moet je in de getrainde spier injecterde spier.. Zodat et hopelijk daar blijft.. Zoals dimos ook zegt..

Precies. Geen subc dus. Intra moet t zijn.
Ik vindt als je die IGF subc gaat zetten, ben je gwn DOM.

Terug
Naar boven