XXL Nutrition

ik blijf me verbazen!!!

wat is dit? hier staat en en al bullshit!

Nou jongens, jullie horen het SLIKKEN MAAR. Neem gerust een tiental pillen per dag enne, o ja:
-Oeps, ik ben vergeten ook maar enige informatie te geven over een nakuur
-Oeps, ik ben vergeten dat deze shit misschien wel eens schadelijke bijwerkingen zou kunnen hebben, waar ik dus maar niet over informeer.
-Oeps, ik ben vergeten dat een beginner misschien ook wel groeit op minder dan 50 mg!!! dianabol of winstrol per dag.

Damn bro's, als ik had geweten dat anavar VEILIG??? was, had ik er al 15 jaar eerder op gezeten.

ghehehe, een échte BB zo te zien :D:D

Jezus die vent verkondigt gewoon onzin. Ik had em al es gezien maar nooit zo goed bekeken. Kan iemand daar niet even wat aan doen, dat ie uit de lucht gehaald word ofzo. Er zou nog iemand zichzelf wat aan doen met die "wijsheden" van hem.

Die verwijzingen naar die artikelen bijv van die andere "professor" die zogenaamd in t-mag zouden staan die bestaan niet eens ???

"GIANT Personal Training (voor de nieuwsgierigen: die naam heeft alles te maken met mijn verschijning)"

:booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: Giant my ass!

Kan iemand de mannen met de witte jassen bellen?

help hem dan met zijn site?
Dan heeft iedereen er wat aan.

hij bedoelt het in ieder geval goed.

fer zei:
help hem dan met zijn site?
Dan heeft iedereen er wat aan.

hij bedoelt het in ieder geval goed.

nou dat denk ik niet hoor kerel, deze kerel is er alleen maar op uit om geld te verdienen. dit soort mensen geven bodybuilding een slechte naam

AAS voor kleuters.

Ach, hij bedoelt het volgens mij goed hoor. De info die hij geeft is alleen wel heel erg kort door de bocht. Hij kan beter een linkje plaatsen naar steroidology.com ofzo. Dat scheelt ‘m een hoop typewerk en de info is ook nog eens vele malen completer.

Dan maar even een reactie van mij:

Iedereen hier heeft een grote mond over de artikelen, maar ik zie niemand er openbaar voor uitkomen dat hij of zij zelf gebruikt en daar ook over schrijft.

Er is bijna niets te vinden over steroiden in het Nederlands op Internet, en ik ben begonnen met het geven van die informatie. Misschien heb ik de 'verkeerde' informatie vertaald, maar dan wil ik dat graag gewoon weten in plaats van uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar op geld uit is. Ik verdien bijna geen ruk met de site omdat Nederlanders - en zeker Nederlandse bodybuilders - geen cent willen uitgeven op het Internet. Ik doe het dus voor de lol en voor de waardering die ik van veel kanten WEL krijg.

O ja, Lauw: ik kan wel doorverwijzen, maar ik krijg meestal vragen van bodybuilders die bijna geen Engels kunnen lezen... Vandaar dus het vertalen!

Dat GIANT op mijn verschijning slaat: ik ben 2.02 meter en 120 kilo. Voor veel mensen ben ik dus een GIANT! Voor een bodybuilder ben ik niet zwaar genoeg om indrukwekkend te zijn, maar voor veel anderen wel.

Als er weer eens wat te klagen valt, doe dat dan gewoon via de normale weg zonder te verzanden in reacties van één regel op een forum!

Voorstel voor allemaal: als je bereidt ben om een artikel te schrijven over je eigen ervaringen, wat je gebruikt, hoeveel en wanneer, en wat je er voor positieve en negatieve effecten van hebt gehad, dan wil ik dat wel plaatsen. Nee, ik zal GEEN namen noemen!

Groeten,

Robin
GIANT!

Robin R zei:
Misschien heb ik de 'verkeerde' informatie vertaald, maar dan wil ik dat graag gewoon weten in plaats van uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar op geld uit is. Ik verdien bijna geen ruk met de site omdat Nederlanders - en zeker Nederlandse bodybuilders - geen cent willen uitgeven op het Internet. Ik doe het dus voor de lol en voor de waardering die ik van veel kanten WEL krijg.

Allereerst moedig dat je je hebt aangemeld en dat je een inhoudelijke reactie wil geven :thumbs:

wat betreft over mijn uitspraak over op geld uit zijn, die neem ik bij deze terug.

De reden dat er hier op het forum zo gereageerd wordt op jouw website, is dat het niveau van kennis en praktijkervaring hier op een erg hoog pijl ligt

als wij dan een site tegenkomen zoals die van jou (wat ik overigens wel een goed initiatief vind, nu ik de achtergrond van je ken) dan schiet het gewoon even in het verkeerde keelgat. Dit omdat de info die je over steroiden geeft gewoon niet klopt. je stelt bijvoorbeeld dat er op het net weinig te vinden is over steroiden en zeker in het nederlands. dat ben ik niet met je eens. kijk maar eens op deze site dan zal je je verbazen wat er een wereld voor je opengaat aan kennis.

kerel, je verstrekt informatie over medicatie. wij zijn van mening dat je dan gewoon goede informatie moet geven want je hebt het niet over snoepjes van de jamin! indien verkeerd gebruikt kan het levensgevaarlijke situaties teweeg brengen, dat weet jij ook.

dus ik zou zeggen verdiep je goed in AAS en dan krijg je zeker steun van deze kant.

succes
Michel

Robin R, haal die reclame even uit je signature

Robin R zei:
Dan maar even een reactie van mij:

Iedereen hier heeft een grote mond over de artikelen, maar ik zie niemand er openbaar voor uitkomen dat hij of zij zelf gebruikt en daar ook over schrijft.

Er is bijna niets te vinden over steroiden in het Nederlands op Internet, en ik ben begonnen met het geven van die informatie. Misschien heb ik de 'verkeerde' informatie vertaald, maar dan wil ik dat graag gewoon weten in plaats van uitgemaakt te worden voor iemand die alleen maar op geld uit is. Ik verdien bijna geen ruk met de site omdat Nederlanders - en zeker Nederlandse bodybuilders - geen cent willen uitgeven op het Internet. Ik doe het dus voor de lol en voor de waardering die ik van veel kanten WEL krijg.

O ja, Lauw: ik kan wel doorverwijzen, maar ik krijg meestal vragen van bodybuilders die bijna geen Engels kunnen lezen... Vandaar dus het vertalen!

Dat GIANT op mijn verschijning slaat: ik ben 2.02 meter en 120 kilo. Voor veel mensen ben ik dus een GIANT! Voor een bodybuilder ben ik niet zwaar genoeg om indrukwekkend te zijn, maar voor veel anderen wel.

Als er weer eens wat te klagen valt, doe dat dan gewoon via de normale weg zonder te verzanden in reacties van één regel op een forum!

Voorstel voor allemaal: als je bereidt ben om een artikel te schrijven over je eigen ervaringen, wat je gebruikt, hoeveel en wanneer, en wat je er voor positieve en negatieve effecten van hebt gehad, dan wil ik dat wel plaatsen. Nee, ik zal GEEN namen noemen!

Groeten,

Robin
GIANT!

Ten eerste je zegt iedereen geeft een grote mond maar niemand geeft toe dat ze A.S gebruiken.
Nou dan ben je hier op het juiste adres want hier geeft iedereen het wel toe.
Ten tweede zoals Latin al aangaf is er hier zker genoeg te vinden in het nederlands dus iets beter je huiswerk doen in vervolg;)
En ten derde, Als je tog vrijwillig aan het vertalen bent dan ken ik nog wel een
paar leuke engelstalige boeken voor je ....:D

groeten M.

Dank je wel, Michel! :)

Ik wil graag samenwerken met mensen die meer verstand van zaken hebben dan ik, maar in Nederland is alles zo verscholen dat er bijna niet aan degelijke informatie te komen is. Ik weet wel dat dit forum er is, maar niet iedereen leest dit.

Is het misschien een idee dat JULLIE wat artikelen schrijven die beter onderbouwt zijn die ik kan plaatsen? De nood is zo hoog en de vraag zo groot dat we snel moeten reageren om te voorkomen dat mensen gebruiken zonder kennis.

Zoals ik zei is een veelgehoorde vraag die ik krijg dat veel mensen slecht Engels kunnen lezen en zeker de terminologie betreffende steroiden niet begrijpen. Een goed Nederlands stuk zou hier wonderen kunnen doen. Misschien is het uiteindelijk wel een idee om een ebook uit te geven waarin 'alles' over steroiden in het Nederlands komt te staan. Ik heb ervaring met het maken van ebooks en kan het geheel samenstellen en moderaten (ach, dan verdien ik tenminste ook nog wat ;) ). Laat iedereen maar eens zeggen wat zijn of haar idee hier over is!

Tot spoedig, hoop ik!

Robin

fitnesboy zei:
Ten eerste je zegt iedereen geeft een grote mond maar niemand geeft toe dat ze A.S gebruiken.
Nou dan ben je hier op het juiste adres want hier geeft iedereen het wel toe.
Ten tweede zoals Latin al aangaf is er hier zker genoeg te vinden in het nederlands dus iets beter je huiswerk doen in vervolg;)
En ten derde, Als je tog vrijwillig aan het vertalen bent dan ken ik nog wel een
paar leuke engelstalige boeken voor je ....:D

groeten M.

Hi M,

Dank je wel voor je reactie!

Mooi dat het hier wel gebeurt, maar ik bedoel meer die gasten die een grote bek hebben op een wedstrijd dat ze clean zijn maar gewoon zwaar gebruiken (zie de YBF wedstrijd van afgelopen december). In een forum is het allemaal wat anoniemer... Waarom zet niemand een Nederlandstalige website op met echte informatie? Is goed tegenover al dat ge-oh van NeCeDo!

Wat dat vrijwillig vertalen betreft: ik heb ook wel wat boeken die ik gebruik bij het schrijven van de artikelen, maar een heel boek vertalen is niet echt wat ik in gedachten heb...

Robin

WAs net in men eerse reactie nie bot bedoeld hoor:)

Persoonlijk vind ik het wel een goed idee van je hoor over dat e-book gebeuren in het nederlnads zodat je een hoop mensen kan voorkomen de fout in te gaan.

Hier zullen ook meerdere mensen met me eens zijn alleen zullen er ook genoeg mensen zijn
die zullen zeggen ;jah hallo we gaan ze natuurlijk niet alles voorkauwen ,ze mogen er zelf ook wel wat moeite voor doen want wij zitten er immers ook voor o.a hier mischien wel uren per week op het board.
Ook zal je nooit daarwerkelijk alles over Anabolen Steroiden in 1 ebook krijgen omdat er tog wel steeds nieuwere ontwikkelingen cq ontdekkingen worden gedaan

Het is natuurlijk hartstikke netjes van je om vrijwillig al die informatie te gaan verschaffen maar dan word het natuurlijk wel erg makkelijk en het is uiteindelijk wel
een onderwerp waar je tog niet te ligt over moet denken.

groeten m.

Robin R zei:
Hi M,

Dank je wel voor je reactie!

Mooi dat het hier wel gebeurt, maar ik bedoel meer die gasten die een grote bek hebben op een wedstrijd dat ze clean zijn maar gewoon zwaar gebruiken (zie de YBF wedstrijd van afgelopen december). In een forum is het allemaal wat anoniemer... Waarom zet niemand een Nederlandstalige website op met echte informatie? Is goed tegenover al dat ge-oh van NeCeDo!

Wat dat vrijwillig vertalen betreft: ik heb ook wel wat boeken die ik gebruik bij het schrijven van de artikelen, maar een heel boek vertalen is niet echt wat ik in gedachten heb...

Robin

Het klinkt mischien hard maar aan de ene kant moet je ze tog gewoon wel op hun bek laten gaan de gasten die zo onverantwoord met A.S omgaan.

Kijk ik en met mij vele anderen spenderen hier dagelijks onze tijd op het board om wat op te kunnen steken.

Waar blijft het board dan straks als alles voorgekauwt word op 1 algemene site of in een e-book?

Terug
Naar boven