Balboa18 zei:tjah, ik will al heel lang, maar ze neemt elke keer andere kerels mee![]()
of zou dat in mijn voordeel kunnen werken?
gewoon stiekum 's nachts bij haar in bed kruipen en een zware stem opzetten, ze zal het verschil niet merken met je vader
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balboa18 zei:tjah, ik will al heel lang, maar ze neemt elke keer andere kerels mee![]()
of zou dat in mijn voordeel kunnen werken?
johanheeze zei:Precies!! Anders gewoon een verlangstukkie erop als je er niet bij komt![]()
eduardjanssen zei:Ja dan moet je mijn eerste reply in dit topic gebruiken, maar wordt je altijd verliefd op h**ren? Het is namelijk niet normaal hoor dat ze met regelmaat een andere man meeneemt.
eduardjanssen zei:Ja ja waar het hart van overloopt he daar verlangt men het meest na.
eduardjanssen zei:

werkt ze ook bij de Edah/Lidl?Balboa18 zei:jullie moeten wel beseffen dat ik heel erg verliefd ben

RobertHosper zei:
? 
Lauw zei:

jimi zei:niet te geloven kerel houdt je met iets anders bezig man of ga je lekker rukken op je mammie damn bro kan je geen meid vinden of ben je zo geisoleert
door de sport dat je gewoon op je moeder valt