- Waardering
- 2
Je hebt wel gelijk, maar ik weet ook dat veel jochies gewoon maar elk potje kopen dat ze aangeboden krijgen. Je kunt ze wel een beetje op hun bek laten gaan, maar als ze niet beter weten leren ze ook niets. Je krijgt dan ook nogal wat negatieve berichtgeving in de kranten over 'die bodybuilders'...fitnesboy zei:Het klinkt mischien hard maar aan de ene kant moet je ze tog gewoon wel op hun bek laten gaan de gasten die zo onverantwoord met A.S omgaan.
Kijk ik en met mij vele anderen spenderen hier dagelijks onze tijd op het board om wat op te kunnen steken.
Waar blijft het board dan straks als alles voorgekauwt word op 1 algemene site of in een e-book?
Niet iedere gebruiker is geinteresseerd genoeg om lange tijd op een forum rond te hangen. Ikzelf doe het ook te weinig, maar dat is voornamelijk uit tijdgebrek (zo'n site en mijn andere sites kosten nogal wat tijd...). Zelf heb ik mijn informatie uit de boeken en de sites gehaald en van mijn 'aanbieder' gekregen voor ik iets gebruikte. De meesten willen gewoon een potje kopen om 'grote spierballuh' te krijgen!
Zo'n boek kan je zien als een algehele leidraad, niet de 'start all and end all of steroid books'! Ik denk dat in zo'n boek al een heleboel misverstanden uit de weg kunnen worden geruimd. We benne er toch om mekaar te hellupu!
Robin