Fitness Seller

Ik begin

Pradaboy

Cool Novice
Waardering
0
Dit ben ik, tijd om eens serieus te gaan trainen zo te zien :(

j7vof4.jpg

Wat mankeerd er aan?

• Topic Starter Topic Starter
voel me klein

als je zei dat je 3 jaar trainde had ik het ook gelooft.

Als je in Madurodam rond loopt ben je niet klein. Zit allemaal in je hoofd. gewoon gaan.

haha, bedankt:)

ik doe wel erg mn best, maar zit nu vast op een punt, moet er overheen zien te komen

Wat zijn je stat's?

geen idee eerlijk gezegt:O,
dat bedoel ik, ik ben begonnen met aankloten, en wil nu serieus alles bijhouden en nog strakker mn voedingsschema volgen

geen idee eerlijk gezegt:O,
dat bedoel ik, ik ben begonnen met aankloten, en wil nu serieus alles bijhouden en nog strakker mn voedingsschema volgen

als je net begint dan maak je zelfs met "aankloten" dikke gains

al net fysiek, kan echt wat worden al ga je serieus trainen

denk dat je na een paar maandjes versteld staat van je eigen vooruitgang

Voel ik hier een verkapt "ikweetdatikeengoedebasishebmaarikdoenetalsofikeenk*tfysiekhebommeetebeginnen" topic?

Of je train/sport al een tijd. Of je hebt een beter startfysiek dan 95& van het forum.

kansloos, ik zou stoppen.

Voel ik hier een verkapt "ikweetdatikeengoedebasishebmaarikdoenetalsofikeenk*tfysiekhebommeetebeginnen" topic?

Of je train/sport al een tijd. Of je hebt een beter startfysiek dan 95& van het forum.

zoiets voel ik ook ja :o

verwachtte deze opmerking al veel eerder eigenlijk xD

Groter worden is niet mooi meer. Nu stoppen nu je nog kan!

Terug
Naar boven