XXL Nutrition

ik blijf me verbazen!!!

wat is dit? hier staat en en al bullshit!

Nou jongens, jullie horen het SLIKKEN MAAR. Neem gerust een tiental pillen per dag enne, o ja:
-Oeps, ik ben vergeten ook maar enige informatie te geven over een nakuur
-Oeps, ik ben vergeten dat deze shit misschien wel eens schadelijke bijwerkingen zou kunnen hebben, waar ik dus maar niet over informeer.
-Oeps, ik ben vergeten dat een beginner misschien ook wel groeit op minder dan 50 mg!!! dianabol of winstrol per dag.

Damn bro's, als ik had geweten dat anavar VEILIG??? was, had ik er al 15 jaar eerder op gezeten.

ghehehe, een échte BB zo te zien :D:D

Jezus die vent verkondigt gewoon onzin. Ik had em al es gezien maar nooit zo goed bekeken. Kan iemand daar niet even wat aan doen, dat ie uit de lucht gehaald word ofzo. Er zou nog iemand zichzelf wat aan doen met die "wijsheden" van hem.

Die verwijzingen naar die artikelen bijv van die andere "professor" die zogenaamd in t-mag zouden staan die bestaan niet eens ???

"GIANT Personal Training (voor de nieuwsgierigen: die naam heeft alles te maken met mijn verschijning)"

:booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: :booty: Giant my ass!

Kan iemand de mannen met de witte jassen bellen?

help hem dan met zijn site?
Dan heeft iedereen er wat aan.

hij bedoelt het in ieder geval goed.

fer zei:
help hem dan met zijn site?
Dan heeft iedereen er wat aan.

hij bedoelt het in ieder geval goed.

nou dat denk ik niet hoor kerel, deze kerel is er alleen maar op uit om geld te verdienen. dit soort mensen geven bodybuilding een slechte naam

AAS voor kleuters.

Ach, hij bedoelt het volgens mij goed hoor. De info die hij geeft is alleen wel heel erg kort door de bocht. Hij kan beter een linkje plaatsen naar steroidology.com ofzo. Dat scheelt ‘m een hoop typewerk en de info is ook nog eens vele malen completer.

Dan maar even een reactie van mij: