MuscleMeat

Ik ga op vakantie en neem mee ...

Zavil

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
86kg
Binnekort 8 daagjes op 'zuip' vakantie. Wil het opvangen met supplementen.

Sta op het punt om op XXL een bestelling te maken maar wat zalk meenemen om nog enigzins aan mijn eiwitjes etc te kome.. ?

DANKJE.

Zonde om je geld uit te geven aan supplementen als je toch bagger bezig bent vind ik. Ik gebruik supps alleen nog maar om iets te perfectioneren. Maarja je kan amino's nemen, whey, casiëne protein.

Zonde om je geld uit te geven aan supplementen als je toch bagger bezig bent vind ik. Ik gebruik supps alleen nog maar om iets te perfectioneren. Maarja je kan amino's nemen, whey, casiëne protein.

+1

heb ook geen motivatie (:D) om hier een goed antwoord op te geven.

Eiwittenrepen!

Ga gewoon 8 dagen ECHT vakantie vieren en denk even niet aan je voeding/trainen. Dan ben je na je vakantie weer supergemotiveerd om er tegenaan te gaan! :cool:

ik neem mijn hele kledingkast mee (inhoud duhhh)
zonnebrandcreme en mijn bikini :D

Vakantie is vakantie he!

Ik neem wel mijn sportschoenen mee en ga iedere ochtend eerst een uur rennen.
Dat compenseert wel genoeg vind ik zo!

bwa, zoek dan een fitness daar in de buurt ipv die 30-50€ aan supps te vergooien

Als je op hotel zit daar en het is buffet je volproppen met eieren en andere eiwitrijke zaken.

Op vakantie 'je zak' eens goed leegmaken en die abs volle gas knallen met high reps:D:D:D...

ik zeg...Doggy Style;)

8 daagjes opvangen:roflol:...

Gewoon niet zuipen maar trainen daar en 6x per dag een maaltijd. Ga gewoon optijd naar bed en laat de rest maar hun lichaam vernken. Zoek een sportschool in de buurt.

Als je per ongeluk toch een biertje drinkt adviseer ik je om direct 1,5 liter water te drinken en vitamine c tabletten, om de schade te beperken, en 50gram cashewnoten zodat de alcohol eerder wordt afgebroken. Als je toch met je vrienden ergens heent wilt neem dan sowieso eiwitrepen mee of eieren in je broekzak, en niks drinken met suiker erin of alcohol, gewoon vragen voor melk of water (en daar je whey in doen).

Gewoon niet zuipen maar trainen daar en 6x per dag een maaltijd. Ga gewoon optijd naar bed en laat de rest maar hun lichaam vernken. Zoek een sportschool in de buurt.

Als je per ongeluk toch een biertje drinkt adviseer ik je om direct 1,5 liter water te drinken en vitamine c tabletten, om de schade te beperken, en 50gram cashewnoten zodat de alcohol eerder wordt afgebroken. Als je toch met je vrienden ergens heent wilt neem dan sowieso eiwitrepen mee of eieren in je broekzak, en niks drinken met suiker erin of alcohol, gewoon vragen voor melk of water (en daar je whey in doen).

jij bent zeker de gezelligste thuis?
Stelletje knuppels man, als je op vakantie gaat geniet er gewoon van en doe niet zo moeilijk!!! Tjeez!!

@ TS als je toch iets wilt nemen om de schade te beperken wat ik goed kan begrijpen kijk hier eens naar:
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Amino-2150-P43
XXL TIP! Neem Whey Amino 2150 mee op vakantie en neem gedurende de dag steeds om de paar uur 5 tabletten en dat 5-6 keer per dag. Je spierafbraak wordt hierdoor enorm beperkt en je blijft merkbaar voller/harder tijdens de vakantie.

Ga gewoon vakantie vieren, het maakt niks uit joh. Vorig jaar ben ik 15 dagen compleet losgegaan en ik zag geen verschil in de spiegel toen ik thuis kwam ;) Zie het als een soort van refeed, je kan na je vakantie weer lekker aan de gang.

Binnekort 8 daagjes op 'zuip' vakantie. Wil het opvangen met supplementen.

Sta op het punt om op XXL een bestelling te maken maar wat zalk meenemen om nog enigzins aan mijn eiwitjes etc te kome.. ?

DANKJE.

Gewoon daar veel kip eten...dan kan je voor 8 dagen wel rondkomen toch.

• Topic Starter Topic Starter
Leven? wat is dat ..

pure dedication jwz.

Ik heb ook een 2-weekse gruwelijke zuip vakantie gehad. Je hoeft niks mee te nemen, alleen flink veel geld om te zuipen, schade gaat je reuze meevallen, trust me.

• Topic Starter Topic Starter
Mwah probleem was vorig jaar was ik 2 weken gegaan en was 3kilo kwijt XD

Terug
Naar boven