MuscleMeat

Ik heb een geniaal idee nodig

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Okee het volgende is aan de hand:

Het is vrijdagavond en heb niet echt plannen, zit in Enschede samen met wat huisgenoten bier te drinken, 1 huisgenoot heeft van zijn werk een kleine motor meegekregen (super stabiel ding voor industriële doeleinden) twv €170 euro :D met ongeveer 70watt vermogen.

Ondertussen hebben we een oude TV en Keyboard ontleed voor onderdelen, transistoren, versterkertjes etc.

Nu moeten we alleen nog een idee hebben... namelijk: wat gaan we maken?

we zaten te denken aan een paar oude schoenen die uit zichzelf gaan lopen op spraakherkenning, alleen dat spraakherkenningsapparaat is redelijk moeilijk te maken... verder dachten we aan een deur die je open en dicht kan doen vanaf je pc ergens anders in het huis... of een volautomatisch kattenluik.. maar het echte geniale idee is er nog niet!

Denk even mee aub :D

oja, we hadden ook een machine bedacht om een dinamo aan de drijven, die op zijn beurt weer energy genereerde voor een lamp... maar dan kunnen we die lamp eigenlijk beter direct aansluiten op het lichtnet ofzo :roflol:

edit: wat typefouten

• Topic Starter Topic Starter
hmm, misschien een bord met wieltjes eronder, met wat sensoren die rondjes gaat rijden in de kamer als je in je handen klapt?

Iets dat je bier haalt ? :D

Wat dacht je van dit?

Terminator.jpg

aaaarhgghh.... :eek:

Kan een van jullie programmeren dan? Mss iemand die een technische studie doet? Anders kan je m dat soort dingen niet laten doen lijkt mij.

Bel Alex bierservice.:klink::bierbang:

maak een vliegende motor :P

een toestel dat je toelaat om mensen over het internet in hun gezicht te steken met een mes,

sorry ecto's xkusjesx

Kan een van jullie programmeren dan? Mss iemand die een technische studie doet? Anders kan je m dat soort dingen niet laten doen lijkt mij.

Ja die kerel die die motor van zijn werk meekreeg doet zijn master regeltechniek voor Electrotechniek, ik doe werktuigbouwkunde :P andere huisgenoot doet master stromingsleer werktuigbouwkunde :D en tot slot hebben we ook nog een IPO in huis (industrieel ontwerpen) (en 2 meisjes die iets doms doen met politiek)
hebben nog 4 kratten van huisfeest 2 weken terug :D

hmm goed idee, misschien een model helicopter, alleen is heel lastig om die stabiel te krijgen :P

hmmm die vliegende dingen gaat sowieso niet lukken, de versterken kan een keer 5 watt aan :D maandag paar onderdelen kopen of ergens uit slopen zodat we iets mooiers kunnen maken waarschijnlijk

een automatische robot die je was doet<,

Camera die je volgt op beweging en vanaf dat moment pas opneemt.

Het bestaat al, maar leuk om te maken. (je zal wel wat extra spullen moeten inkopen.)

Of je gaat gewoon alleen maar drinken!

En maak je een bukkake filmpje met die 2 chicks in de hoofdrol.

:bukkake:

maak het hulpje van willy wortel -> lampje :D

Terug
Naar boven