AndroidHealthClinic

Ik blijf vet

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
hoi, ik wil zoals de meeste mensen erg afgetraind worden en dan vooral droog niet echt bodybuilden (wel een beetje tegenstrijdig met dit forum :p). Ik denk dat ik tussen 20-25 % vetpercentage zit miss iets minder op grond van vergelijkbare foto's op internet. Ik vind zelf dat ik teveel vet op mijn buik heb en ook zwembandjes heb. De rest van mijn lichaam begin mooi gespierd te worden vind ik, maar mijn buik echt niet. Vrienden noemen me ook dik terwijl ik het gespierdst ben van hun allemaal. Ik ben kort weer begonnen met 3x voetballen in de week en ik ben van plan ook 3x p week te fitnessen en thuis met dumbells/buikspieren/pushups te trainen. Veel water drinken gaat me wel lukken, maar het wordt moeilijk om echt te gaan dieten. Er zijn altijd wel momenten waar ik iets slechts eet. Ik heb echt hulp nodig hoe ik van dit vet afkom en demotiveert me echt. Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven. Gr

Als je allereerst voor je zelf je caloriebehoefte gaat uitrekenen ( http://www.giantpt.com/voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte ) Met jouw stats en activiteitsniveau op 3 kom ik uit op 2849 kcals op op gewicht te blijven. Haal daar 500kcal vanaf (2349 kcal). Als je onder je caloriebehoefte komt, val je af.

Kijk in de voedingssectie, lees de stickies door. Daar staan genoeg voorbeelden voor een voedingsschema. Als je dan voor jezelf elke dag al gaat berekenen en bekijken wat je gaat eten is het veel makkelijker vol te houden. Drink geen frisdrank meer, maar alleen water, (groene) thee en koffie (zonder suiker het liefst).

Kracht training is ook van belang. Eerlijk gezegd denk ik dat je het thuis met dumbbells en buikspieren/pushup niet echt gaat redden.Wil je het maximale uit je thuistraining halen, raad ik je een kettlebell aan oid en volg deze gratis workouts: www.fitnessblender.com

Ik snap dat je waarschijnlijk nog thuis woont en dus niet kan bepalen wat je eet in de avond. Maar probeer zoveel mogelijk groente, mager vlees, fruit en noten/zaden te eten.

hoop dat je hier wat aan heb :)

Lezen

Succes

dexaprine xr kopen voordat het uit de schappen wordt gehaald [goed voor de vetverbranding]

• Topic Starter Topic Starter
Als je allereerst voor je zelf je caloriebehoefte gaat uitrekenen ( http://www.giantpt.com/voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte ) Met jouw stats en activiteitsniveau op 3 kom ik uit op 2849 kcals op op gewicht te blijven. Haal daar 500kcal vanaf (2349 kcal). Als je onder je caloriebehoefte komt, val je af.

Kijk in de voedingssectie, lees de stickies door. Daar staan genoeg voorbeelden voor een voedingsschema. Als je dan voor jezelf elke dag al gaat berekenen en bekijken wat je gaat eten is het veel makkelijker vol te houden. Drink geen frisdrank meer, maar alleen water, (groene) thee en koffie (zonder suiker het liefst).

Kracht training is ook van belang. Eerlijk gezegd denk ik dat je het thuis met dumbbells en buikspieren/pushup niet echt gaat redden.Wil je het maximale uit je thuistraining halen, raad ik je een kettlebell aan oid en volg deze gratis workouts: www.fitnessblender.com

Ik snap dat je waarschijnlijk nog thuis woont en dus niet kan bepalen wat je eet in de avond. Maar probeer zoveel mogelijk groente, mager vlees, fruit en noten/zaden te eten.

hoop dat je hier wat aan heb :)

heel erg bedankt voor je reactie, ik heb hier heel veel in. Ik vroeg me wel nog af of ik nog cola of ijsthee zonder prik kan drinken? En als ik gewoon heel veel mijn buikspieren trainen helpt dat ook voor buikvet weg te krijgen?

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 15:13 ----------

:o
Ik zou hier niet mee beginnen gewoon een goed voeding schema aanhouden...

++ Killastyle post...

wat is daar dan mee? Ik ben niet bekend met trainingsproducten.

heel erg bedankt voor je reactie, ik heb hier heel veel in. Ik vroeg me wel nog af of ik nog cola of ijsthee zonder prik kan drinken? En als ik gewoon heel veel mijn buikspieren trainen helpt dat ook voor buikvet weg te krijgen?

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 15:13 ----------

Je kan geen vet verliezen op een plek dat gaat gewoon over je hele lichaam, en sommige plekken zijn wat lastiger weg te krijgen, maar je kan gerust cola light cola zero fanta 0 calorieen drinken,
Voor sommige is dat een goeie oplossing om zo van andere soorten drank afteblijven
Maar sommige krijgen juist ergere behoeftes om te gaan snoepen ofzo, dus het is wat jij het beste vind en of jij je kan beheersen, maar dik wordt je er niet van ;D

• Topic Starter Topic Starter
Je kan geen vet verliezen op een plek dat gaat gewoon over je hele lichaam, en sommige plekken zijn wat lastiger weg te krijgen, maar je kan gerust cola light cola zero fanta 0 calorieen drinken,
Voor sommige is dat een goeie oplossing om zo van andere soorten drank afteblijven
Maar sommige krijgen juist ergere behoeftes om te gaan snoepen ofzo, dus het is wat jij het beste vind en of jij je kan beheersen, maar dik wordt je er niet van ;D

thankyou, gelukkig kan ik dat wel nog. Zouden rijst wafels en muesli repen goede tussendoortjes zijn op school bijvoorbeeld?

Op zich is er niet veel mis mee maar je kan beter een goed voeding schema hebben dan dat je meteen naar deze afslank middelen grijpt..
is ook puur voor die laatste beetjes(ondersteuning)..

Meer bewegen of minder eten (macro's tellen), je kan ook verhogen het aantal keer dat je traint met gewicht ipv 3x naar 5x. Het eerste antwoord in dit topic eens herlezen, dat concept moet je snappen.

Terug
Naar boven