MuscleMeat

ik kom niet aan

timm1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
100kg
goedemiddag! ik sport nu ongeveer 2 jaar en de laatste tijd gaat het steeds beter, maar ik heb toch wel veel moeite met voeding.
ik probeer nu minimaal te ontbijten met pap,(lukt niet vaak i.v.m te weinig tijd) smiddag's zoveel mogelijk bruin brood/bolletjes. en 2 bakken magere kwark per dag.
ik weet zelf ook dat dit veel beter kan maar hoor graag tips hier over! alvast bedankt

wat eet je dan zoal ?

en minder brood meer vlees/vis/EIWitten.........
kom je NIET aan, dan EET je te WEINIG !

• Topic Starter Topic Starter
eet vooral tonijn, kipfilet, pindakaas op brood dan. s'avond gewoon wat de pot schaft, liefst pasta en een lekker stuk vlees

Als je 201 cm bent moet je echt wel een hoop vreten wil je aankomen geloof ik hoor.. Schrijf het uit en bereken wat je nodig hebt, lees de stickies.

kom je niet aan? meer eten dan. Simple as that!

man, 21j, 201cm, eten als een beer, 20 sneetjes is heel normaal.

je hebt gewoon veel nodig.

te weinig tijd? eerder opstaan bro

Pindakaas, noten, gemberkoek, ontbijtkoek, olijfolie enzovoort....zijn Kcal rijk, weinig levert veel Kcal....eet waar wat erbij dagelijks. Als je niet aankomt......eet je gewoon te weinig.

vroeger opstaan moet ik zoeizo idd:D
denk alleen niet dat ik 20 sneetjes weg krijg max 10/12
ik zal proberen vooral tussedoor meer noten en ontbijtkoek enzo te eten

Maak voor jezelf eens een voedingsschema van +500/1000 kcal boven behoefte. Hou dit een poosje aan en kijken of je aankomt. Gebeurt dit niet, weer verhogen! Wel steeds met stapjes van 100-200kcal.

Zoals meerdere malen aangegeven in dit topic, niet aankomen = te weinig eten. Maak het niet moeilijker voor jezelf, gewoon meer eten. ;)

maak zelf gemaakte pannenkoeken, ze zijn direct op en je hebt redelijk wat calorieën binnen.

Recept:

100 gram havermout
200 gram kwark/platte kaas
40 gram whey
1 ei
3 ei-eiwitten

kcals: 762
e: 74.6 g
k: 72.6 g
v: 17.5 g

met deze hoeveelheid kan je 2 grote maken of 3-4 kleine

Alles bij elkaar doen, mixen en bakken zoals een gewone pannenkoek.
5 minuten werk.

200 - 300 gram pasta / rijst bij je maaltijd doen

dankjewel voor de adviesen!
pannekoeken ga ik zeker proberen klinkt erg lekker.
en ga ook proberen meer rijst met kip te eten schijnt ook erg goed te zijn

100g havermout
Banaan
400ml melk
30g whey

Drink je zo weg en zitten heel wat kcal/eiwitten en carbs in..

eat big to get big :)

Wil je groot worden, zal je toch wat tijd in voorbereidingen (van eten,...) moeten steken. Enkel trainen voldoet niet. Een keiharde discipline is een must.

Gewoon het eten letterlijk naar binnen proppen dan komt het vanzelf L

Probeer chocomelk te drinken, probeer een deel van jouw vetten uit slagroom te halen, eet dingen zoals olijfolie, eet veel eiwitten (weet hoeveel eiwit jij minstens moet eten), en complexe koolhydraten. Reken jouw energiebehoefte uit en eet 100 - 200 daarboven. Zat energiebehoefte rekenmachines te vinden via google. Maak op valtaf.nl een mooie eetschema, en geloof mij, jij komt aan in spier als je minstens drie keer in de week een fullbody (rippetoe?) training volgt:)

Succes man! En lees de sticky's en (e)books.

Terug
Naar boven