Fitness Seller

Ik heb jullie hulp nodig bij mijn kuur!

w1-2 500 test
w3-12 375 test
w1-10 200 deca
w14-17 20 nolva
dbol bijhouden voor volgende kuur..of aan mij geven:D

• Topic Starter Topic Starter
Voila, eerste zit erin.. Sorry, klusser, maar ik volg mijn kuurschema die bij mijn kuur hoorde :))

De dbol neem ik dus 30mg per dag, 500mg test en 200mg deca/week (net gezet)

Het zetten ging vlotjes, eigenlijk zo goed als niets van gevoeld. De 3ml duurt wel wat eer het in de poep zit, maar ging uiteindelijk zonder probs.

Bedankt voor jullie raad, ik zal af en toe mijn logje hier proberen aan te vullen.

Oh ja, de anavar zal ik dus de laatste weken nemen, zoals in mijn kuurschema stond. K weet de reden hier niet van, maar k veronderstel dat de mensen die zo'n schema opstellen er genoeg van af weten, dus volg ik hun schema.

Even updaten. Ik ben nu 2weken bezig met dit kuurtje en alles gaat vlot.
De eerste dagen had ik last van mijn libido. Was dit puur psychisch of wat? Ik nam toen dus 30mg/dag dianabol (zoals nog steeds) en de 2de dag zette ik toen mijn eerste injectie. Dus ofwel door de dbol, ofwel stak het gewoon in mijn koppie..

Ik had ook veel hoofdpijn, nu zijn beide neveneffecten over.

Ik heb me niet gewogen voor ik aan de kuur begon, maar een maand voor mijn kuur woog ik 82kg. Toen ik terug meer ging trainen en eten ben ik zeker wat verzwaard. Ik vermoed dat ik mijn kuur begon op 85kg.

Nu weeg ik er 89kg. Moet wel zeggen dat ik veel eet, dus kan vnl. vet en vocht zijn. Ik heb niet de indruk dat ik meer kracht heb, maar wel een ferme pump tijdens de trainingen.

Eerste injectie had ik weinig pijn, tweede was ouchh.. Nochtans wissel ik telkens af van bil en zit er telkens een week tussen, maar heb toch enkele dagen moeilijk kunnen zitten :)

Voila, dit in het kort. Ik laat jullie later nog iets weten.

Grtz

Update

3,5 weken ver nu. Gaat goed. 6kg bijgekomen. Libido problemen (door de deca) heb ik helemaal niet. In tegendeel!!

Enige klachten die ik heb zijn de warmte aanvallen. Dit komt waarschijnlijk door de bloeddruk die wat hoger ligt?

Training en voeding gaan ook goed. Ben tot nu toe heel tevreden van deze kuur.

Ben wel aan het overwegen om de laatste 2 weken van mijn kuur pregnyl erbij te nemen, omdat ik echt zo weinig mogelijk libido problemen wil voorkomen, na het stoppen van de kuur.

Zowiezo komt na de kuur nolvadex erbij, maar k denk dat die pregnyl er ook bij zal komen.

Einde van deze kuur - resultaat

Mijn kuur is beindigd na 9 weken ipv 10. Een beetje verlies heb je altijd, zeker? :) Wat mijn resultaten/bevindingen betreffen :

Ik ben in totaal (mijn eerste 3kg niet meegeteld, omdat ik direct veel meer ben beginnen eten) 8kg bijgekomen. De eerste 4 weken waren de beste, toen kwam ik veel bij en had ook de beste pomp.

Zou dit door de dianabol geweest zijn? Want van het ogenblik ik stopte met de d-bol verdween die super pomp tijdens de training en kwam ik minder vlug bij.

Wat de anavar betreft, hier heb ik geen enkele gewaarwording van gehad. De D-bol vond ik veel beter werken!

Ik heb dus 8 kg bij gewonnen, benieuwd hoeveel ik er na enkele maanden van zal over houden. Ik zal in ieder geval goed blijven eten.

Binnen 2 weken start ik dan met de nolvadex.

Hopelijk heb ik niet teveel bijwerkingen na deze kuur.

Wat ik nog wou vragen aan jullie :

Ik zou de volgende kuur via mijn huisarts willen doen. Deze is er voor te vinden. Van deca weet ik dat dit gewoon ook in de apotheek te vinden is, maar wat ivm die TEST? Of hoe heet dit in de apotheek? Merknaam?

Wat kun je allemaal in de apotheek krijgen? Primobolan bestaat waarschijnlijk niet meer? Sustanon kun je nog krijgen? Wat nog?

Mijn dokter wilt me wel helpen, maar kent hier niets van, dus zal ik hem de producten moeten doorgeven.

Thanks!

Mijn kuur is beindigd na 9 weken ipv 10. Een beetje verlies heb je altijd, zeker? :) Wat mijn resultaten/bevindingen betreffen :

Ik ben in totaal (mijn eerste 3kg niet meegeteld, omdat ik direct veel meer ben beginnen eten) 8kg bijgekomen. De eerste 4 weken waren de beste, toen kwam ik veel bij en had ook de beste pomp.

Zou dit door de dianabol geweest zijn? Want van het ogenblik ik stopte met de d-bol verdween die super pomp tijdens de training en kwam ik minder vlug bij.

Wat de anavar betreft, hier heb ik geen enkele gewaarwording van gehad. De D-bol vond ik veel beter werken!

Ik heb dus 8 kg bij gewonnen, benieuwd hoeveel ik er na enkele maanden van zal over houden. Ik zal in ieder geval goed blijven eten.

Binnen 2 weken start ik dan met de nolvadex.

Hopelijk heb ik niet teveel bijwerkingen na deze kuur.

Wat ik nog wou vragen aan jullie :

Ik zou de volgende kuur via mijn huisarts willen doen. Deze is er voor te vinden. Van deca weet ik dat dit gewoon ook in de apotheek te vinden is, maar wat ivm die TEST? Of hoe heet dit in de apotheek? Merknaam?

Wat kun je allemaal in de apotheek krijgen? Primobolan bestaat waarschijnlijk niet meer? Sustanon kun je nog krijgen? Wat nog?

Mijn dokter wilt me wel helpen, maar kent hier niets van, dus zal ik hem de producten moeten doorgeven.

Thanks!

Wat voor dokter is dat die dat doet

Wat voor dokter is dat die dat doet

Ale, buiten een l**ghoofd die een vraag stelt die niets met mijn topic te maken heeft, geen reactie?

Dan maar een antwoord op die stomme vraag.. Een dokter die nog inzit met de gezondheid van zijn patiënten, want iedere dokter weet dat er veel sporters (niet enkel bb'ers, maar ook renners, voetballers, etc..) doping producten van de zwarte markt halen. En dat die producten niet altijd zijn wat ze lijken of ook omdat die gasten dan niet medisch gecontroleerd worden tijdens hun gebruik.

Dus daarom vind je hier en daar een dokter die zich wel het risico op de nek durft te halen om sporters te helpen. Het is niet zo dat ik een 'anabolen dokter' heb. Die man is het helemaal niet gewend om die producten voor te schrijven aan 'niet-zieke' mensen. Kankerpatiënten krijgen vaak anabolica voorgeschreven, maar sporters zelden.

Maar mijn dokter wilt me dus zo gezond mogelijk op het einde van de kuur en daarom wilt hij me helpen aan 'real stuff' van de apotheek en me regelmatig onderzoeken om te zien of bloeddruk en dergelijke goed zijn.

Maar goed, wie kan me dus helpen op mijn vragen die ik stelde :)

mja... een gezien je lichte kuur wilt...
waarom deca? is niet bepaald licht middel.

deca is gewoon een b*ch als het op herstel aan komt
hij wil een zo min mogelijk schadelijke kuur en jullie raden hem deca aan en een oral... w/e man

PERSOONLIJK
als ik jouw verhaal zou lezen...

gewoon lekker test only.
met wat hCG derbij voor snel herstel

kan je prima weer 5kg op gainen

Ale, buiten een l**ghoofd die een vraag stelt die niets met mijn topic te maken heeft, geen reactie?

Dan maar een antwoord op die stomme vraag.. Een dokter die nog inzit met de gezondheid van zijn patiënten, want iedere dokter weet dat er veel sporters (niet enkel bb'ers, maar ook renners, voetballers, etc..) doping producten van de zwarte markt halen. En dat die producten niet altijd zijn wat ze lijken of ook omdat die gasten dan niet medisch gecontroleerd worden tijdens hun gebruik.

Dus daarom vind je hier en daar een dokter die zich wel het risico op de nek durft te halen om sporters te helpen. Het is niet zo dat ik een 'anabolen dokter' heb. Die man is het helemaal niet gewend om die producten voor te schrijven aan 'niet-zieke' mensen. Kankerpatiënten krijgen vaak anabolica voorgeschreven, maar sporters zelden.

Maar mijn dokter wilt me dus zo gezond mogelijk op het einde van de kuur en daarom wilt hij me helpen aan 'real stuff' van de apotheek en me regelmatig onderzoeken om te zien of bloeddruk en dergelijke goed zijn.

Maar goed, wie kan me dus helpen op mijn vragen die ik stelde :)

Pot verwijt de ketel......rare belgen altijd.

mja... een gezien je lichte kuur wilt...
waarom deca? is niet bepaald licht middel.

deca is gewoon een b*ch als het op herstel aan komt
hij wil een zo min mogelijk schadelijke kuur en jullie raden hem deca aan en een oral... w/e man

PERSOONLIJK
als ik jouw verhaal zou lezen...

gewoon lekker test only.
met wat hCG derbij voor snel herstel

kan je prima weer 5kg op gainen

Zo licht mogelijke kuur bedoel ik niet, wel inderdaad zo min mogelijk nadeel. Maar dat wilt iedereen zeker?

Op de kuur die ik hier plaatste ben ik goed gegaan. Dus dat smaakt terug naar meer. Maar k wil de volgende keer nog niet zwaarder gaan in mijn kuur, ofwel dezelfde kuur, ofwel misschien wat jij voorstelt. Heb ook al aan HcG gedacht.

Waarom vind je deca zo slecht qua herstel? Libido dan? Ben nu maandag 2 weken gestopt en heb nog geen enkel nadeel op dit vlak. Vandaag 4 keer gevrijd, gisteren 6 keer, dus :))

Maar zal misschien nog wel beetje verminderen komende weken.

Volgende week start ik met nolvadex

nou wat ik gelezen heb over deca op ergogenics.com
was dit... ik heb zelf het idee om maar 1x per jaar te kuren, dus ik wil zo snel mogelijk herstellen om naturel weer te gainen
als ik dit onderstaande artikel goed begrijp onderdrukken de stoffen in deca een jaar lang mijn hormonen... en ik wil dat niet ik wil zo snel mogelijk weer op een gezond hormonaal nivo te zitten

Herstel na decakuur duurt misschien wel een jaar

Nadat chemische sporters hebben gekuurd met nandrolone decanoate neemt het hormonaal herstel van hun lichaam meer tijd in beslag dan je zou verwachten. Dat ontdekten Zweedse onderzoekers van het Karolinska Institutet toen ze anabolengebruikers na hun laatste kuur maandenlang volgden.

De onderzoekers kwamen de meeste van hun proefpersonen op het spoor via de Anti-Doping Hot-Line, een gratis telefoondienst voor Zweedse anabolengebruikers. De onderzoekers recruteerden in totaal 21 anabolengebruikers die nandrolone decanoate hadden gebruikt, en volgden hen na hun laatste kuur. Alle proefpersonen hadden "a genuine desire to give up using AAS", aldus de Zweden.

Nandrolone decanoate staat bekend als een anabool dat dopingjagers nog lang kunnen aantonen. Nandrolone zelf is na 4-5 weken na de laatste injectie uit het lichaam verdwenen, maar zijn metabolieten 19-norandrosterone en 19-noretiocholanolone blijven nog lang, heel lang circuleren. In hun publicatie die binnenkort verschijnt in de Journal of Steroid Biochemistry and Molecular Biology vroegen de Zweden zich af of het daardoor langer duurt voordat anabolengebruikers herstellen van hun hormoonkuren.

Je ziet hieronder de concentratie 19-norandrosterone in de urine van de sporters. Na een half jaar was 80 procent van sporters nog positief volgens de dopingtest. Na dat halve jaar verloren de onderzoekers het zicht op de meeste proefpersonen. Na een jaar hadden de onderzoekers enkel de gegevens van 4 proefpersonen, maar daarvan testte nog steeds de helft positief. Als je actief bent in een sport waar je dopingcontroles kunt verwachten, kun je dus beter geen nandrolone decanoate gebruiken.

nandrconcpct.gif

nandrconcpct2.gif

Je ziet hierboven de concentratie LH en FSH in het bloed van de sporters. Die hormonen stimuleren de aanmaak van testosteron in de testes. De eerste vier maanden was er een statistisch verband tussen de concentratie van de stuurhormonen in het bloed en die van norandrosterone in de urine. Je ziet dat trouwens de concentratie van die hormonen tot bijna een jaar na het stoppen met kuren blijft stijgen. Dat betekent dat het lichaam al die tijd aan het herstellen is.

Het onderzoek rept met geen woord over post cycle therapy, maar tussen de regels kun je lezen dat de proefpersonen helemaal niks meer gebruikten na hun laatste kuur. As je een middel als nandrolone decanoate hebt gebruikt is dat misschien niet zo verstandig.

http://www.ergogenics.org/index011.html

Laatst bewerkt:
No offense maar ik vraag me steeds af waarom jullie diezelfde test steeds 10weken aanhouden, ik wissel steeds op 5weken. bijv begin met sust en ga over naar test e. Of begin met test e en ga over naar prop.

En waarom doe je dit muscleman? Om welke reden?

Ik denk mijn volgende kuur bij test en GH te houden. Maar GH breekt het testosteron gedeeltelijk af, dus is 500 mg/week dan genoeg? En hoeveel groeihormoon raden jullie aan?

Terug
Naar boven