XXL Nutrition

Ik heb spijt!

Haha prachtig, diss noemen ze dat toch?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb schijt okaaaay je dealt in wat coke
wat de fok man iedereen doet het ook
hij doet het ook zij doet het ook
hardrugs softdrugs is mijn brood

bedoeld is met een D kleine. en je bent nog steeds respectloos. zou iemand er eens in moeten kloppen.

Respectloos? Beetje last van grootheidswaanzin?

:roflol: Je bent om te gieren echt waar, je gebruikt zelf geen enkele leestekens behalve een punt en je wilt mijn grammatica verbeteren?

Stoere vent met je inkloppen, klop je wel vaker mensen in elkaar die een stuk jonger zijn dan jouw? Of ben je er gewoon zo 1 van de oude garde die zijn kinderen nog slaat?

No way in hell dat jij een universitair diploma hebt.:roflol:

Stoere vent met je inkloppen, klop je wel vaker mensen in elkaar die een stuk jonger zijn dan jouw?

Hahaha wat een fail. Je bent toch een vent of niet? Althans, zo profileer je je hier altijd wel met je bijdehandte praatjes. Kom je hiermee aanzetten.. boehoeeee ik ben een stuk jonger...

:gay:

Aangesproken omdat? Het is gewoon lachwekkend. Je hangt de stoere vent uit, hij wil er iets bij jou inkloppen en dan ben je ineens een calimero.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Voel je je aangesproken? Gewoon ff een vraagje, ik had het namelijk niet tegen jouw.

Oh snel nog een bijdehand zinnetje erachter plakken he. Hou nu maar stil meisje voordat ik ook boos op je word en je weer roept 'boehoeeee ik ben nog maar 18'.

Trouwens, het is JOU en niet JOUW en in de andere zin is dan jij (bent) en weer niet JOUW. Doe je het twee keer fout in 3 posts. Bravo 18-jarige!

Laatst bewerkt:
Aangesproken omdat? Het is gewoon lachwekkend. Je hangt de stoere vent uit, hij wil er iets bij jou inkloppen en dan ben je ineens een calimero.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Oh snel nog een bijdehand zinnetje erachter plakken he. Hou nu maar stil meisje voordat ik ook boos op je word en je weer roept 'boehoeeee ik ben nog maar 18'.

Trouwens, het is JOU en niet JOUW en in de andere zin is dan jij (bent) en weer niet JOUW. Doe je het twee keer fout in 3 posts. Bravo 18-jarige!

Wat zit je nu slap te lullen? Ik ben toch ook een stuk jonger?

Dus omdat ik de 'stoere vent' uithang moet ik maar gaan vechten met iemand die 2x zo oud is als ik?:rolleyes: Anders ben ik tenslotte geen echte vent, he Notorious?

De reden dat ik vroeg of je je aangesproken voelt is omdat je wel heel diep in mn nek zit te hijgen, doet me een beetje denken dat je zelf ook graag mensen die een stuk jonger zijn dan jijzelf in elkaar wilt slaan.:)

Yo pindaplukker, doe nou niet zo bijdehand anders regel ik vervoer.:D

En Thomas doet me denken aan het stoere jochie dat in de stad ruzie zoekt met iemand en op 't moment dat ie 't niet kan winnen roept : jij bent veel ouder dan ik, hellup. Laatst toevallig nog zo iemand gezien :o

lol check ze bouze in de clip!!

Hahaha die sjaaak:D

Terug
Naar boven