klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Wat mijn resultaten/bevindingen betreffen :Mijn kuur is beindigd na 9 weken ipv 10. Een beetje verlies heb je altijd, zeker?Wat mijn resultaten/bevindingen betreffen :
Ik ben in totaal (mijn eerste 3kg niet meegeteld, omdat ik direct veel meer ben beginnen eten) 8kg bijgekomen. De eerste 4 weken waren de beste, toen kwam ik veel bij en had ook de beste pomp.
Zou dit door de dianabol geweest zijn? Want van het ogenblik ik stopte met de d-bol verdween die super pomp tijdens de training en kwam ik minder vlug bij.
Wat de anavar betreft, hier heb ik geen enkele gewaarwording van gehad. De D-bol vond ik veel beter werken!
Ik heb dus 8 kg bij gewonnen, benieuwd hoeveel ik er na enkele maanden van zal over houden. Ik zal in ieder geval goed blijven eten.
Binnen 2 weken start ik dan met de nolvadex.
Hopelijk heb ik niet teveel bijwerkingen na deze kuur.
Wat ik nog wou vragen aan jullie :
Ik zou de volgende kuur via mijn huisarts willen doen. Deze is er voor te vinden. Van deca weet ik dat dit gewoon ook in de apotheek te vinden is, maar wat ivm die TEST? Of hoe heet dit in de apotheek? Merknaam?
Wat kun je allemaal in de apotheek krijgen? Primobolan bestaat waarschijnlijk niet meer? Sustanon kun je nog krijgen? Wat nog?
Mijn dokter wilt me wel helpen, maar kent hier niets van, dus zal ik hem de producten moeten doorgeven.
Thanks!

Ale, buiten een l**ghoofd die een vraag stelt die niets met mijn topic te maken heeft, geen reactie?
Dan maar een antwoord op die stomme vraag.. Een dokter die nog inzit met de gezondheid van zijn patiënten, want iedere dokter weet dat er veel sporters (niet enkel bb'ers, maar ook renners, voetballers, etc..) doping producten van de zwarte markt halen. En dat die producten niet altijd zijn wat ze lijken of ook omdat die gasten dan niet medisch gecontroleerd worden tijdens hun gebruik.
Dus daarom vind je hier en daar een dokter die zich wel het risico op de nek durft te halen om sporters te helpen. Het is niet zo dat ik een 'anabolen dokter' heb. Die man is het helemaal niet gewend om die producten voor te schrijven aan 'niet-zieke' mensen. Kankerpatiënten krijgen vaak anabolica voorgeschreven, maar sporters zelden.
Maar mijn dokter wilt me dus zo gezond mogelijk op het einde van de kuur en daarom wilt hij me helpen aan 'real stuff' van de apotheek en me regelmatig onderzoeken om te zien of bloeddruk en dergelijke goed zijn.
Maar goed, wie kan me dus helpen op mijn vragen die ik stelde![]()
mja... een gezien je lichte kuur wilt...
waarom deca? is niet bepaald licht middel.
deca is gewoon een b*ch als het op herstel aan komt
hij wil een zo min mogelijk schadelijke kuur en jullie raden hem deca aan en een oral... w/e man
PERSOONLIJK
als ik jouw verhaal zou lezen...
gewoon lekker test only.
met wat hCG derbij voor snel herstel
kan je prima weer 5kg op gainen
)