AndroidHealthClinic

ik blijf me verbazen!!!

fitnesboy zei:
Het klinkt mischien hard maar aan de ene kant moet je ze tog gewoon wel op hun bek laten gaan de gasten die zo onverantwoord met A.S omgaan.

Kijk ik en met mij vele anderen spenderen hier dagelijks onze tijd op het board om wat op te kunnen steken.

Waar blijft het board dan straks als alles voorgekauwt word op 1 algemene site of in een e-book?
Je hebt wel gelijk, maar ik weet ook dat veel jochies gewoon maar elk potje kopen dat ze aangeboden krijgen. Je kunt ze wel een beetje op hun bek laten gaan, maar als ze niet beter weten leren ze ook niets. Je krijgt dan ook nogal wat negatieve berichtgeving in de kranten over 'die bodybuilders'... :cool:

Niet iedere gebruiker is geinteresseerd genoeg om lange tijd op een forum rond te hangen. Ikzelf doe het ook te weinig, maar dat is voornamelijk uit tijdgebrek (zo'n site en mijn andere sites kosten nogal wat tijd...). Zelf heb ik mijn informatie uit de boeken en de sites gehaald en van mijn 'aanbieder' gekregen voor ik iets gebruikte. De meesten willen gewoon een potje kopen om 'grote spierballuh' te krijgen!

Zo'n boek kan je zien als een algehele leidraad, niet de 'start all and end all of steroid books'! Ik denk dat in zo'n boek al een heleboel misverstanden uit de weg kunnen worden geruimd. We benne er toch om mekaar te hellupu!

Robin

fitnesboy zei:
Het klinkt mischien hard maar aan de ene kant moet je ze tog gewoon wel op hun bek laten gaan de gasten die zo onverantwoord met A.S omgaan.

Kijk ik en met mij vele anderen spenderen hier dagelijks onze tijd op het board om wat op te kunnen steken.

Waar blijft het board dan straks als alles voorgekauwt word op 1 algemene site of in een e-book?

By the way, als het board echt goed is zal een boek of een 'algemene site' echt geen bedreiging vormen! Iemand die interesse heeft zal altijd zoveel mogelijk willen weten, en als je op die site of in dat boek ook dit forum aangeeft als vraagbaak voor de moeilijkere vragen gaat het aantal bezoekers gegarandeerd omhoog! :D

Vanuit gaande dat je de beste bedoelingen hebt met je site, raad ik je toch aan hulp van een expert in te roepen voor het verstrekken van info en advies omtrent AS, of je eens beter te verdiepen in alle aspecten van het gebruik van AS.
Je moet je altijd bedenken dat er vele jonge mensen zullen zijn die op basis van jouw (onvolledige en eenzijdige) info aan het kuren zullen slaan.
Denk hier niet te licht over.
Waarschuw voor bijwerkingen en beschrijf hoe je gezondheidsrisico's beperken kan ipv het opsommen van allerlei verschillende AS en hun gemiddelde gebruikershoeveelheid.

@ Robin R
Je zegt dat veel bodybuilder szomaar een potje kopen om grote spierballuh te krijgen.

Gebeurt ook wel veel, maar die mensen zullen ook niet gauw de moeite nemen om eerst goed research te doen. Geef je ze 'n boek, dan is het al gauw te dik, de jongens waar jij het over hebt zullen waarschijnlijk ook niet eens de moeite nemen om eerst zoveel mogelijk naturel op te bouwen. Geen geduld, groot in 8 weken, dat is hun mentaliteit.

En dat er niet genoeg goed info in het Nederlands is ben ik niet met je eens. Op finalflex en bodypage staat redelijk goede info, hier en daar een beetje achterhaald, maar toch redelijk van kwaliteit.

gebuik onder andere de sticky's van dit board en body-fitness al, daar staat al veel basisinfo op ;)

enrico zei:
gebuik onder andere de sticky's van dit board en body-fitness al, daar staat al veel basisinfo op ;)

Ja, dat zag ik ook al. Misschien te gebruiken als basis, moet ik wel met het forum overleggen, natuurlijk ;)

Ander idee:
Is het misschien een optie om verschillende mensen te interviewen over hun training en hun gebruik en dat te bundelen in een boek? Ik doe dat graag, en het geeft jullie de kans om je kennis gericht over te brengen.

Laat me even weten wat jullie van zo'n initiatief denken.

Robin

Terug
Naar boven