MuscleMeat

Ik ga uit en ik drink...

Gin tonic!

Mojito, Caipirinha, Caipiroska, Black Russian.

Allemaal drankjes die de gewone student niet kan betalen:D

Melk of water, als je echt wilt drinken maakt het geen ruk uit wat je neemt. Je cut toch niet, dus wat boeien die paar kcal nou.

overprijsd spul en overgehypt door 'gangsta' rappers. Net als Crystal trouwens.

ik heb een fles van 70 cl gekocht voor 25 euro en om eerlijk te zijn ik vind het de moeite waard hoor zeker als je het vergelijkt met een cognac uit de aldi of de gb. ben er nu een glaasje van aan het drinken en mmmmm echt heerlijk :p

Bier, Pils 1 glas (200 ml.) 80 kcal

Vanavond weer 1600 kcal naar binnen werken. Alcohol is echt voor losers trouwens. Drinken om dronken te worden trouwens ook. En als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol ben je al helemaal een nietsnut.

vloeibaar brood..

biertje...

• Topic Starter Topic Starter
juist terug stuk of 10 whisky puur zitten drinken zitten drinken en wat zitten zeveren tegen russen maarja slcht afgelopen heb de gron gekust:o

enmietjes dat het zijn ze lopenn weg:eek:

Bier, Pils 1 glas (200 ml.) 80 kcal

Vanavond weer 1600 kcal naar binnen werken. Alcohol is echt voor losers trouwens. Drinken om dronken te worden trouwens ook. En als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol ben je al helemaal een nietsnut.

Maar met drank op is het nog veel leuker ;)

Ik hou het altijd bij rode wijn.

Niet echt een populair drankje hier. :D

Idd wijn ook lekker. Wel een goede natuurlijk. Wit of rood beide goed.
Verder drink ik zelf ook bier. Af en toe baco, hier heb meestal ook spijt van.

Probeer, en op een huisfeestje is dat altijd wel te doen, wel zo nu en dan een paar glazen water te drinken.

geen alcohol maar Looza Peer vind ik erg lekker

Geilheidsbronwater uiteraard.

Terug
Naar boven