- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
dude dit hebben ze ook van ieder nummer he.
moeilijk hoor, even de pitch omhoog en je hebt hem

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude dit hebben ze ook van ieder nummer he.

/fail
Ook het origineel is gemaakt door een bende licht gewicht mocro tasjesdieven. De essentie klopt dus gewoon.
grote bek dit dat zus zo stoer. met openbaar vervoer, en weg is je moer.

bedoeld is met een D kleine. en je bent nog steeds respectloos. zou iemand er eens in moeten kloppen.
Je bent om te gieren echt waar, je gebruikt zelf geen enkele leestekens behalve een punt en je wilt mijn grammatica verbeteren?
Doe niet groot vriend, doe niet klein. Glas in je gezicht is niet zo fijn.
![]()

Stoere vent met je inkloppen, klop je wel vaker mensen in elkaar die een stuk jonger zijn dan jouw?

Hahaha wat een fail. Je bent toch een vent of niet? Althans, zo profileer je je hier altijd wel met je bijdehandte praatjes. Kom je hiermee aanzetten.. boehoeeee ik ben een stuk jonger...
![]()
Voel je je aangesproken? Gewoon ff een vraagje, ik had het namelijk niet tegen jouw.

Aangesproken omdat? Het is gewoon lachwekkend. Je hangt de stoere vent uit, hij wil er iets bij jou inkloppen en dan ben je ineens een calimero.
---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------
Oh snel nog een bijdehand zinnetje erachter plakken he. Hou nu maar stil meisje voordat ik ook boos op je word en je weer roept 'boehoeeee ik ben nog maar 18'.
Trouwens, het is JOU en niet JOUW en in de andere zin is dan jij (bent) en weer niet JOUW. Doe je het twee keer fout in 3 posts. Bravo 18-jarige!
Anders ben ik tenslotte geen echte vent, he Notorious?
Aangesproken omdat? Het is gewoon lachwekkend. Je hangt de stoere vent uit, hij wil er iets bij jou inkloppen en dan ben je ineens een calimero.
---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------
Oh snel nog een bijdehand zinnetje erachter plakken he. Hou nu maar stil meisje voordat ik ook boos op je word en je weer roept 'boehoeeee ik ben nog maar 18'.
Trouwens, het is JOU en niet JOUW en in de andere zin is dan jij (bent) en weer niet JOUW. Doe je het twee keer fout in 3 posts. Bravo 18-jarige!

Stoere vent met je inkloppen, klop je wel vaker mensen in elkaar die een stuk jonger zijn dan jouw?

Staat er toch bij onder spoiler, schele henkie!