XXL Nutrition

Ik heb er geen verstand van ...

Freebee

Novice
Waardering
0
Ik heb geen verstand van voeding doe elke keer wel dat ik er veel van weet maar eigelijk weet ik helemaal niks dus is mijn vraag. Zijn er ook schema's op internet of jullie zelf weten wat je bijvvorbeeld een hele week moet eten ?

als je er geen verstand van hebt.. en je weet niks..

waarom begin je dan niet met lezen?

je hoeft er ook geen verstand van te hebben, als je het maar opeet.

Wil je keihard aankomen? Dan zul je keihard moeten eten (clean hard bulken is heftig) en keihard moeten trainen.

zware compounds + paar kg biefstuk = :lifter:

Dit is een beetje hetzelfde als zo'n vent die in een straat woont waar een goede opleidingsinstituut zit gevestigd en schuin tegenover hem een enorm grote bibliotheek heeft waar die dagelijks langsloopt en tegen mensen zegt 't*ring man, ik weet zo weinig, ik voel me zo dom en onderontwikkeld, a.u.b. mensen vertel me iets interessants zodat ik ook eens wat weet..nee? nou ach, laat ik maar m'n pc weer aanzetten om uren lang achteloos op te gaan zitten msn'en met m'n schoonmoeder, wie weet vertelt zij nog iets boeiends'.

ofzo

• Topic Starter Topic Starter
oke ik wel best wel wat lezen maar een forum met meer dan 1000 topics sorry hoor maar weet niet precies waar ik het moet zoeken ben niet allemaal z`n die hard als jullie wil het graag lezen en leren maar word door al dat commentaar hard de grond in gestampt....

Terug
Naar boven