MuscleMeat

ik kom niet aan help me ?!?!

potgieter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
68kg
Hallo

Ik ben 16 jaar oud en fitnus nu al 1 jaar ik ga 5 keer per week heen en groeide op het begin hard toen ik nie meer groeide ben ik met voeding begonnen ik eet elke dag
Sochtend

6.30
1 bak brinta met 1 broodje kipfilette

9:30 melk banaan en 3 broodjes kipfilette

12.00 4broodjes kipfillette met melk

14:30 weer 3 broodjes kipfilette met melk

17:00 avonden meestal groentes aardappelen pastas en pannekoek

9:00 kwark 4 broodjes kaas met ham

Oja en kwark doe ik ook vaker tussendoor

Het punt is ik eet nu goed maar word allen maar drogen het is een en al ader en ik kom niet aan wat moet im doen ??

Waar gaat het in godsnaam heen met de wereld aangezien er zo veel mensen niet snappen dat als je aan wilt komen, je misschien meer moet eten.

De gemiddelde kleuter snapt dit volgens mij nog.

• Like
Waarderingen: LM
Waar gaat het in godsnaam heen met de wereld aangezien er zo veel mensen niet snappen dat als je aan wilt komen, je misschien meer moet eten.

De gemiddelde kleuter snapt dit volgens mij nog.

Blijkbaar weet hij het niet, dus dat is niet de reden om zo agressief te doen.

OT
Zoals al eerder is aangegeven is nog meer eten, dit is de enige manier om nog meer massa aan te zetten. Want blijkbaar verbruik je meer dan dan je nu eet omdat je zegt dat je droger wordt, en dan is de enige oplossing meer eten om massa te bouwen.

Doe je ook aan cardio? Zo ja hoe vaak?

Heel erg flauw om te zeggen.
Maar..... Meer eten

Broodjes zit niks in
Ik zou elk broodje vervangen met 2 volkoren boterhammen. Scheelt al een hoop

minder bewegen

Hallo

Ik ben 16 jaar oud en fitnus nu al 1 jaar ik ga 5 keer per week heen en groeide op het begin hard toen ik nie meer groeide ben ik met voeding begonnen ik eet elke dag
Sochtend

6.30 1 bak brinta met 1 broodje kipfilette

Oja en kwark doe ik ook vaker tussendoor

Het punt is ik eet nu goed maar word allen maar drogen het is een en al ader en ik kom niet aan wat moet im doen ??

Zullen wel geen grote broodjes zijn denk ik.
In België is zo'n broodje een half stokbrood (+/-200gram), wat zou betekenen dat je 3kg broodjes eet (+/-6000kcal)..

Het is ook niet echt een voedingsschema. Hoeveel calorieën heb je nodig en vooral hoeveel krijg je binnen?

1 bak Brinta met 1 broodje kipfilette, is dat 10 gr brinta met water of 100 gr brinta met melk? Wat voor broodje is dat, een heel wit stokbrood of een bruine boterham en hoeveel plakjes / gram kipfilette doe je daar op? Dan kan je de calorieën er van bepalen. Zo ook van de rest.

Meer eten

Je eet duidelijk teveel. Minder eten dus!

fitnus

omg lees de stickies en daarna vragen stellen luie donder

Wat een simpele ben je ook hè.. Lees de sticky's over voeding nog maar eens goed door. Je zegt zelf al dat je droger wordt, dus dat aspect begrijp je blijkbaar wel. Dat je droger wordt, betekent dat je waarschijnlijk ruim onder onderhoud eet. 1+1=2

Hallo

6.30
1 bak brinta met 1 broodje kipfilette

Hoeveel brinta? hoeveel melk? Volle of halvolle? Wat voor brood? hoeveel kwark? etc... Kom op man, dit is btw ook echt te weinig.

Terug
Naar boven