MuscleMeat

Ik heb een geniaal idee nodig

Je bent met 2 vrouwen.. Zo'n geniaal idee is daar niet voor nodig hoor, ik vind het vrij voor de hand liggend.

• Topic Starter Topic Starter
haha goede reacties hoor :D Helaas kan ik geen karma meer uitdelen vandaag!

maar ik snap het nog niet helemaal, bier en 2 dames? wat moet voor de hand liggen? :roflol:

edit: oh natuurlijk :D nee man ik ben niet zo dol op drama series :D

hmmm die vliegende dingen gaat sowieso niet lukken, de versterken kan een keer 5 watt aan :D maandag paar onderdelen kopen of ergens uit slopen zodat we iets mooiers kunnen maken waarschijnlijk

Ergens nog een oude tv in de hoek? Zelfs uit een oude PL509 of 519 trek je nog wel 100 watt op kortegolf, geniet de hele regio mee. Geen grote trafo? Maak je met een grote elco een spanningsverdubbelaar, creatief en tricky, but it does the job.

Trek je Mc. Gyver mes maar tevoorschijn :D

een automatische vibrator/neukmachine die harder gaat als het vrouwtje niet genoeg geluid prudoceerd. :D

Ergens nog een oude tv in de hoek? Zelfs uit een oude PL509 of 519 trek je nog wel 100 watt op kortegolf, geniet de hele regio mee. Geen grote trafo? Maak je met een grote elco een spanningsverdubbelaar, creatief en tricky, but it does the job.

Trek je Mc. Gyver mes maar tevoorschijn :D

Mc.Gyver heeft geen mes, die maakt ie van een stukje binnenband en een bananenschil.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu even een creativiteitspeukkie aant roken :joint:

Een robot die voor jou traint als je zelf even geen fut hebt.

en ?

vast iets in de trent van een automatic-jonko-roller

of een pedometer maar die bestaat al

Multi-functional-pedometer-wit-5566413.jpg

Ik zelf zou iets ontwerpen waardoor iets juist meer moeite kost, gewoon voor de verandering.

dus dat doen nerds op vrijdagavond, ahaaaa

maak iets wat je bekogeld met zware voorwerpen als je niet hard genoeg trained ofso.
is het meteen nuttig :P

Koop een opblaaspop, prop er wat van je mechanica in en je zult nooit meer alleen zijn op een zaterdag avond.

'' Ik heb een geniaal idee nodig " dacht ik ff, dit is een topic voor mij, val ik even door de mand. Ik zou gewoon playstation gaan spelen :dunno:

Industriële motor verpatsen voor €100 en een feestje bouwen

maak zo een automatische stofzuiger die je hele kamer kan kuisen :P

Terug
Naar boven