Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was, had ik er al 15 jaar eerder op gezeten.

fer zei:help hem dan met zijn site?
Dan heeft iedereen er wat aan.
hij bedoelt het in ieder geval goed.
Robin R zei:Misschien heb ik de 'verkeerde' informatie vertaald, maar dan wil ik dat graag gewoon weten in plaats van uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar op geld uit is. Ik verdien bijna geen ruk met de site omdat Nederlanders - en zeker Nederlandse bodybuilders - geen cent willen uitgeven op het Internet. Ik doe het dus voor de lol en voor de waardering die ik van veel kanten WEL krijg.
Robin R zei:Dan maar even een reactie van mij:
Iedereen hier heeft een grote mond over de artikelen, maar ik zie niemand er openbaar voor uitkomen dat hij of zij zelf gebruikt en daar ook over schrijft.
Er is bijna niets te vinden over steroiden in het Nederlands op Internet, en ik ben begonnen met het geven van die informatie. Misschien heb ik de 'verkeerde' informatie vertaald, maar dan wil ik dat graag gewoon weten in plaats van uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar op geld uit is. Ik verdien bijna geen ruk met de site omdat Nederlanders - en zeker Nederlandse bodybuilders - geen cent willen uitgeven op het Internet. Ik doe het dus voor de lol en voor de waardering die ik van veel kanten WEL krijg.
O ja, Lauw: ik kan wel doorverwijzen, maar ik krijg meestal vragen van bodybuilders die bijna geen Engels kunnen lezen... Vandaar dus het vertalen!
Dat GIANT op mijn verschijning slaat: ik ben 2.02 meter en 120 kilo. Voor veel mensen ben ik dus een GIANT! Voor een bodybuilder ben ik niet zwaar genoeg om indrukwekkend te zijn, maar voor veel anderen wel.
Als er weer eens wat te klagen valt, doe dat dan gewoon via de normale weg zonder te verzanden in reacties van één regel op een forum!
Voorstel voor allemaal: als je bereidt ben om een artikel te schrijven over je eigen ervaringen, wat je gebruikt, hoeveel en wanneer, en wat je er voor positieve en negatieve effecten van hebt gehad, dan wil ik dat wel plaatsen. Nee, ik zal GEEN namen noemen!
Groeten,
Robin
GIANT!

). Laat iedereen maar eens zeggen wat zijn of haar idee hier over is!EricR zei:
fitnesboy zei:Ten eerste je zegt iedereen geeft een grote mond maar niemand geeft toe dat ze A.S gebruiken.
Nou dan ben je hier op het juiste adres want hier geeft iedereen het wel toe.
Ten tweede zoals Latin al aangaf is er hier zker genoeg te vinden in het nederlands dus iets beter je huiswerk doen in vervolg
En ten derde, Als je tog vrijwillig aan het vertalen bent dan ken ik nog wel een
paar leuke engelstalige boeken voor je ....
groeten M.

Robin R zei:Hi M,
Dank je wel voor je reactie!
Mooi dat het hier wel gebeurt, maar ik bedoel meer die gasten die een grote bek hebben op een wedstrijd dat ze clean zijn maar gewoon zwaar gebruiken (zie de YBF wedstrijd van afgelopen december). In een forum is het allemaal wat anoniemer... Waarom zet niemand een Nederlandstalige website op met echte informatie? Is goed tegenover al dat ge-oh van NeCeDo!
Wat dat vrijwillig vertalen betreft: ik heb ook wel wat boeken die ik gebruik bij het schrijven van de artikelen, maar een heel boek vertalen is niet echt wat ik in gedachten heb...
Robin