Bodychick
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m64
Hoi,
Ik ben nieuw hier op het forum dus ik stel me even voor.
Ik ben 18 jaar en train nu ongeveer een half jaar. Heb nu alleen nog een standaardschema van de sportschool, maar dit begint te vervelen. Doe dit ongeveer 2 keer per week plus 1 keer in de week bodypump. Merk wel dat mijn spieren beginnen te groeien, maar dat komt ook omdat ik vrij droog ben. Wil dus graag serieuzer gaan trainen. Ben trouwens 1,64 en weeg 50 kilo. Heb tot nu toe alleen op apparaten getraind maar wel graag ook dumbbell oefeningen etc doen.
Ik heb dus even snel een schemaatje in elkaar gemaakt en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Voor zo'n 3 keer in de week (bodypump stop ik dan mee).
Benen.
Leg press 4x12
Leg extension 4x12
Rug.
Pulldown machine 4x12
Lat machine 4x12
Borst.
Chest press machine 4x12
Bankdrukken 4x12
Schouders.
Dumbbell houlder press 4x12
Biceps.
Dumbbell curl 4x12
Triceps.
Kickback 4x12
Ik heb geen idee of dit slim is
. En denk dat ik wel raar zal worden aangekeken als ik in een keer in het krachthonk komen waar normaal alleen de kerels zijn. Nou ja. Nog 1 vraagje, wat is beter: leg press of squats? Hoor verschillende verhalen namelijk!
Groetjes!
Ik ben nieuw hier op het forum dus ik stel me even voor.
Ik ben 18 jaar en train nu ongeveer een half jaar. Heb nu alleen nog een standaardschema van de sportschool, maar dit begint te vervelen. Doe dit ongeveer 2 keer per week plus 1 keer in de week bodypump. Merk wel dat mijn spieren beginnen te groeien, maar dat komt ook omdat ik vrij droog ben. Wil dus graag serieuzer gaan trainen. Ben trouwens 1,64 en weeg 50 kilo. Heb tot nu toe alleen op apparaten getraind maar wel graag ook dumbbell oefeningen etc doen.
Ik heb dus even snel een schemaatje in elkaar gemaakt en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Voor zo'n 3 keer in de week (bodypump stop ik dan mee).
Benen.
Leg press 4x12
Leg extension 4x12
Rug.
Pulldown machine 4x12
Lat machine 4x12
Borst.
Chest press machine 4x12
Bankdrukken 4x12
Schouders.
Dumbbell houlder press 4x12
Biceps.
Dumbbell curl 4x12
Triceps.
Kickback 4x12
Ik heb geen idee of dit slim is
. En denk dat ik wel raar zal worden aangekeken als ik in een keer in het krachthonk komen waar normaal alleen de kerels zijn. Nou ja. Nog 1 vraagje, wat is beter: leg press of squats? Hoor verschillende verhalen namelijk!Groetjes!

zijn zat voorbeelden te vinden op youtube.