AndroidHealthClinic

Ik Heb last van Zeer gevoelige Tepels (gyno), hulp gevraagt!

jos1982

Cool Novice
Waardering
0
Hallo alemaal,

Ten eerste heb ik het forum goed door gelezen over gyno maar ik heb nog een paar vragen.

Ik heb zeer gevoelige tepels en heb onder mijn linker tepel en kleine knobbel van 1 1/2 cm diameter denk ik. Heb ook het Idee dat mijn tepels gegroeit zijn??? Kwa oppervlakte dan he!

Ik ben nu iets meer dan 2 weken bezig met mijn kuur.
40mg per dag Dianabol
Om de 5 dagen 200mg deca en 250mg Test e

Of kan ik beter naar 1 keer per week gaan ?

Nu lees ik dat nolvadex je Gyno niet weg haalt, maar wel goed is tegen Gevoelige tepels. Ik lees dat je 40 mg per dag moet pakken voor de komende 4 dagen en dan kijken of het minder gevoelig is.

Nu mijn vraag:

Hoe verdeel ik de nolvadex ? Ik neem s'morgens op een lege maag 2 dianabol en dan om 11:00 en om 15:00 een. Ik moet nu dus ook 4 Nolvadex pakken (10mg per tab) kan ik die dan gelijk met mijn dianabol pakken? Of juist niet, als dat het geval is kan iemand mij dan met tijden erbij laten zien wanneer ik ze moet innemen!!

Vraag 2:

Ik lees dat femara en Arimidex wel tegen Gyno is. Zo ja hoeveel en wanneer neem ik het? Hier zou ik goede uitleg over willen :cool:

Iedereen bedankt ik weet dat ik de zoveelste ben die er wat over vraagt, mar ik had wat extra vragen. Je moet altijd alles kunnen vragen toch:p

Iedereen Bedankt alvast!!!!!!!

Als je 20mg nolvadex gedurende hele kuur neemt is genoeg.
Waneer je ze in wilt nemen moet je zelf weten s'morgens en s'avonds ofzo.
Geen een middel haalt je gyno weg ook Arimidex niet.

Tegelijkertijd met nolva en arimidex/femara/aromasin of een andere anti-aromatiseerder starten.

Nolva werkt direct op de receptoren terwijl de andere 3 aromatisering tegengaan en zo de convertering van testosteron naar oestrogeen tegenwerken. Indirect kun je hier dus ook gynovorming mee voorkomen, alleen hebben deze middelen wat meer tijd nodig. Vandaar eerst ook nolva erbij. Heb je geen last meer, dan kun je stoppen met de nolva, wel doorgaan met de anti-a.

De forums van bodybuilding.com zitten tegenwoordig vol mee gasten die 4 weken Havoc (Prohormoon) doen tegen gyno. Daar het een anabool bevat met een anti-oestrogene werking.

Aangezien je gevoelig voor gyno bent kan je imo een aantal dingen doen die hierboven beschreven staan.Wat je ook kan doen maar wat niet je kuur ten goede zal komen is stoppen met de D-Bol.Maarja wat wil je.Dikke gyno en wat extra kilo's of de gyno beperken en wat minder kilo's.Aangezien na 2 weken de test en de deca nog weinig doen lijkt de D-bol de boosdoener te zijn hier.

Bij mij helpt nolva geen ruk is ook persoons gebonden enkel letro en ari helpen bij mij maar de letro moet je al weekje voor je kuur beginnen
Beter dat je der op voorhand mee start mtje veel succes nog;)

van d-bol hoor je van bijna iedereen zowiezo dat ze een gyno er van krijgen...

iemand er als is aan gedacht dat het misschien wel is door de deca kan komen (progestorone/prolactin gyno) en dat nolvadex dit enkel erger kan maken door het up-reguleren van progestorone receptors.

opties: letro/b6/t3/bromo/cabergoline (niet allemaal tegelijk :D)

ik zou zelf nu letro(0.5mg ed) met eventueel bromo(1.25mg ed) nemen

-rodge

En wat voor gear gebruikte jij??

@ topicstarter: Al begonnen met die nolvadex onderhand??

supersust bold tboll ik gebruikte 0.625 letro ed en kreeg last van gino pakte nolva op 60mg hielp geen ruk heb dan de letro opgedreven tot 2.5 ed voor 4dagen dan ging de gino weg dan geleidelijk afbouwen tot 1.25ed dat werkte heel goed

kuur was

300 supersust e3d 1 tem 12
300 bold e3d 1 tem 11
1 tem 4 tboll 50mg ed

iemand er als is aan gedacht dat het misschien wel is door de deca kan komen (progestorone/prolactin gyno) en dat nolvadex dit enkel erger kan maken door het up-reguleren van progestorone receptors.

opties: letro/b6/t3/bromo/cabergoline (niet allemaal tegelijk )

-rodge

Ik weet dat hij al een keer een deca only heeft gedaan en toen had hij nergens last vast, geloof dus ook niet dat het in week 2 van zijn kuur dit van de deca heeft gekregen. Ik dacht eerlijk gezegt dat dit ook alleen mogelijk was met trenbolone ("gekke gyno") maar dan heb ook weer iets geleerd (er vannuit gaande dat rodge 99% van de keren gelijk heeft ;))

Ik weet dat hij al een keer een deca only heeft gedaan en toen had hij nergens last vast, geloof dus ook niet dat het in week 2 van zijn kuur dit van de deca heeft gekregen. Ik dacht eerlijk gezegt dat dit ook alleen mogelijk was met trenbolone ("gekke gyno") maar dan heb ook weer iets geleerd (er vannuit gaande dat rodge 99% van de keren gelijk heeft ;))

met deca only is de kans kleiner aangezien progestoron niet tot zijn uiting komt als er geen oestrogeen aanwezig is. maar als je het dus combineerd met test is er dus een omzetting naar oestrogeen. en zelfs als je hier geen last van zou krijgen bij een test only kuur kan dit in combi met deca wel voor gyno zorgen.

-rodge

Oke thanks rodge.

Heb de topicstarter net gesproken. Na 2 dagen Nolvadex gebruiken is het al bijna weg!!!

van dianabol hoor je van bijna iedereen zowiezo dat ze een gyno er van krijgen...
ik heb nog nooit dianabol gebruikt en heb ook gyno.
1 keer ben ik eraan geholpen (ziekenhuis/chirurg) ik ga weer trainen ik heb het nou aan de andere kant.
heb al bijna anderhalf jaar geen kuur gedaan maar de gyno zit er wel.
ik heb nu hier een kuurtje liggen (winstrol/stanozolol ip dianabol deca sustanonon) maar ik heb een gigantische gyno. heb ook clomid hier liggen voor halverwege de kuur. zou de gyno weg kunnen gaan ?
ik had nog nooit clomid of nolvadex gebruikt.
nolvadex kan je toch ook 2 a 3 weken na je kuur gebruiken ????

gr P.

Gyno wat er zit verdwijnt neit met nolvadex. Hij begon er last van te krijgen en dat is nu weg.

opties: letro/b6/t3/bromo/cabergoline (niet allemaal tegelijk :D)

-rodge
Wel aan gedacht, maar lijkt me dat de test en d-bol er eerder schuldig aan zijn gezien de dosering van de dece :)

-rodge

Zijn er nog redenen om bij het bovenstaande geen T3 te nemen? Ik zit zelf namelijk te denken aan ipv letro om arimidex te nemen plus nog T3 en bromo of dostinex.

Zijn er nog redenen om bij het bovenstaande geen T3 te nemen? Ik zit zelf namelijk te denken aan ipv letro om arimidex te nemen plus nog T3 en bromo of dostinex.

T3 is toch dat aas middel wat je schiltklier uitschakeld ?
of heb ik het mis ?
dat vertelde iemand mij sorry als ik het mis heb.
in combi met HGH werkt het toppie toch ?

Terug
Naar boven